Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Volvo EX30 Cross Country – Na extrémně rychlý výlet

25 komentářů

Avatar - eLzyx
eLzyx
@Pepa_007 limit 180km/h je u Volva i u spalováků. Tak tu nemel, že je to realita BEV obecně.
Rychlostní rekord civilních aut drží BYD YANGWANG U9 Track Edition se 472km/h. Elektromobil.
A jsou i další BEV, co mají laťku posazenou výše než 180km/h. Moje obstarožní Tesla 250km/h, novější modely až 322km/h. Porsche také nezaostává.
Avatar - eLzyx
eLzyx
@ptr078 což není pravda, protože pokud máš odemčených 322km/h, tak máš i karbonkeramické brzdy. A ty zastavit umí.
Mr.Murphy
tak kdo hledá stylovou bizarnost s brutálním výkonem tak proč ne.... jinak to užitnou hodnotu moc nenabízí.... Osobně bych teda v autě na all-terrain pneumatikách nejezdil, pokud bych to fakt neměl vyloženě někam na hory atd....

Svět potřebuje myslím úplně jiná EV než tady tohle.... ale jako doplněk portfolia pro pár bláznů proč ne, když budou ochotni tu cenu zaplatit.
Jan Faltýsek
@CRASH BOOM BANG jde o cenovku i za položku předtím, tedy včetně černého střešního nosiče (příčníků)
CRASH BOOM BANG
@ptr078
ČEZ PRE E.ON
kozakm
@Pepa_007 tak ale tohle není auto určené na dálniční přelety Německem. A byť to psychologicky působí blbě, tak kromě jednoho vyzkoušení si maximálky v Německu nepamatuju, kdy jsem spalovákem potřeboval jet přes 180.
CRASH BOOM BANG
@Jan Faltýsek
Děkuju za vysvětlení.
kreatorr
Rychlý výlet k nabíječce a zpátky domů 😉
CRASH BOOM BANG
montáž na střechu (+10 415 Kč) 🤦🏻‍♂️
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@traveldrive ano. Pravidelně. A na motorce také. 😉 Chapu, ze Slováci to mají daleko. Já pár km.
V CZ bude za chvíli 150 povoleno. To je 170 na tachometru. 👍🫣😀
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@eLzyx vyjmenoval jsi 5 BEV. Spalovacích má maximalku přes 200km/h tisíce a tisíce
traveldrive
@Pepa_007 A na čo potrebuješ viac? 5x v týždni derieš Autobahn 200+?
traveldrive
@Jirka B. A väčšina interiéru z recyklovaného plastu. Je to síce hnusné a nepraktické, ale tá ekológia...!
gil54
@CRASH BOOM BANG

Ale stejně je 36 310 Kč za tu nádheru na střeše docela porce.
Avatar - eLzyx
eLzyx
@Pepa_007 jak musíš být hloupý, aby jsi se tu v rámci diskuze dožadoval jmenného výčtu nějaké skupiny aut?
(odpovídat nemusíš, je to spíše řečnická otázka)
A pokud tě to opravdu zajímá, použij ChatGPT, Groka atp.
Avatar - eLzyx
eLzyx
@ptr078 chceš-li mít opici, musíš mít na banány.
Jako vybité? No ne. Tak to překonalo Bugatti, to je při testování výkonu mrtvé do 15 minut.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@kozakm pravda, určení toho auta není jezdit rychle. Přesto nadpis pise o rychlém výletu. 😀
ptr078
@Jirka B. Chod si to poriadne vyskusat, ci ti vyhovuje ovladanie, podla mna je to dost zle ev... zakaznici su s ex30 a ex90 velmi nespokojni, uz sa v mediach ospravedlnoval aj sef technickeho vyvoja za stratu dovery zakaznikov. Podla mna je konkurencia na tom lepsie
ptr078
@eLzyx Si musis zaplatit 20000$ aby to auto vedelo zastavit 🤣. V colorade na okruhu som jazdil prvu seriu pre americky trh a bolo to asi najhorsie auto co som skusal, nehovoriac o tom, ze pri vonkasej teplote 35 stupnov to auto bolo za 30min ko
Jirka B.
Diky za zminku o vyrobe v Belgii. Pro mne důležitý argument pri vyberu noveho (druheho) auta do rodiny.
ptr078
@eLzyx Teslu by som neadoroval lebo ten s plaid sice zrychli, ale nevie zastavit 🤣 a ohanat sa nejakym cinskym autom na jedno pouzitie nie je smerodatne
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
3.6s je parádní. Působivé zrychlení. 👍👍Bohužel 180km/h jako top speed je tragické. 😫
Realita BEV.
ptr078
@Robert Hlavatý Zaciatkom 25 mal prist velky softwarovy update. Dovtedy to bolo dost zle. Pojdem si to pozicat lebo, jazdil som najsilnejsiu verziu klasickej ex30 a okrem zrychlenia to bolo dost zle ovladatelne auto, jedno z najhorsich ev co som jazdil, tak som zvedavy ci redaktor keca, alebo naozaj poladili aj podvozok a riadenie
ptr078
@kreatorr Skratkou cez les
Robert Hlavatý
Nevím, no je to Čínský BEV, někdy v létě jsme četl v německém časopisu AMS (auto, motor, sport), že EX 30 musela redakce vrátit, jako auto půjčené ke dlouhodobému testování někdy kolem 32 000 km, důvodem byly pravděpodobně SW problémy, ale detaily si už nepamatuji.. Tak jen pro zajímavost...