Testy
Rychlý výlet k nabíječce a zpátky domů 😉
Nevím, no je to Čínský BEV, někdy v létě jsme četl v německém časopisu AMS (auto, motor, sport), že EX 30 musela redakce vrátit, jako auto půjčené ke dlouhodobému testování někdy kolem 32 000 km, důvodem byly pravděpodobně SW problémy, ale detaily si už nepamatuji.. Tak jen pro zajímavost...
@Robert Hlavatý Zaciatkom 25 mal prist velky softwarovy update. Dovtedy to bolo dost zle. Pojdem si to pozicat lebo, jazdil som najsilnejsiu verziu klasickej ex30 a okrem zrychlenia to bolo dost zle ovladatelne auto, jedno z najhorsich ev co som jazdil, tak som zvedavy ci redaktor keca, alebo naozaj poladili aj podvozok a riadenie
tak kdo hledá stylovou bizarnost s brutálním výkonem tak proč ne.... jinak to užitnou hodnotu moc nenabízí.... Osobně bych teda v autě na all-terrain pneumatikách nejezdil, pokud bych to fakt neměl vyloženě někam na hory atd....
Svět potřebuje myslím úplně jiná EV než tady tohle.... ale jako doplněk portfolia pro pár bláznů proč ne, když budou ochotni tu cenu zaplatit.
Svět potřebuje myslím úplně jiná EV než tady tohle.... ale jako doplněk portfolia pro pár bláznů proč ne, když budou ochotni tu cenu zaplatit.
3.6s je parádní. Působivé zrychlení. 👍👍Bohužel 180km/h jako top speed je tragické. 😫
Realita BEV.
Realita BEV.
@Pepa_007 tak ale tohle není auto určené na dálniční přelety Německem. A byť to psychologicky působí blbě, tak kromě jednoho vyzkoušení si maximálky v Německu nepamatuju, kdy jsem spalovákem potřeboval jet přes 180.
@Pepa_007 limit 180km/h je u Volva i u spalováků. Tak tu nemel, že je to realita BEV obecně.
Rychlostní rekord civilních aut drží BYD YANGWANG U9 Track Edition se 472km/h. Elektromobil.
A jsou i další BEV, co mají laťku posazenou výše než 180km/h. Moje obstarožní Tesla 250km/h, novější modely až 322km/h. Porsche také nezaostává.
Rychlostní rekord civilních aut drží BYD YANGWANG U9 Track Edition se 472km/h. Elektromobil.
A jsou i další BEV, co mají laťku posazenou výše než 180km/h. Moje obstarožní Tesla 250km/h, novější modely až 322km/h. Porsche také nezaostává.
@eLzyx Teslu by som neadoroval lebo ten s plaid sice zrychli, ale nevie zastavit 🤣 a ohanat sa nejakym cinskym autom na jedno pouzitie nie je smerodatne
@ptr078 což není pravda, protože pokud máš odemčených 322km/h, tak máš i karbonkeramické brzdy. A ty zastavit umí.
@eLzyx Si musis zaplatit 20000$ aby to auto vedelo zastavit 🤣. V colorade na okruhu som jazdil prvu seriu pre americky trh a bolo to asi najhorsie auto co som skusal, nehovoriac o tom, ze pri vonkasej teplote 35 stupnov to auto bolo za 30min ko
@eLzyx vyjmenoval jsi 5 BEV. Spalovacích má maximalku přes 200km/h tisíce a tisíce
@Pepa_007 A na čo potrebuješ viac? 5x v týždni derieš Autobahn 200+?
@traveldrive ano. Pravidelně. A na motorce také. 😉 Chapu, ze Slováci to mají daleko. Já pár km.
V CZ bude za chvíli 150 povoleno. To je 170 na tachometru. 👍🫣😀
V CZ bude za chvíli 150 povoleno. To je 170 na tachometru. 👍🫣😀
Diky za zminku o vyrobe v Belgii. Pro mne důležitý argument pri vyberu noveho (druheho) auta do rodiny.
@Jirka B. A väčšina interiéru z recyklovaného plastu. Je to síce hnusné a nepraktické, ale tá ekológia...!
EX30 by určitě mohlo být zajímavé EV, kdyby ho nezazdili tragickou ergonomií obšlehnutou od nejhorších. Už z principu bych do showroomu ani nepáchnul.
Děkuju za vysvětlení.
Ale stejně je 36 310 Kč za tu nádheru na střeše docela porce.