Novinky
Volvo otáčí: Místo elektromobilů se více spolehne na hybridy. Čeká nás i nové velké SUV
39 komentářů
@Tycoon já mám holou pérdel a mám svaté právo jezdit nafťákem s 300 tkm na hrbu. to je jeho evangelium.
všechny ty rádobychytré řeči jsou jenom pouhý strach z toho, že by mu tuhle "výsadu" jednou někdo sebral a musel si jezdit pro dávky sockou😊
všechny ty rádobychytré řeči jsou jenom pouhý strach z toho, že by mu tuhle "výsadu" jednou někdo sebral a musel si jezdit pro dávky sockou😊
@Tycoon tak za prvé, až bude zrušen zákaz spalovacích vozů v roce 2035, můžeš bouchat šampaňské. za druhé, i když se tak stane, vyhrajou v reálu ti, co seerou na ostatní a chtějí mít co nejlevnější svezení /les sociales/ a klidně tě budou trávit oxidama dusíku a černým mrakem ze sto let starýho tdi bez močoviny.
proto se mi líbí, že si tak notuješ s majitelem vyrachtaného dýzlu, ty velký kritik nafty. zdá se, že tvoje zásady jsou na hliněných nohách😊
proto se mi líbí, že si tak notuješ s majitelem vyrachtaného dýzlu, ty velký kritik nafty. zdá se, že tvoje zásady jsou na hliněných nohách😊
@Tycoon protože mezi starým benzínem a LPG a starým dýzlem je totiž nebetyčný rozdíl v pořizovací ceně. ne, není. rozdíl je ve spotřebě, asi deset litrů na těch tisíc kilometrů, co tihle nemajetní najedou. ale pozor - to už je úspora, která potom zbyde na cigára a bráníčka.
chudí nesmějí být trestáni, měli by mít možnost pálit lignit a vyjetý olej.
oslabení green dealem jj musíme vyrábět pořád nový krámy a cpát je do obchodů a na tom stavět náš blahobyt, a až se pokazí uděláme nový a starý se vyhodí, kola výroby se musí točit naplno😊
chudí nesmějí být trestáni, měli by mít možnost pálit lignit a vyjetý olej.
oslabení green dealem jj musíme vyrábět pořád nový krámy a cpát je do obchodů a na tom stavět náš blahobyt, a až se pokazí uděláme nový a starý se vyhodí, kola výroby se musí točit naplno😊
@Tycoon tak to je - ověřil jsem si to - slušný masakr. Spalování dřeva je uhlíkově neutrální. Na jednu stranu, můžete být spokojeni vy všichni, kteří soucítíte se sociálně slabšími. Babička na venkově může nadále topit dřevem.
Na druhou stranu, označit plynový kotel za problém a ten na dřevo jako ekologický je totálně na hlavu😞
Na druhou stranu, označit plynový kotel za problém a ten na dřevo jako ekologický je totálně na hlavu😞
@ericn lidi dobrovolně jezdí ve starých vránách se starým vylágrovaným dýzlem. mohli by si koupit staré auto s benzínem nebo na LPG a už by to byl rozdíl a při jejich nájezdu by to ničemu nevadilo.
I ty, Brute?
Volvo dalo dýku do zad všem DonVitům, Hendlyům, Man kýům, Petrům Pinkasům, Electrodadům a dalším, co prohlašovali, že automobilky chtějí přejít na totální elektromobilitu.
Ještě v létě Volvo jako poslední "evropská" automobilka prohlašovalo, že podporuje zákaz spalovacích aut v roce 2035. A teď otočilo o 180 stupňů. Uršula von den Leyen zůstala se zákazem v roce 2035 sama jako kůl v plotě.
Volvo dalo dýku do zad všem DonVitům, Hendlyům, Man kýům, Petrům Pinkasům, Electrodadům a dalším, co prohlašovali, že automobilky chtějí přejít na totální elektromobilitu.
Ještě v létě Volvo jako poslední "evropská" automobilka prohlašovalo, že podporuje zákaz spalovacích aut v roce 2035. A teď otočilo o 180 stupňů. Uršula von den Leyen zůstala se zákazem v roce 2035 sama jako kůl v plotě.
Zoufalci. Otocili se k zakaznikum arogantne zady a ted kdyz jim tece do bot najednou otocili. Jen At si to pekne vyzerou..
@Man Ký
Plní jeho diesel předepsané prohlídky emisí a STK? Pokud ano, nevidím jediný důvod jej penalizovat.
BTW Taky jsem kdysi měl auto s 300 tkm na hrbu. Motor šlapal jak hodinky, měl dva třícestné katalyzátory a čerpadlo sekundárního vzduchu. Studené starty znamenaly menší smrad než u moderního nového TSI. A u teplého motoru samozřejmě taky nízké emise díky LPG.
Plní jeho diesel předepsané prohlídky emisí a STK? Pokud ano, nevidím jediný důvod jej penalizovat.
BTW Taky jsem kdysi měl auto s 300 tkm na hrbu. Motor šlapal jak hodinky, měl dva třícestné katalyzátory a čerpadlo sekundárního vzduchu. Studené starty znamenaly menší smrad než u moderního nového TSI. A u teplého motoru samozřejmě taky nízké emise díky LPG.
@rohYpnol
Hujeříčci se v diskuzi neobjeví. Museli by uznat, že si měl pravdu. A to jim je proti srsti.
Hujeříčci se v diskuzi neobjeví. Museli by uznat, že si měl pravdu. A to jim je proti srsti.
@Man Ký tak si proste koupi neco min olitanyho a je po problemu. Proc hned sockou? Nikdy nebude zakon narizujici jezdit jen novymi auty.
@kesumb
Volvo už asi 10 let nabízí jen tříválce a čtyřválce, takže asi nikdo nemohl očekávat, že přijdou s osmiválcem. Navíc se prezentujou jako automobilka pro úplně jiný typ zákazníků než jsou nadšenci do aut.
Volvo už asi 10 let nabízí jen tříválce a čtyřválce, takže asi nikdo nemohl očekávat, že přijdou s osmiválcem. Navíc se prezentujou jako automobilka pro úplně jiný typ zákazníků než jsou nadšenci do aut.
@MB1975 souhlas a myslet si, že je EREV spasí, je stejně hloupá jako BEV. Toto zákazníci opravdu nechtějí 😉
Ponechám stranou to, že se jedná o dočasné opatření (dokud nebude vyřešeno několik dost důležitých komplikací elektromobility) a obrátím pozornost k jinému bodu: otřesné interiéry a dashboardy posledních Volv a Polestarů. Bez nápravy tohoto designového i materiálové hnusu se Volvo rozhodně neobejde. A že ze své nedávné minulosti na co navazovat!
@Arese Jo snad Volvo rozchodi nezájem areska. Bude to pro ně těžké. Je ti to jedno ale vyblít se musíš.
@Man Ký
Slavit určitě nebudu. Oslabení evropského průmyslu Green Dealem není důvod k oslavě.
Ano, jsem kritik toho, že EU dlouhodobě umožňovala homologace dieselových smraďochů. Ale pocházím z chudé rodiny a proto nikdy nebudu podporovat, aby za to bylo trestáni třetí či čtvrtí majitelé těchto smrdících aut. Trestáni mají být politici a úředníci, kteří umožnili, aby tato smrdící auta mohla být v EU prodávána.
Slavit určitě nebudu. Oslabení evropského průmyslu Green Dealem není důvod k oslavě.
Ano, jsem kritik toho, že EU dlouhodobě umožňovala homologace dieselových smraďochů. Ale pocházím z chudé rodiny a proto nikdy nebudu podporovat, aby za to bylo trestáni třetí či čtvrtí majitelé těchto smrdících aut. Trestáni mají být politici a úředníci, kteří umožnili, aby tato smrdící auta mohla být v EU prodávána.
@ptr078
Ano, to jsou emisní povolenky ETS2. Nevím, jak na Slovensku, ale u nás tyto povolenky zatím nebyly schváleny a většina stran před dnešními volbami slibovala, že je odmítají. Doufám, že své sliby splní.
Ano, to jsou emisní povolenky ETS2. Nevím, jak na Slovensku, ale u nás tyto povolenky zatím nebyly schváleny a většina stran před dnešními volbami slibovala, že je odmítají. Doufám, že své sliby splní.
@MB1975 Tak ocividne maju nejaky problem, velke problemy s platformou spa2, dva roky sa trapili s ex90 pred uvedenim na trh, sef technickeho vyvoja sa verejne ospravedlnoval zakaznikom za softverove chyby
@Man Ký ty jsi koukám taky pěkný asociál. Pokud by byla cenově dostupná nová benzinová auta s E6dxx, dost pochybuji že lidi budou dobrovolně jezdit ve starých vránách s vylágrovaným dieselem. Jako jo, pár se jich samozřejmě najde, ale většina by sáhla po novém, ale ne pro Fabii s 3hrnkem za půl milionu 🤔
@Tycoon Tak eu ma pripravene aj ine fajnotky, tusim od 27 pripravuju emisne pokuty domacnostiam za vykurovanie. Posledna verzia hovori, ze sa bude platit extra poplatok za vykurovanie plynom, ale vraj vykurovanie drevom je eko. Tak to som teda zvedavy, ako to bude vyzerat, ked sa vo vatsich mestach zacne hromadne kurit drevom a spalovat kdejaky bordel 🤣
@CRASH BOOM BANG Jenže jsem býval. Ale pokud se chce Volvo zbavit svých zákazníků… je to jeho volba. A rozhodně Jersey není jediný současný zákazník Volva (ano, skutečně jsem si naposledy předloni koupil nové Volvo), který to má takhle. Takže na současné prodeje může Volvo fakt zapomenout.
@Man Ký
Proč? Co je špatné na spalování dřeva? Dělali to tak naši předci. A dřevo je obnovitelný zdroj.
Proč? Co je špatné na spalování dřeva? Dělali to tak naši předci. A dřevo je obnovitelný zdroj.
@Man Ký No mě to neříkej, já diesel nemám už sakra dlouho... Jenže pokud nemáš slušný příjem, tak u ty 3l/100km můžou udělat rozdíl. přece jen je to rozdíl 1Kč/km. Čili u někoho i 2000-3000Kč měsíčně 😄 čili u někoho je to klidně i 10% výplaty...
@Tycoon pálit dřevo na otop bych povolil jen v chatách a chalupách, kde člověk netráví sedm dnů v týdnu. pálit dřevo na otop je čistokrevná zhovadilost.
@Man Ký
Automobilky podváděly a na trhu EU prodávaly auta, která mnohonásobně překračovala povolené emise oxidů dusíku. Nikomu to nevadilo. Pak přišla aféra dieselgate, kterou politici v EU tiše zahráli do autu.
Nevidím důvod, proč by za to měl pykat majitel auta. Pokud za to má někdo pykat, tak buď automobilky a/nebo úředníci či firmy, které povolily smradlavé diesely prodávat v EU.
Automobilky podváděly a na trhu EU prodávaly auta, která mnohonásobně překračovala povolené emise oxidů dusíku. Nikomu to nevadilo. Pak přišla aféra dieselgate, kterou politici v EU tiše zahráli do autu.
Nevidím důvod, proč by za to měl pykat majitel auta. Pokud za to má někdo pykat, tak buď automobilky a/nebo úředníci či firmy, které povolily smradlavé diesely prodávat v EU.
@Man Ký
Kotel na dřevo je hodně obecný pojem. Jde o to, jaký kotel.
Jsou třeba dřevozplyňovací kotle, které mají lambda sondu (tak jako to mají auta), kterou se řídí dávkování vzduchu (tak jako to mají auta) do jednotlivých částí kotle (to mnohá auta ani nemají).
Kotel na dřevo je hodně obecný pojem. Jde o to, jaký kotel.
Jsou třeba dřevozplyňovací kotle, které mají lambda sondu (tak jako to mají auta), kterou se řídí dávkování vzduchu (tak jako to mají auta) do jednotlivých částí kotle (to mnohá auta ani nemají).
@ptr078 no já mám souseda s krbovými kamny a černou fasádu😊
zrovna včera mi totiž brácha říká, že čerstvě zkolaudovali známí barák, který má jen kotel na dřevo a nic jiného!!! a já jsem se s ním hádal, že to není vůbec možné😊
zrovna včera mi totiž brácha říká, že čerstvě zkolaudovali známí barák, který má jen kotel na dřevo a nic jiného!!! a já jsem se s ním hádal, že to není vůbec možné😊
@Man Ký Tvrde suche drevo si nemoze dovolit kdejaka babicka, tak bude v kotlinach smradu a dymu od jesene do jari, nehovoriac o tom, ze vatsina ludi bude do kotla hadzat co najde.
@Man Ký neni to na hlavu. Je to naopak genialni zlegalizovana zlodejina. Nebot vudec nejde o nejskou ekologii ale jen o prachy. Zlodejina pod rouskou ochrany prirody a spousta lidi jim to stale jeste zere..
nekde v rohu si porad nejsem jistej, jestli cinsky EV s extenderem je uplne navrat ke korenum atmosferickejch osmivalcu v manualu😆...