Novinky
Volvo otáčí: Místo elektromobilů se více spolehne na hybridy. Čeká nás i nové velké SUV
25 komentářů
Jak že jsme to tady od místních hujeříčků slyšeli? Budoucnost je elektrická?!? 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Hujeříčci se v diskuzi neobjeví. Museli by uznat, že si měl pravdu. A to jim je proti srsti.
Hujeříčci se v diskuzi neobjeví. Museli by uznat, že si měl pravdu. A to jim je proti srsti.
@Tycoon
nekde v rohu si porad nejsem jistej, jestli cinsky EV s extenderem je uplne navrat ke korenum atmosferickejch osmivalcu v manualu😆...
nekde v rohu si porad nejsem jistej, jestli cinsky EV s extenderem je uplne navrat ke korenum atmosferickejch osmivalcu v manualu😆...
@Tycoon já mám holou pérdel a mám svaté právo jezdit nafťákem s 300 tkm na hrbu. to je jeho evangelium.
všechny ty rádobychytré řeči jsou jenom pouhý strach z toho, že by mu tuhle "výsadu" jednou někdo sebral a musel si jezdit pro dávky sockou😊
všechny ty rádobychytré řeči jsou jenom pouhý strach z toho, že by mu tuhle "výsadu" jednou někdo sebral a musel si jezdit pro dávky sockou😊
@Man Ký
Plní jeho diesel předepsané prohlídky emisí a STK? Pokud ano, nevidím jediný důvod jej penalizovat.
BTW Taky jsem kdysi měl auto s 300 tkm na hrbu. Motor šlapal jak hodinky, měl dva třícestné katalyzátory a čerpadlo sekundárního vzduchu. Studené starty znamenaly menší smrad než u moderního nového TSI. A u teplého motoru samozřejmě taky nízké emise díky LPG.
Plní jeho diesel předepsané prohlídky emisí a STK? Pokud ano, nevidím jediný důvod jej penalizovat.
BTW Taky jsem kdysi měl auto s 300 tkm na hrbu. Motor šlapal jak hodinky, měl dva třícestné katalyzátory a čerpadlo sekundárního vzduchu. Studené starty znamenaly menší smrad než u moderního nového TSI. A u teplého motoru samozřejmě taky nízké emise díky LPG.
@Man Ký tak si proste koupi neco min olitanyho a je po problemu. Proc hned sockou? Nikdy nebude zakon narizujici jezdit jen novymi auty.
Zoufalci. Otocili se k zakaznikum arogantne zady a ted kdyz jim tece do bot najednou otocili. Jen At si to pekne vyzerou..
@MB1975 Tak ocividne maju nejaky problem, velke problemy s platformou spa2, dva roky sa trapili s ex90 pred uvedenim na trh, sef technickeho vyvoja sa verejne ospravedlnoval zakaznikom za softverove chyby
I ty, Brute?
Volvo dalo dýku do zad všem DonVitům, Hendlyům, Man kýům, Petrům Pinkasům, Electrodadům a dalším, co prohlašovali, že automobilky chtějí přejít na totální elektromobilitu.
Ještě v létě Volvo jako poslední "evropská" automobilka prohlašovalo, že podporuje zákaz spalovacích aut v roce 2035. A teď otočilo o 180 stupňů. Uršula von den Leyen zůstala se zákazem v roce 2035 sama jako kůl v plotě.
Volvo dalo dýku do zad všem DonVitům, Hendlyům, Man kýům, Petrům Pinkasům, Electrodadům a dalším, co prohlašovali, že automobilky chtějí přejít na totální elektromobilitu.
Ještě v létě Volvo jako poslední "evropská" automobilka prohlašovalo, že podporuje zákaz spalovacích aut v roce 2035. A teď otočilo o 180 stupňů. Uršula von den Leyen zůstala se zákazem v roce 2035 sama jako kůl v plotě.
@Tycoon Tak eu ma pripravene aj ine fajnotky, tusim od 27 pripravuju emisne pokuty domacnostiam za vykurovanie. Posledna verzia hovori, ze sa bude platit extra poplatok za vykurovanie plynom, ale vraj vykurovanie drevom je eko. Tak to som teda zvedavy, ako to bude vyzerat, ked sa vo vatsich mestach zacne hromadne kurit drevom a spalovat kdejaky bordel 🤣
@Tycoon tak za prvé, až bude zrušen zákaz spalovacích vozů v roce 2035, můžeš bouchat šampaňské. za druhé, i když se tak stane, vyhrajou v reálu ti, co seerou na ostatní a chtějí mít co nejlevnější svezení /les sociales/ a klidně tě budou trávit oxidama dusíku a černým mrakem ze sto let starýho tdi bez močoviny.
proto se mi líbí, že si tak notuješ s majitelem vyrachtaného dýzlu, ty velký kritik nafty. zdá se, že tvoje zásady jsou na hliněných nohách😊
proto se mi líbí, že si tak notuješ s majitelem vyrachtaného dýzlu, ty velký kritik nafty. zdá se, že tvoje zásady jsou na hliněných nohách😊
@Man Ký
Slavit určitě nebudu. Oslabení evropského průmyslu Green Dealem není důvod k oslavě.
Ano, jsem kritik toho, že EU dlouhodobě umožňovala homologace dieselových smraďochů. Ale pocházím z chudé rodiny a proto nikdy nebudu podporovat, aby za to bylo trestáni třetí či čtvrtí majitelé těchto smrdících aut. Trestáni mají být politici a úředníci, kteří umožnili, aby tato smrdící auta mohla být v EU prodávána.
Slavit určitě nebudu. Oslabení evropského průmyslu Green Dealem není důvod k oslavě.
Ano, jsem kritik toho, že EU dlouhodobě umožňovala homologace dieselových smraďochů. Ale pocházím z chudé rodiny a proto nikdy nebudu podporovat, aby za to bylo trestáni třetí či čtvrtí majitelé těchto smrdících aut. Trestáni mají být politici a úředníci, kteří umožnili, aby tato smrdící auta mohla být v EU prodávána.
@Tycoon protože mezi starým benzínem a LPG a starým dýzlem je totiž nebetyčný rozdíl v pořizovací ceně. ne, není. rozdíl je ve spotřebě, asi deset litrů na těch tisíc kilometrů, co tihle nemajetní najedou. ale pozor - to už je úspora, která potom zbyde na cigára a bráníčka.
chudí nesmějí být trestáni, měli by mít možnost pálit lignit a vyjetý olej.
oslabení green dealem jj musíme vyrábět pořád nový krámy a cpát je do obchodů a na tom stavět náš blahobyt, a až se pokazí uděláme nový a starý se vyhodí, kola výroby se musí točit naplno😊
chudí nesmějí být trestáni, měli by mít možnost pálit lignit a vyjetý olej.
oslabení green dealem jj musíme vyrábět pořád nový krámy a cpát je do obchodů a na tom stavět náš blahobyt, a až se pokazí uděláme nový a starý se vyhodí, kola výroby se musí točit naplno😊
@Man Ký ty jsi koukám taky pěkný asociál. Pokud by byla cenově dostupná nová benzinová auta s E6dxx, dost pochybuji že lidi budou dobrovolně jezdit ve starých vránách s vylágrovaným dieselem. Jako jo, pár se jich samozřejmě najde, ale většina by sáhla po novém, ale ne pro Fabii s 3hrnkem za půl milionu 🤔
Ponechám stranou to, že se jedná o dočasné opatření (dokud nebude vyřešeno několik dost důležitých komplikací elektromobility) a obrátím pozornost k jinému bodu: otřesné interiéry a dashboardy posledních Volv a Polestarů. Bez nápravy tohoto designového i materiálové hnusu se Volvo rozhodně neobejde. A že ze své nedávné minulosti na co navazovat!
Nebudou. Tečka.
Volvo tě nepovažuje za svou cílovou skupinu. Smíř se s tím.