Novinky
KANKUNEN
13
Hezky.
Přejít do diskuze
@Pepa_007 Naprosto nechápu, proč se pro koncern VW stala manuální převodovka a trojice pedálů sprostým slovem! 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Poladěná 1.5 TSI je příjemná zpráva.👍 Povinného automatu je škoda, kéž by aspoň dostal manuální režim, který se nebude sám vypínat.
Zase jen s DSG!!! 🙁😧😭😡🤮👎
P.S. Velkou pochvalu ale zasluhuje normální mechanická P brzda! 🙂👍👍👍
P.S. Velkou pochvalu ale zasluhuje normální mechanická P brzda! 🙂👍👍👍
@Arese Je to nepochopitelnější, že v r. 2018-19 Polo i Ibiza měly 1,5 TSi 110 Kw i v manuálu. Dokonce i Polo GTI 2,0 TSi 147 Kw taky manuál. Od 2020 jen automat. Mají to homologované a stejně to tam nedají. Jedno GTI v manuálu mám naštěstí v garáži, tak mi může být Fabia 130 s automatem ukradená.
@Arese Co ja viem, k automatu je lepsia el brzda, k manualu sa hodi mechanicka, takze to maju naopak 🤣
@sargis
250Nm na malé a ?lehké? auto je solidní hodnota. Ty Nm budou do vyšších otáček. Proto 130kw.
250Nm na malé a ?lehké? auto je solidní hodnota. Ty Nm budou do vyšších otáček. Proto 130kw.
@ericn Levně vyrobit (zde levnější převodovka), draze prodat a nejvíc vydělat není paradox 😊
@Verny_2013 hlavně na stejné platformě Scala i Kamiq k 1,5TSI mají 6M převodovku. Tj půjde jen o prachy a marketing, prostě to tam dát nechtějí...
@Verny_2013 přesně tak. Škodovka se musí vždy uskromnit, aby nelezla do zelí ostatním značkám koncernu a při tom z nich aktuálně vydělává nejvíc peněz... Takový paradox 😉
@traveldrive sedadla jsou slabina, to je fakt a přitom to škoda dřív uměla, Sportovní v Octávii i Fábii 1 i 2 jsou výborné. Neustále něco vymýšlejí a inovují ale ne vždy je to k lepšímu.
@ericn kdyby tam aspoň dali lepší DQ381 s mokrýma spojkama a přidali i NM, mohlo to mít zrychlení pod 7s. Ale asi nesmí lézt Škoda do zelí Cupře, např. Formetor s 1,5 TSi má ten lepší automat.
@ericn Tomu autu chýba viac vecí. Pokiaľ pominieme kvalitu plastových dielov a montáže, tak by sa ešte hodili športové sedadlá (nie tie, čo sa spomínajú v texte a v galérii pre istotu ani nie sú, ten kúsok sedadiel, čo tam je, bijak športovo teda nevyzerá), športový volant a nejaká tá úprava podvozku, napríklad o kúsoček kratšie pružiny, tvrdšie tlmiče... Ale je pravda, že s automatom je to ako auto pre amatérov, aby tie kone nejako zvládli...
@praptak přesně to, co by lidi uvítali 😉 Btw Scala 1.5TSI 150k a 6M je skvělá kombinace. Jak by fungovala lehčí a menší Fabia se 130kW a manuálem? Určitě výborně 😋👍
@traveldrive Toto je investiční 😃 Fabia, takže se nic nerozhrká a nerozvrže...
Jinak výkon je stejný jako u Multivanu PHEV. Náhoda? Nemyslím si... 😊
Jinak výkon je stejný jako u Multivanu PHEV. Náhoda? Nemyslím si... 😊
130 rokov, 130 kW a 130 dieslovych koni prvej RS...jeidne, co nebude 130, bude rychlost na dialnici, mladez to bude tunit a lietat na tom podstatne rychlejsie.
@Barry Lyndon no nejspíš máš pravdu, ale zajímalo by mě, jaký je to nákladově u toho DSG rozdíl 🤔
Naštěstí se nezbláznili a nechali tam automat, jinak by neměli šanci prodat ani kus, ale to oni velmi dobře vědí. Jen to měl bejt DQ381 a né suchý spojky, u kterých museli brutálně seškrtit krouťák. Motor je tím v podstatě dost podladěnej.