Novinky
130 rokov, 130 kW a 130 dieslovych koni prvej RS...jeidne, co nebude 130, bude rychlost na dialnici, mladez to bude tunit a lietat na tom podstatne rychlejsie.
No za me je to lehké zklamání. RS 130 mohla byt trochu "svalnatejsi" Jsem zvedavy na jízdní vlastnosti, ty by mohly byt hodne dobre, Škoda zkusenosti z rallye určitě využila...
Dobrý počin, ale bohužel zas jen s automatem. Ach jo...
@ericn Vzhledem k popsané charakterice motoru je o to více škoda, že bude chybět manuál.
@praptak přesně to, co by lidi uvítali 😉 Btw Scala 1.5TSI 150k a 6M je skvělá kombinace. Jak by fungovala lehčí a menší Fabia se 130kW a manuálem? Určitě výborně 😋👍
@ericn Tomu autu chýba viac vecí. Pokiaľ pominieme kvalitu plastových dielov a montáže, tak by sa ešte hodili športové sedadlá (nie tie, čo sa spomínajú v texte a v galérii pre istotu ani nie sú, ten kúsok sedadiel, čo tam je, bijak športovo teda nevyzerá), športový volant a nejaká tá úprava podvozku, napríklad o kúsoček kratšie pružiny, tvrdšie tlmiče... Ale je pravda, že s automatom je to ako auto pre amatérov, aby tie kone nejako zvládli...
@ericn kdyby tam aspoň dali lepší DQ381 s mokrýma spojkama a přidali i NM, mohlo to mít zrychlení pod 7s. Ale asi nesmí lézt Škoda do zelí Cupře, např. Formetor s 1,5 TSi má ten lepší automat.
@Verny_2013 přesně tak. Škodovka se musí vždy uskromnit, aby nelezla do zelí ostatním značkám koncernu a při tom z nich aktuálně vydělává nejvíc peněz... Takový paradox 😉
1.9 RDI? ...Asi překlep, ne?
Zase jen s DSG!!! 🙁😧😭😡🤮👎
P.S. Velkou pochvalu ale zasluhuje normální mechanická P brzda! 🙂👍👍👍
P.S. Velkou pochvalu ale zasluhuje normální mechanická P brzda! 🙂👍👍👍
@Arese Fabia vůbec neumí elektronickou parkovací brzdu
Poladěná 1.5 TSI je příjemná zpráva.👍 Povinného automatu je škoda, kéž by aspoň dostal manuální režim, který se nebude sám vypínat.
Pěkné. Poladěné. 👍👍
Škoda toho automatu. 😐😖
Škoda toho automatu. 😐😖
@Pepa_007 Naprosto nechápu, proč se pro koncern VW stala manuální převodovka a trojice pedálů sprostým slovem! 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
@Arese Je to nepochopitelnější, že v r. 2018-19 Polo i Ibiza měly 1,5 TSi 110 Kw i v manuálu. Dokonce i Polo GTI 2,0 TSi 147 Kw taky manuál. Od 2020 jen automat. Mají to homologované a stejně to tam nedají. Jedno GTI v manuálu mám naštěstí v garáži, tak mi může být Fabia 130 s automatem ukradená.
Naštěstí se nezbláznili a nechali tam automat, jinak by neměli šanci prodat ani kus, ale to oni velmi dobře vědí. Jen to měl bejt DQ381 a né suchý spojky, u kterých museli brutálně seškrtit krouťák. Motor je tím v podstatě dost podladěnej.
Jinak výkon je stejný jako u Multivanu PHEV. Náhoda? Nemyslím si... 😊