Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nejostřejší Škoda Fabia je tady! Výkonem nadchne, nejsilnější v historii ovšem není

40 komentářů

traveldrive
Čo so silným motorom, keď to bude zakrátko rozhrkané a uvŕzgané ako rebriňák?
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@traveldrive Toto je investiční 😃 Fabia, takže se nic nerozhrká a nerozvrže...

Jinak výkon je stejný jako u Multivanu PHEV. Náhoda? Nemyslím si... 😊
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Hezky.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@KANKUNEN 👍👍👍
Avatar - sargis
sargis
130 rokov, 130 kW a 130 dieslovych koni prvej RS...jeidne, co nebude 130, bude rychlost na dialnici, mladez to bude tunit a lietat na tom podstatne rychlejsie.
Avatar - Jenik3
Jenik3
@sargis
250Nm na malé a ?lehké? auto je solidní hodnota. Ty Nm budou do vyšších otáček. Proto 130kw.
Othello
@Jenik3
250 Nm je schopné nabídnout 130 kW už v pěti tisících
Avatar - Martin Fritz
Martin Fritz
No za me je to lehké zklamání. RS 130 mohla byt trochu "svalnatejsi" Jsem zvedavy na jízdní vlastnosti, ty by mohly byt hodne dobre, Škoda zkusenosti z rallye určitě využila...
ericn
Dobrý počin, ale bohužel zas jen s automatem. Ach jo...
Avatar - praptak
praptak
@ericn Vzhledem k popsané charakterice motoru je o to více škoda, že bude chybět manuál.
ericn
@praptak přesně to, co by lidi uvítali 😉 Btw Scala 1.5TSI 150k a 6M je skvělá kombinace. Jak by fungovala lehčí a menší Fabia se 130kW a manuálem? Určitě výborně 😋👍
traveldrive
@ericn Tomu autu chýba viac vecí. Pokiaľ pominieme kvalitu plastových dielov a montáže, tak by sa ešte hodili športové sedadlá (nie tie, čo sa spomínajú v texte a v galérii pre istotu ani nie sú, ten kúsok sedadiel, čo tam je, bijak športovo teda nevyzerá), športový volant a nejaká tá úprava podvozku, napríklad o kúsoček kratšie pružiny, tvrdšie tlmiče... Ale je pravda, že s automatom je to ako auto pre amatérov, aby tie kone nejako zvládli...
Avatar - salamoon
salamoon
@traveldrive

sedadla budu z monte carla...
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@salamoon Možná i z Monaka 👍👍👍
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
@traveldrive sedadla jsou slabina, to je fakt a přitom to škoda dřív uměla, Sportovní v Octávii i Fábii 1 i 2 jsou výborné. Neustále něco vymýšlejí a inovují ale ne vždy je to k lepšímu.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Verny_2013 👍👍👍
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
@ericn kdyby tam aspoň dali lepší DQ381 s mokrýma spojkama a přidali i NM, mohlo to mít zrychlení pod 7s. Ale asi nesmí lézt Škoda do zelí Cupře, např. Formetor s 1,5 TSi má ten lepší automat.
ericn
@Verny_2013 přesně tak. Škodovka se musí vždy uskromnit, aby nelezla do zelí ostatním značkám koncernu a při tom z nich aktuálně vydělává nejvíc peněz... Takový paradox 😉
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@ericn Levně vyrobit (zde levnější převodovka), draze prodat a nejvíc vydělat není paradox 😊
ericn
@Barry Lyndon no nejspíš máš pravdu, ale zajímalo by mě, jaký je to nákladově u toho DSG rozdíl 🤔
Avatar - kari.laz
kari.laz
škoda, že jen v automatu
gil54
1.9 RDI? ...Asi překlep, ne?
Avatar - Jenik3
Jenik3
@gil54
To je místní kolorit. Autor po sobě text nečte a editor není.
Avatar - Roman  Bon
Roman Bon
Konečně bez manuálu.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Roman Bon 👍👍👍
Arese
Zase jen s DSG!!! 🙁😧😭😡🤮👎
P.S. Velkou pochvalu ale zasluhuje normální mechanická P brzda! 🙂👍👍👍
kozakm
@Arese Fabia vůbec neumí elektronickou parkovací brzdu
Arese
@kozakm Však já vím, je to její velká výhoda v boji s většinou konkurentů! 🙂👍
ptr078
@Arese Co ja viem, k automatu je lepsia el brzda, k manualu sa hodi mechanicka, takze to maju naopak 🤣
traveldrive
@Arese A v čom tkvie tá veľká výhoda, prosím ťa? Na dennej báze driftuješ cez ručku?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Poladěná 1.5 TSI je příjemná zpráva.👍 Povinného automatu je škoda, kéž by aspoň dostal manuální režim, který se nebude sám vypínat.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Pěkné. Poladěné. 👍👍
Škoda toho automatu. 😐😖
Arese
@Pepa_007 Naprosto nechápu, proč se pro koncern VW stala manuální převodovka a trojice pedálů sprostým slovem! 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
@Arese Je to nepochopitelnější, že v r. 2018-19 Polo i Ibiza měly 1,5 TSi 110 Kw i v manuálu. Dokonce i Polo GTI 2,0 TSi 147 Kw taky manuál. Od 2020 jen automat. Mají to homologované a stejně to tam nedají. Jedno GTI v manuálu mám naštěstí v garáži, tak mi může být Fabia 130 s automatem ukradená.
ericn
@Verny_2013 hlavně na stejné platformě Scala i Kamiq k 1,5TSI mají 6M převodovku. Tj půjde jen o prachy a marketing, prostě to tam dát nechtějí...
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Verny_2013 👍👍👍
maca02
Naštěstí se nezbláznili a nechali tam automat, jinak by neměli šanci prodat ani kus, ale to oni velmi dobře vědí. Jen to měl bejt DQ381 a né suchý spojky, u kterých museli brutálně seškrtit krouťák. Motor je tím v podstatě dost podladěnej.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@maca02 vím. Lidi jsou líní už i řadit. Škoda.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Pepa_007 Lidi jsou líní nejen řadit 👍👍👍
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Pepa_007 👍👍👍