Novinky
KANKUNEN
18
Fabka fakt nemá chybu, vypadá dobře, má motory, jen bych vrátil znak na volant.
Přejít do diskuze
@Arese Nebo aspoň DSG s DQ381 s mokrýma spojkama a 280-300Nm a zrychlením pod 7. Takhle to není auto pro fajnšmekry ale spíš pro manželky a milenky fajnšmekrů. Pro fajnšmekry tady je Polo GTI 147 KW a 320Nm. Do r. 2019 dokonce i s manuálem.
@skejpa Nebo pro někoho kdo v tom uvidí investiční potenciál. Od Fabie 2 RS po 13 letech první Fabia o které by si to mohl třeba někdo i myslet. Tím ale neříkám že si to já myslím. Přes všechna negativa která zazněla v diskuzi bude stejně brzy vyprodaná. to je na tom nejsmutnější.
Pokud by měla 6st. manuál, byla by to pro řidičské fajnšmekry velmi atraktivní nabídka a navíc by mohla být citelně levnější! 😢😢😢
@skejpa i20N se už rok a půl nevyrábí/neprodává. Stejně tak skončila Fiesta ST, takže za tuto cenu je to bezkonkurenční nabídka.
Pekna Fabka. Jen si rikam, ze za 700 uz sezenu vyrazne lepe jezdici i20N se 150kW motorem... Za tuhle cenu to bude skoro neprodejne. Tedy pro lidi, co nejsou skodafilove.
@Verny_2013 Pokud to bereš takhle, tak pro fajnšmekry, a ne pro pozéry, tady bylo Clio RS 2,0.
@vecernicek2 Mazda 3 se 137 kW a automatem začíná v ceníku na 755 tisících, zrychlení 0-100 za 8.6 (klasická Fabie se 110 kW to má za 8.0). Dlouhodobě mnohem spolehlivější - diskutabilní.
i20N se nevyrábí.
Polo ano, ale 20% není podle mě zanedbatelná částka.
i20N se nevyrábí.
Polo ano, ale 20% není podle mě zanedbatelná částka.
Fajn autíčko, ale za nesmyslnou cenu. Za nižší cenu můžu mít třeba Mazdu 3 137 kW, o třídu větší hatchback s podobnými dynamickými parametry, dlouhodobě mnohem spolehlivější. Nebo Hyundai i20N, která se dá za podobnou cenu sehnat a je výrazně výkonnější. Případně si mohu asi pětinu připlatit a pořídit Polo GTI s dvoulitrem, které je výkonově a asi i jízdně trochu jinde.
Kdyby to stálo o 100 až 150 tisíc míň, pak by to bylo celkem fajn.
Kdyby to stálo o 100 až 150 tisíc míň, pak by to bylo celkem fajn.
Pěkná limitka. Tohle Škoda vždy uměla. Tohle bude investiční kousek 😎
Nicméně čekal bych i tak asi víc. Přijde mi to příliš decentní. Určitě má Fabia na co odkazovat. Za mě tedy více na Fabia R5 než Fabia R2.
Mohli přidat barvy, a nějaké polepy. Určitě tam mohli dát manuál...
Zkrátka příjemné, hezké, ale mohlo být víc 😉
Nicméně čekal bych i tak asi víc. Přijde mi to příliš decentní. Určitě má Fabia na co odkazovat. Za mě tedy více na Fabia R5 než Fabia R2.
Mohli přidat barvy, a nějaké polepy. Určitě tam mohli dát manuál...
Zkrátka příjemné, hezké, ale mohlo být víc 😉
@KANKUNEN Ale má chyby. Kvalitatívne je to voči minulým generáciám o dosť slabšie, museli by na to riadne šliapnuť, aby to s jediným výročným modelom vychytali.
@vecernicek2 Mazda 3 137 KW zrychluje za 8,0 s s manuálem, s automatem 8,4 s. Fabia 1,5 110 KW s automatem za 8,0 s. Tato 7,4 s. S cenami je to ještě u Mazdy jinak. Podotknu, že Fabia 110 kW vyjde v "civilní" edici na 555 tisíc Kč.
@traveldrive
Bohužel, třeba suchá DSG by asi byla důvodem, proč bych tuhle Fabii prpstě nevzal. Přitom stačilo tam dát manuál a bylo po problému...
Bohužel, třeba suchá DSG by asi byla důvodem, proč bych tuhle Fabii prpstě nevzal. Přitom stačilo tam dát manuál a bylo po problému...
@Verny_2013 podle toho co lze reálně koupit u konkurence, tak ano. I přes ty velké minusy se bude prodávat dobře. V sekcí nových aut nemá konkurenta. 🫣😖😫
Smutné.
Smutné.
@ericn
Nemohl. i20N resp. N řady Hyundaie jsou stavěny úplně jinak než RS modely Škody. Ty nikdy nebyly HH.
Nemohl. i20N resp. N řady Hyundaie jsou stavěny úplně jinak než RS modely Škody. Ty nikdy nebyly HH.
@vecernicek2 psal jsem že si to někdo může myslet že tam potenciál může být. Neřekl jsem jsem že tam skutečně je a sám si to taky nemyslím. Auta s investičním potenciálem už byla dávno vyrobena.
Ty mikrobrzdy v kombinaci s 18" ráfky vypadají směšně. A jejich červená barva to nevylepšila, ta to dorazila. 😄
@rohYpnol Ale mohl být, kdyby dostal 6M převodovku a ještě o pár kW navíc. 150kW by bylo akorát 😄 Pak by mě zajímalo to srovnání s i20N.
@rohYpnol
To bych zase tak optimistický nebyl. Předchozí "limitka" Fabia R5 Edition se u některých dealerů Škody prodávala déle než rok. A teď se prodává za nižší cenu.
To bych zase tak optimistický nebyl. Předchozí "limitka" Fabia R5 Edition se u některých dealerů Škody prodávala déle než rok. A teď se prodává za nižší cenu.
@_dan Podle Auto.cz má Mazda 3 137 kW 0-100 za rovných 8. A koupit se dá momentálně za 680.