Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Kuga s novým turbodieselem 2,0 TDCi (120 kW)

Naftový turbodiesel 2,0 TDCi (100 kW) střídá dvojice modernizovaných jednotek. Základní se 103 kW doplní 120kilowattová verze s rozsáhlými úpravami a novým systémem vstřikování.
Zpět na článek
9. 3. 2010 12:56
10. 3. 2010 11:53
Avatar - WinDiesel
9. 3. 2010 08:48
Něco takového to chtělo...
... již bylo na čase, Kuga trochu zaostával ...
Rozbalit vlákno
11
9. 3. 2010 09:21
Re: Něco takového to chtělo...
tak tak...jeste se divim, ze nenahradili 2,5T tim novym 2,0T ...aby celkove sli s emisemi dolu njn
Avatar - Slavek-TDM
9. 3. 2010 09:56
Re: Něco takového to chtělo...
Vysokej tlak cerpadla, mensi diry ve vstrikach, seriovy DPF, no to bude neco pro ceskou kvalitni naftu... ;-\
9. 3. 2010 10:51
Re: Něco takového to chtělo...
Pokud někdo kupuje naftu v JZD pak samozřejmě pohoří...
Avatar - KANKUNEN
9. 3. 2010 11:57
Re: Něco takového to chtělo...
V JZD je stejná nafta jako na Shelce, možná nějaké aditiva. Copak nevíš jaky obrovský rozdíl je mezi naftou u nás a v německu. Bohužel.
Avatar - WinDiesel
9. 3. 2010 12:50
Re: Něco takového to chtělo...
Nemáš pravdu, Fine. Rozdíl mez pumpami je dramatický. Hlavní rozdíl mezi JZD a lumpenpumpou je:
- lumpenpumpa šidí, přimíchává, žongluje
- v JZD není žádná péče o naftu, neaditivuje se, nefiltruje se, neodkaluje se
- a to jsem ještě zapomněl na lumpen JZD pumpy, ty také existují.....
- ovšem mezi běžnou českou naftou a německou rozdíl existuje, to je pravda...
9. 3. 2010 14:26
Re: Něco takového to chtělo...
Naposled co jsem jel kolem benzínky mne udivilo, že Shell si pořád nehorázně drží cenu za tu svoji *** a benzina s VervaDiesel je na tom cenově i o více než korunu levněji. A co považuji za lepší palivo, snad nemusím zdůrazňovat. :-)
9. 3. 2010 14:56
Re: Něco takového to chtělo...
nechci nikomu brát iluze, ale nějaký ten rok dozadu byla velká kontrola ČOI (nebo nějakého podobného úřadu) kde si vzali na mušku kvalitu paliva na benzínkách. Vzorka obsahovala několik desítek čerpaček téměř ze všech velkých sítí, ale i noname malé vesnické pumpičky, po celé republice, ve městech i na venkově.

A výsledek - malé noname čerpačky skončili téměř všechny v první polovině "hitparády", nejhorší to bylo právě na některých filiálkách renomovaných značek.

Jinak třeba soused taky bral naftu u Shellu a nadšený nijak extra kvalitou nebyl. Přesedlal na Vervu a je to ok.

Ono to asi bude případ od případu...
Avatar - white label
9. 3. 2010 16:42
Re: Něco takového to chtělo...
Přesedlal na VERVU? To je ta nafta ze Slovnaftu, co nám sem posílají Slovácí s tím, že "Cesi si do nádrže VERVÚ všetko/čokoľvek"?
:*) 8-s >:D
9. 3. 2010 16:56
Re: Něco takového to chtělo...
to nevím, ale kdysi tuším kromě OMV, kteří si vozili vlastní produkci z Neu Stadtu, brali všichni stejný základ z České rafinérské a maximálně si to dochucovali nějakými adetivy. Slovnaft to má blízko, tak tam by se jim doprava asi tak možná rentovala.

Když začali šelácké V-pavér a rejsingy a pod. tak nám jeden klučina tvrdil, že tohle prémiové palivo natočil do svého Fáčka 136L a pak z něj vydoloval 180km/h >:-[]

Já jezdím pomalu, takže mi stačí levný benzin z noname čerpaček :-)
9. 3. 2010 17:07
Re: Něco takového to chtělo...
Tomu s tím Fáčkem bych aji věřil, vzopmínám, že když sem s ním v minulém století jezdil, tak jsem jednou ddo něj nalil benzín od Aralu a to auto začlo doslova lítat. 160 po rovince jako nic, z kopce tachometrových 180 bych taky dal. :-!
10. 3. 2010 09:46
Re: Něco takového to chtělo...
ale tos měl asi jen 135L ne? Se 136L to jelo 180 na rovině, z kopce pak 200 :-! >:-[]
9. 3. 2010 12:56
6 litrů nafty
hele ať mi nikdo nevykládá, že 1600kg těžký SUV bude jezdit za šest litrů - to už je klamání spotřebitele. Zvlášť s nižším kompresním poměrem. 2.0TDCI jezdilo v Mondeu za devět, a to mělo auto o dvěstě kilo míň a lepší tvar :-!
Rozbalit vlákno
10
9. 3. 2010 13:04
Re: 6 litrů nafty
jo a to jsi jezdil na zpatecku celou dobu ne? :D:D Pri dodrzovani limitu a klidne jizdy to neni problem, mel jsem Kugu na vikend. Jinak s minulou generaci mondea 2,2Tdci se jezdilo od 6-8 podle sviznosti jizdy. Ted s Mondeem 2,5T cca 10,5
9. 3. 2010 13:47
Re: 6 litrů nafty
týjo tak to jsem měl asi nějaký plynový pedál z Toyoty nebo co :-!
9. 3. 2010 15:33
Re: 6 litrů nafty
No ja mam Mondeo 2009, 2.2 TDCi. Dlouhodoba spotreba 8.1 - 8.4. Nizkou spotrebu jsem mel, kdyz jsem jel cca 1000 km na minirezervu, paac jsem na nasi skvele D1 nejenze prorazil gumu, ale i ulomil kus liteho kola. Jinak receno, kratkodoba spotreba kolem sesti ano, ale dlouhodoba nepripada v uvahu, to bych musel byt opravdu masochista, nebo ridic, ktery rozhodne nepotrebuje v aute 175 koni.
9. 3. 2010 18:32
Re: 6 litrů nafty
no a hlavně je ta Kuga pořád těžší, a s větším odporem... mě přijde spotřeba 8 super, ale pokud je to o 30% víc než v papírech, tak už to v těch papírech nemusí být vůbec.....
Btw. nás všechny po používáme soukromá auta pro pracovní účely to pěkně odrbává na úhradě.
9. 3. 2010 13:05
Re: 6 litrů nafty
ked sa tvoja jazda bude zhodovat s metodikou merania mozno tu spotrebu dosiahnes
9. 3. 2010 13:43
Re: 6 litrů nafty
myslíš jezdit tak aby se turbo vůbec neroztáčelo? - To mě nebaví
Avatar - WinDiesel
9. 3. 2010 16:33
Re: 6 litrů nafty
Při vstřikovacích tlacích 2000 barů a řadě dalších úprav je snížení spotřeby oproti minulému systému s 1650 bary docela dobře možné. 6 litrů to asi nebude, ale do 7 litrů se to nejspíše vejde. V tom jsem optimista, s tím motorem si fakt vyhráli.
9. 3. 2010 18:37
Re: 6 litrů nafty
mhmm, Kuga takový motor potřebuje, to je jasný
9. 3. 2010 21:17
Re: 6 litrů nafty
>:D ... to snáď nemyslíš vážne
Avatar - iudex
9. 3. 2010 13:52
Taký nízky kompresný pomer?!
Coze? Kompresný pomer znízený na mizerných 16:1? To Áda skolabuje úplne. Ved to ani klepat nebude... >:-[]
Rozbalit vlákno
3
9. 3. 2010 15:00
Re: Taký nízky kompresný pomer?!
možno sa za príplatok bude dať dokúpiť prídavný diesel agregát, ktorý bude produkovať hluk a vibrácie + elektriku pre celú ulicu >:-[]
9. 3. 2010 19:51
Re: Taký nízky kompresný pomer?!
pripadne vonkajsie audio s mp3 kde budu najvacie klenoty polnohospodarskeho folkloru
- studeny_start_2.0tdipd.mp3
- studeny_start_1.9tdipd.mp3
a vrchol v podobe
- studeny_start_1.4tdipd.mp3
Avatar - iudex
10. 3. 2010 09:26
Re: Taký nízky kompresný pomer?!
Pobavili šme še... >:D >:D :yes:
Avatar - twistedTSD
9. 3. 2010 21:36
nejhezci (maly) SUV
je to krasavec :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ryman
10. 3. 2010 11:53
motor
ještě to chtělo rozvod řetězem, ale i tak :yes:
Rozbalit vlákno
0