Novinky
Problem tohoto okruhu je v řídičích. Jezdim tma denne a vidim to vzdy. Kdyz byl najezd u Ořechu kvuli rekonstrukci 2 roky uzavřen, žádné kolony nebyly. Stačilo by tento najezd zrusit a bylo by vyřešeno. Pak také blbecci co sjíždí na barrandov na poslední chvíli, ale to nedělá takovou kolonu jako ti co najizdi od Orechu. Ne kazdy ma proste schopnosti řídit auto a získání řidičáku by melo byt přísnější.
Když ho zrušíš, nebudu moct jezdit do Fordu a do Bikers Crownu 😁 @Mikesus
@Mikesus : při rekonstrukci, kterou právě dokončili stačilo připojovací pruh od Ořecha prodloužit až k Barrandovu a je po problému. My ovšem musíme čekat až do roku 2029 !!!!!!!!!
Jinak máš pravdu, je to v řidičích a znovu a znovu se chechtám, když najíždím od Barrandova na D0 ve směru na D5 a vidím jak se všichni řidiči místo využití 1,5 km dlouhého připojujícího prahu cpou do nyní prostředního pruhu okamžitě po vyjetí z Barrandovské spojky .... To je opravdu zážitek. celý 1,5 km připojovací pruh zeje prázdnotou, vítejte v Kocourkově.
Jinak máš pravdu, je to v řidičích a znovu a znovu se chechtám, když najíždím od Barrandova na D0 ve směru na D5 a vidím jak se všichni řidiči místo využití 1,5 km dlouhého připojujícího prahu cpou do nyní prostředního pruhu okamžitě po vyjetí z Barrandovské spojky .... To je opravdu zážitek. celý 1,5 km připojovací pruh zeje prázdnotou, vítejte v Kocourkově.
Tento pan novinář je úplně mimo. Kolony se netvoří od D1 ale naopak od D5 až k výjezdu na Barrandov, kde "odpojovací" pruh ŘSD při rekonstrukci nějak zapomnělo vybudovat. Takže pomalé odbočování na Barrandov zpomaluje pravý pruh a následně oba a vůbec tam nemusí být nehoda. Stačí hustý provoz.
Naopak, na druhé straně je zcela správně vybudován 1 km dlouhý připojovací pruh, který zcela řeší připojování z Barrandova na D0 ve směru k D5.
Kdyby ten samý pruh ale "odpojovací=odbočovací) udělal teď při rekonstrukci, už by žádné problémy prostě nebyly. Chyba ŘSD a někdo by za to opravdu měl pykat.
Naopak, na druhé straně je zcela správně vybudován 1 km dlouhý připojovací pruh, který zcela řeší připojování z Barrandova na D0 ve směru k D5.
Kdyby ten samý pruh ale "odpojovací=odbočovací) udělal teď při rekonstrukci, už by žádné problémy prostě nebyly. Chyba ŘSD a někdo by za to opravdu měl pykat.
@WinDiesel
V poslední době s rostoucím znepokojením sleduji, jak se stupňují útoky na redaktory tohoto webu a na jejich domnělou neprofesionalitu.
Máme před sebou jev, který už dávno překročil hranici pouhé kritiky, jde o cílené a systematické ponižování, zlehčování a veřejné zostuzování práce těch, kteří tento prostor po léta tvoří a udržují.
Nerozumím, jaký cíl sledují osoba/y skrývající se za těmito multiúčty, ani jaký smysl má tato zjevně koordinovaná kampaň.
Působí to dojmem záměrné destrukce důvěry i důstojnosti redakční práce.
V poslední době s rostoucím znepokojením sleduji, jak se stupňují útoky na redaktory tohoto webu a na jejich domnělou neprofesionalitu.
Máme před sebou jev, který už dávno překročil hranici pouhé kritiky, jde o cílené a systematické ponižování, zlehčování a veřejné zostuzování práce těch, kteří tento prostor po léta tvoří a udržují.
Nerozumím, jaký cíl sledují osoba/y skrývající se za těmito multiúčty, ani jaký smysl má tato zjevně koordinovaná kampaň.
Působí to dojmem záměrné destrukce důvěry i důstojnosti redakční práce.
Téměř každý den je nehoda před sjezdem na Zbuzany... Nedostatečny odstup, nepozornost...
Nedávno tam stály kamiony od D1 až k tunelu u Vltavy. A před Zličínem byl kolabs znovu.
Metrem nebo vlakem.
Oh, wait a minute... 😁
jistě, takový standardní způsob dopravy na mezinárodní evropské letiště... BUS 😁
Ano, take by se mi libilo dojet az na letiste metrem nebo rychlovlakem. Ale to aktualne moc nehrozi a ja se toho uz asi v aktivnim zivote nedockam.
Mimochodem, treba v Londyne se na Luton nebo Stansted take jezdi prevazne busem, jestli se nepletu (uz jsem na nich dlouho nebyl).