Ekonomika
Nejhodnotnější automobilovou značkou světa je Toyota. Muskova Tesla se rekordně propadla
19 komentářů
@ericn
Aby pak zajela rychlejsi kolo nez Subaru.
😉
PS Bolt taky nebyl nejrychlejsi v maratonu....
Aby pak zajela rychlejsi kolo nez Subaru.
😉
PS Bolt taky nebyl nejrychlejsi v maratonu....
U článku "TEST Subaru Impreza WRX STi - OproSTit se…" je raději diskuse vypnutá. Copak to?
To auto je čistokrevná radost. Z autora stříká nadšení, extáze a pozitivismus. Tohle NIKDY elektrická auta umět nebudou. Nikdy.
Subaru Impreza WRX STi jsem měl tu možnost dlouze povodit a nadšení střídalo extázi. Dokonalé auto!!
To auto je čistokrevná radost. Z autora stříká nadšení, extáze a pozitivismus. Tohle NIKDY elektrická auta umět nebudou. Nikdy.
Subaru Impreza WRX STi jsem měl tu možnost dlouze povodit a nadšení střídalo extázi. Dokonalé auto!!
@DonVito jj jedno kolo, na další mu nezbyde "šťáva" 😄 Panečku, to je závoďák... Btw nevšiml jsem si, že by byla o ně rvačka. Minimálně na silnici je zázrak potkat normální Ioniq 5 (81ks v 1-8/2025), natož tuhle "závodní" potěmkinovu vesnici na kolech 😉
@DonVito
Posledné 2-3 mesiace som na okruhoch strávil viac času ako je zdravé ale I5N som videl len jeden (nejazdiaci Hyundai akcia) a nedávno v Brne asi 2-3 Tesly.
Vidíš tam jazdiť kdečo násobne drahšie ako sú športové EV a tie stále nikde.
Posledné 2-3 mesiace som na okruhoch strávil viac času ako je zdravé ale I5N som videl len jeden (nejazdiaci Hyundai akcia) a nedávno v Brne asi 2-3 Tesly.
Vidíš tam jazdiť kdečo násobne drahšie ako sú športové EV a tie stále nikde.
@Rumcajs Rumcajs Treba si doštudovať rozdiel medzi trhovou kapitalizáciou a hodnotou značky.
Trhová kapitalizácia, teda hodnota spoločnosti na akciovom trhu, je pri Tesle 1100 až 1460 miliárd amerických dolárov.
Trhová kapitalizácia, teda hodnota spoločnosti na akciovom trhu, je pri Toyote 252 až 260 miliárd amerických dolárov.
ALE
Hodnota značky, teda faktory ako vnímanie zákazníkov, spoľahlivosť a prítomnosť na trhu, je pri Tesle podľa Interbrandu 29,5 miliardy amerických dolárov.
Hodnota značky, teda faktory ako vnímanie zákazníkov, spoľahlivosť a prítomnosť na trhu, je pri Toyote podľa Interbrandu 74,2 miliardy amerických dolárov.
Trhová kapitalizácia, teda hodnota spoločnosti na akciovom trhu, je pri Tesle 1100 až 1460 miliárd amerických dolárov.
Trhová kapitalizácia, teda hodnota spoločnosti na akciovom trhu, je pri Toyote 252 až 260 miliárd amerických dolárov.
ALE
Hodnota značky, teda faktory ako vnímanie zákazníkov, spoľahlivosť a prítomnosť na trhu, je pri Tesle podľa Interbrandu 29,5 miliardy amerických dolárov.
Hodnota značky, teda faktory ako vnímanie zákazníkov, spoľahlivosť a prítomnosť na trhu, je pri Toyote podľa Interbrandu 74,2 miliardy amerických dolárov.
@ptr078 zatím co i30N je vidět skoro na každém rohu, potkávám ho často, ať hatch nebo fastback. Kde asi Hyundai udělal chybu? 🤔 Asi chtěli, aby ten ioniq 5N byl “rare” 😂👍
@speedfred To je vaculikova hlaska, ze cely nurburgring je paf z ioniqu. Bol som tam toho roku 3krat a ani jeden tam nebol 🤣. A snazil som sa dohladat predaje. A ako je u ev zvykom, vsetko sa z nejakeho dovodu zatajuje a miesa dokopy, jedine co firma povedala, ze nikdy neocakavali on nka velke predaje
To je zase paráda,vážení! Tesla rekordní propad, a přitom v článku je OPĚT odkaz na jiný článek, v jehož nadpisu zmiňujete její raketový růst. Dva články po sobě a stejný rozpor? Vy už se dohodněte, co lidem vlastně chcete říct!
Šámale, člověče, cos’ to vyhrabal za žebříček?🙄
Podle tržní kapitalizace má Tesla hodnotu jako deset ostatních výrobců dohromady.
money.usnews.com/…ies-in-the-world
Podle tržní kapitalizace má Tesla hodnotu jako deset ostatních výrobců dohromady.
money.usnews.com/…ies-in-the-world
Uz jsi jezdil v Hyundai Ioniq 5N?