Ojetiny
Mr.Murphy
9
@rohYpnol Felicie je bizarní hobby auto pro úzkou skupinu Čechů.... Pandu respektují po celé Evropě. Prostě se smiř s tím že starý Škodovky jsou zbytečné krámy, zatímco spousta starých Fiatů je právem považována za legendy.
Přejít do diskuze
Rozdíl mezi starou Pandou a starou Škodovkou je v tom, že ta Panda byla ve své době skvělé auto.... 😉
@rohYpnol to je asi jako říct, že Simson je investiční motocykl.
motorky.bazos.cz/…n-s51-enduro.php
musí se nechat, že šmejd, co stál nový 5800 káčé se dneska prodává za desetinásobek a to je teda masakr. ale za deset let asi za desetinásobek nebude. ta motorka je raritní jen tím, že soudruzi nic lepšího vyrobit neuměli.
motorky.bazos.cz/…n-s51-enduro.php
musí se nechat, že šmejd, co stál nový 5800 káčé se dneska prodává za desetinásobek a to je teda masakr. ale za deset let asi za desetinásobek nebude. ta motorka je raritní jen tím, že soudruzi nic lepšího vyrobit neuměli.
@Mr.Murphy To on nepochopí že když řekneš Fiat Panda je to v Evropě pojem. Zeptej se v Evropě na Felicii 😀 Ta má hodnotu u pár exotů v Česku a až ti umřou tak zapadne v zapomnění protože to je český bizar. Což u pandy neplatí. Jo Felda ve své době pomohla Škodě, ale to je vše. To auto vůbec není zajímavý a i ve své době vzniku a ani teď. Teda až na pár exotů v ČR 😀
@rohYpnol A Felicii někdy Škodovka vyráběla jako geniální terénní čtyřkolku?😃 Že jsem si toho nevšiml...🤔
@rohYpnol Jako ceněný sběratelský artikl ano.
1) Nemůžu za to, že sis nepřečetl ukázku článku, na který reaguješ.
2) Pokud bys měl přehled o italských yong-timerech, výše uvedené bys dávno věděl i bez Vaculdy.
1) Nemůžu za to, že sis nepřečetl ukázku článku, na který reaguješ.
2) Pokud bys měl přehled o italských yong-timerech, výše uvedené bys dávno věděl i bez Vaculdy.
@Sevca1
Jenže ty a mnozí další lobotomové zjevně stále nezvládli pochopit, že "investiční Felicia" jsem nikdy nevztahoval k běžným kouskům, že... ale to opět už neni můj problém že lobotom nechápe psaný text 🤣🤣🤣
Jenže ty a mnozí další lobotomové zjevně stále nezvládli pochopit, že "investiční Felicia" jsem nikdy nevztahoval k běžným kouskům, že... ale to opět už neni můj problém že lobotom nechápe psaný text 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Chápu. zas na druhé straně je nabídková cena a reálná cena a kolikrát ta nabídková cena je docela mimo směrem hore (ted nemluvím konkrétně o cenách felinek, ale občas koukám na starší MPV a tam na takové nabídky clověk občas natrefí)
Chápu. zas na druhé straně je nabídková cena a reálná cena a kolikrát ta nabídková cena je docela mimo směrem hore (ted nemluvím konkrétně o cenách felinek, ale občas koukám na starší MPV a tam na takové nabídky clověk občas natrefí)
@vencelín
Mě nešlo o odkaz. Mě šlo o to aby ti lobotomové pochopili a uviděli reálné nabídkové ceny. 😉
Leč opět to bylo jen házet hrách na zeď... ale na to jsem u místních hujeříčků zvyklý.
Mě nešlo o odkaz. Mě šlo o to aby ti lobotomové pochopili a uviděli reálné nabídkové ceny. 😉
Leč opět to bylo jen házet hrách na zeď... ale na to jsem u místních hujeříčků zvyklý.
@rohYpnol
S prvním odstavcem nesouhlasím. Koncepčně to byla už katastrofa.
Lada, byla na tom lépe, ale to je dáno tím, že to byl licenční fiat z 60 let.
V porovnání s evropskými výrobci byla Skoda v 80 letech naprosto za zenitem.
To že nedají odkaz na zachovalou Fun ci LK je dáno i tím že těch aut se vyrobilo relativně málo (v poměru k základnímu provedení LX a GLX) a samozřejmě i tychle variace trpěly na problém základního modelu, tedy korozi. Ani já Vám odkaz nedám, neb jsem líný takovou felicii hledat jen tak z plezíru 😊.
S prvním odstavcem nesouhlasím. Koncepčně to byla už katastrofa.
Lada, byla na tom lépe, ale to je dáno tím, že to byl licenční fiat z 60 let.
V porovnání s evropskými výrobci byla Skoda v 80 letech naprosto za zenitem.
To že nedají odkaz na zachovalou Fun ci LK je dáno i tím že těch aut se vyrobilo relativně málo (v poměru k základnímu provedení LX a GLX) a samozřejmě i tychle variace trpěly na problém základního modelu, tedy korozi. Ani já Vám odkaz nedám, neb jsem líný takovou felicii hledat jen tak z plezíru 😊.
@vencelín
O LX nikdy řeč nebyla. Ani náznakem. Vždy jsme naopak říkal, že hodnotu maji jen vybrané verze jako Laurin, Fun, Blue Sky, případně Sportline, Magic, Mystey, Harlekyn...
O LX nikdy řeč nebyla. Ani náznakem. Vždy jsme naopak říkal, že hodnotu maji jen vybrané verze jako Laurin, Fun, Blue Sky, případně Sportline, Magic, Mystey, Harlekyn...
@vencelín
Viz má poslední věta. V rámci východního bloku byla Škoda skvělá i v 80-tých.
Jinak místní hujeříčci se mi vysmívají za spojení "investiční Felicia ". Jen mi stále nedali žádný odkaz na hezkou Felicii Laurin a Klement nebo Fun 🤣🤣🤣
Viz má poslední věta. V rámci východního bloku byla Škoda skvělá i v 80-tých.
Jinak místní hujeříčci se mi vysmívají za spojení "investiční Felicia ". Jen mi stále nedali žádný odkaz na hezkou Felicii Laurin a Klement nebo Fun 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Pokud budeme referovat k evropskému trhu obecně, tak má kolega pravdu.
Panda bude mít větší hodnotu a potenciál než běžná Felicia. Z Felicií na tom budou o něco lépe nějaké akční modely či případně FUN či Laureta (pokud ta, neb to byla česká specialita) ale ani ty potenciálu Pandičky nedosáhnou.
Můžete schálně nabídnout pandu i felicii (obojí ve srovnatelném stavu) v Evropě a uvidíte co a za kolik prodáte snadněji. A pak se prosím přijdte pochlubit jak prodeje šly.
Pokud budeme referovat k evropskému trhu obecně, tak má kolega pravdu.
Panda bude mít větší hodnotu a potenciál než běžná Felicia. Z Felicií na tom budou o něco lépe nějaké akční modely či případně FUN či Laureta (pokud ta, neb to byla česká specialita) ale ani ty potenciálu Pandičky nedosáhnou.
Můžete schálně nabídnout pandu i felicii (obojí ve srovnatelném stavu) v Evropě a uvidíte co a za kolik prodáte snadněji. A pak se prosím přijdte pochlubit jak prodeje šly.
@rohYpnol
Skodovky a skvělá auta? Ano i ne.
Do těch 40 let byly asi srovnatelné s konkurencí. Od těch 50 let do konce 80 let to byl čím dál tím větší propadák.
Od konce 80 let to už zas začínala být vcelku srovnatelná auta, ale na začátku dost dlouho trpěla na korozi, což se tolik o italské konkurenci říci nedá.
A pořízením běžné felicie z 90 let nelze moc čekat nějaké horentní zhodnocení. Lepší to bude u Fun či akčních modelů. U základního LX zhodnocení lze těžko očekávat.
A to píši jako bývalý provozovatel Felicie LX. Auto to bylo dobré, praktické a provozně nenáročné, trpící však silně na korozi. A jako legendu bych ji asi nevnímal. To bych spíše už preferoval třebas Uno nebo Tipo případně tu Pandičku 4x4, když už je článek o itálské produkci.
Skodovky a skvělá auta? Ano i ne.
Do těch 40 let byly asi srovnatelné s konkurencí. Od těch 50 let do konce 80 let to byl čím dál tím větší propadák.
Od konce 80 let to už zas začínala být vcelku srovnatelná auta, ale na začátku dost dlouho trpěla na korozi, což se tolik o italské konkurenci říci nedá.
A pořízením běžné felicie z 90 let nelze moc čekat nějaké horentní zhodnocení. Lepší to bude u Fun či akčních modelů. U základního LX zhodnocení lze těžko očekávat.
A to píši jako bývalý provozovatel Felicie LX. Auto to bylo dobré, praktické a provozně nenáročné, trpící však silně na korozi. A jako legendu bych ji asi nevnímal. To bych spíše už preferoval třebas Uno nebo Tipo případně tu Pandičku 4x4, když už je článek o itálské produkci.
Něco od Vaculdovo zaoceánské (i když bohužel méně technicky zaměřené) konkurence https😐/www.youtube.com/watch?…
@Mr.Murphy
Některé Škodovky byly ve sve době taky skvělé auto. Záleží na období.
A hlavně záleží na místě, vzhledem ke kterému hodnotíme.
Některé Škodovky byly ve sve době taky skvělé auto. Záleží na období.
A hlavně záleží na místě, vzhledem ke kterému hodnotíme.