Novinky
Man Ký
15
i4 ve verzi 35 i 40 e jsou celkem v pohodě. samozřejmě, řvaní se nekoná, ale zabavit se s tím dá. koneckonců, když je mamka ve vedlejším pokoji, tak si taky nepustíš pórek naplno😊
Přejít do diskuze
@rohYpnol Tráva je modrá. A jestli není, tak počkáme a vona bude. Rohypnol má dycky pravdu.
I rozbitý hodiny dvakrát denně ukazují přesný čas😊
I rozbitý hodiny dvakrát denně ukazují přesný čas😊
@Seeloewe tak u rohypnola je vše opačně, tedy kdyz jde neco do pekla dle nej, ve skutečnosti je automobilka úspěšná a opačně.
@rohYpnol A čím si vysvětlujete, že BMW se daří, na rozdíl od Mercedes-Benz, který má obrovské problémy?
Značka, která hodi přes palubu stávající kmenové zákazniky, kteří vždy kupovali BMW pro to, jaké BMW vždy bylo, vždycky dopadne špatně.
Mercedes jde cestou kdy drží určitou kontinuitu. BMW se otočilo na kramflekách úplně jinam. A bohužel, za mě jde do pekla. A je úplně jedno, že ta pec je elektrická a v souladu s ESG.
Mercedes jde cestou kdy drží určitou kontinuitu. BMW se otočilo na kramflekách úplně jinam. A bohužel, za mě jde do pekla. A je úplně jedno, že ta pec je elektrická a v souladu s ESG.
@Ja Prvni 123 BMW vie zázraky s podvozkom. Neviem aké máš nároky ty, ale verím, že pre 99% vodičov budú schopnosti iX v zatáčkach vysoko nadštandardné. A to aj pri 2360 kg.
@Seeloewe
Vyčkej času.
BMW ještě má modely s původní filozofií. Problém jsou nové modely.
Vyčkej času.
BMW ještě má modely s původní filozofií. Problém jsou nové modely.
@rohYpnol BMW sa predajne darí oveľa viac ako Mercedesu. Takže zatiaľ to tak nevyzerá.
Ale úplne rozumiem, tiež som si k môjmu v poradí piatemu BMW kúpil v piatok Mercedes.
Po X5 2019 je X7 2024 najlepšie auto aké som kedy mal, ale stráca sa sofistikovanosť interíeru (head up kolíska trčí, displej trčí), k tomu extrémne drahá predĺžená záruka, ďalšie šetrenia.
Bol som otestovať i4 a EQE, a tie veci čo mi trocha vadia v X7 v i4 kričia. Úplne strohé auto, vzadu malé, akurát dobre jazdí. Záruka max 2 roky pri ročnom aute (v lepšom prípade keď je Premium Selection). Pri BEV pre mňa základ.
EQE ročné za nižšiu cenu (takmer polovica cenníkovej), záruka predĺžiteľná na 7 rokov za 30 tis Kč (pri vyššom nájazde viac), baterka 10 rokov, servis 6 rokov. A interiérovo oproti i4 iná liga, Burmerster, natáčanie kolies o 10st, Airmatic, …
Ale úplne rozumiem, tiež som si k môjmu v poradí piatemu BMW kúpil v piatok Mercedes.
Po X5 2019 je X7 2024 najlepšie auto aké som kedy mal, ale stráca sa sofistikovanosť interíeru (head up kolíska trčí, displej trčí), k tomu extrémne drahá predĺžená záruka, ďalšie šetrenia.
Bol som otestovať i4 a EQE, a tie veci čo mi trocha vadia v X7 v i4 kričia. Úplne strohé auto, vzadu malé, akurát dobre jazdí. Záruka max 2 roky pri ročnom aute (v lepšom prípade keď je Premium Selection). Pri BEV pre mňa základ.
EQE ročné za nižšiu cenu (takmer polovica cenníkovej), záruka predĺžiteľná na 7 rokov za 30 tis Kč (pri vyššom nájazde viac), baterka 10 rokov, servis 6 rokov. A interiérovo oproti i4 iná liga, Burmerster, natáčanie kolies o 10st, Airmatic, …
@Zetti Při dalším faceliftu plánují hlavní display ve tvaru pěticípé hvězdy. Na šesticípé mají prý generační alergii.
@Lubo
EQx byly špatný směr. Podstatné je že MB to uznal, pochopil a jedná podle toho.
Nové CLA za mě úplně vpořádku. Technika i design se dostal tam kde měl být.
EQx byly špatný směr. Podstatné je že MB to uznal, pochopil a jedná podle toho.
Nové CLA za mě úplně vpořádku. Technika i design se dostal tam kde měl být.
@rohYpnol Mercedes to netrafil s dizajnom EQE a EQS (podľa mňa ani CLA). K tomu neviem či idú dobrým smerom tými novými displejmi.
Mimo to robia veľa vecí dobre.
Uvidíme ako sa to všetko dokopy prejaví v predajoch.
Mimo to robia veľa vecí dobre.
Uvidíme ako sa to všetko dokopy prejaví v predajoch.
@Ja Prvni 123 tak marketingový určitě, papír i web snese všechno 🤣👌800km to dá hlavně v eco runu s průměrnou rychlostí 35kmh, to bude parádní přilnavost v zatáčkách a potěšení z řízení 😋
Vysoce malo pravdepodobne.
Aby to melo tenhle dojezd, bude to vazit dost pres 2 tuny.
Mozna to bude rychle... ale pojede to jen rovne.
Aby to melo tenhle dojezd, bude to vazit dost pres 2 tuny.
Mozna to bude rychle... ale pojede to jen rovne.
@kesumb Já chápu, že ty na to máš a rád si za podobné vlastnosti připlatíš 3-5 násobek. Aspoň budeš mít jistotu, že tě Si Ťin nesleduje od rána do noci, kudy jezdíš. Mě by to nevadilo. Já nejsem paranoidní.
@Pepa_007 Dovez si z Čajny a nebo klidně i z Ukrajiny novej Zeekr 001. Ten má v civilní verzi 280km/h. To by ti mohlo stačit i v Německu. A s 925 koněma to netrvá moc dlouho, než je tam uvidíš.
Ale asi ti na to nedají unijní razítko, protože to je moc dobrý a to tady nechtějí.
Ale asi ti na to nedají unijní razítko, protože to je moc dobrý a to tady nechtějí.
@Pepa_007 Fantazie👍👍👍K tomu přesné řízení s dobrou odezvou a lehké dráhy řazení. Pak trochu přibrzdit před kruháčem a za pomocí ruční brzdy ho projet smykem 👍👍👍
skutečně „řidičské“ jízdní vlastnosti.......
Báječné: pohon zadních kol, hmotnost do 1.3t, parádní zvuk motoru a pěkný zátah - 7s na sto a 220 top speed.
Minimálně!
Báječné: pohon zadních kol, hmotnost do 1.3t, parádní zvuk motoru a pěkný zátah - 7s na sto a 220 top speed.
Minimálně!
@Mokrous to je dost hloupý postoj, protože vůbec nejde o tebe ale o velká data, která jsou vždycky zajímavá, když je pro něco potřebuješ. To že to nevadí tobě jen ukazuje jaký máš rozhled.
A s paranoiou to nemá společného vůbec nic.
Navíc teda když si za něco připlatíš tak si narozdíl od těch rychlokvašek z Číny můžeš být jistý, že to co dodavatel technicky slibuje taky dostaneš.
A s paranoiou to nemá společného vůbec nic.
Navíc teda když si za něco připlatíš tak si narozdíl od těch rychlokvašek z Číny můžeš být jistý, že to co dodavatel technicky slibuje taky dostaneš.