Elektromobily
rohYpnol
6
BEV nikdo nechce... Kdo že to tady pravidelně opakuje? 😅
Man Ký
12
@rohYpnol ten co na ně nemá.
Zetti
3
@Man Ký to je asi drtiva vetsina naroda
Man Ký
9
@Zetti porozuměl jste otázce pana Rohypnola?
KANKUNEN
4
@Man Ký Většina lidí nemá na nové Bawko, přesto v nich jezdí kluci s čepicí naopak. Časem stojí i 320i 10x méně.
Fatální chyba automobilky Maserati. Mezi odborníky na elektromobilitu i řadovými diskutéry je vědecký konsensus, že za 2 až 3 roky nikdo spalováky kupovat nebude. Maserati by mělo naopak začít elektromobily zdražovat, aby se před dealerstvími netvořily dlouhé fronty👍👍👍
@Horký Hrom a místní odborník na všechno. Čím to je, že když skuteční odborníci slyší někoho říkat vědecký konsensuz, tak vědí, že to je jen placal. Tak zduř místní plácale. Mimochodem to o konsenzu neni z mé hlavy, ale nečekám, že sleduješ skutečný odborníky z jakéhokoliv oboru.
@Todie Sleduju Electrodad, Martin Vaculík, DonVito, Lukáš Hataš, Bacina, Luděk Niedermayer a další👍👍👍
Diktatura!!! už zase chce někdo něco zakazovat!!! komunistické manýry!!!
ct24.ceskatelevize.cz/…kolobezek-366267
ct24.ceskatelevize.cz/…kolobezek-366267
@Man Ký Hráblo ti?
@Man Ký Tak segwaye a EV koloběžky jsou fajn vynálezy, akorát pro nějak chybí ty správné segway stezky... Na silnici se na tom pořádně jezdit nedá a na chodníku taky ne. A jelikož SKORO nic jiného než chodníky a silnice v Praze není, tak to holt zakázali. 😊
@Man Ký Slovo komunistický už je zastaralé. Dnes si tito budovatelé lepší společnosti říkají piráti. Zákaz sdílených elektrokoloběžek v Praze prosadil pirát Zdeněk Hřib 👍👍👍Je to bezpochyby skvělá strategie na cestě k budování bezuhlíkové společnosti. Musíme členy standardizovaných komunit postupnými zákazy připravovat na to, že v bezuhlíkové společnosti budou moci cestovat jen ti nejdemokratičtější z nás👍👍👍
@Horký Hrom
Každý zodpovědný euroobčan s klimatickým svědomím ví, že zdrojem emisí a příčinou všeho je doprava. Proto musíme jen a pouze doleva. A kdo je úplně vlevo? Komunisti. Jenže protože ani to nestačilo, tak přišla nová, o generaci zodpovědnější ideologie, a to progresivisti. Řečeno na rovinu, komouši. Zkrátka v našich luzích a hájích, Piráti a STAN.
Každý zodpovědný euroobčan s klimatickým svědomím ví, že zdrojem emisí a příčinou všeho je doprava. Proto musíme jen a pouze doleva. A kdo je úplně vlevo? Komunisti. Jenže protože ani to nestačilo, tak přišla nová, o generaci zodpovědnější ideologie, a to progresivisti. Řečeno na rovinu, komouši. Zkrátka v našich luzích a hájích, Piráti a STAN.
EV nejdou na odbyt. Světe, div se. Lidem se selským rozumem je to jasné už 7 let. Trpké vystřízlivění. Bohužel, ani ty slevy nepomohou. Hnát k zodpovědnosti ty,co to zavinili. Třeba takového Tavarese? Kde je mu konec s těma milionama za odměny a zlatého padáka?
@Frfla jakpak by asi šly na odbyt tyto položky, byly-li by volitelné za příplatek: katalyzátor, dávkovač močoviny, filtr pevných částic? já bych řekl, že nikdo "rozumný" by za to neutrácel😊
@Man Ký Srovnáváš naprosto nesrovnatelné, typická progresivitiká demagogie. 👎
@Arese když byl filtr pevných částic jako příplatková výbava, v celém Česku za něj nikdo neutratil ani korunu. což přiléhavě vypovídá o lidské vlastnosti kálet na ostatní. sázka na zodpovědnost zcela selhala, proto tyto záležitosti bohužel musí být dány direktivně. za mě zcela vypovídající příklad. že na něj nedokážeš reagovat jinak než bezobsažným vršením cizích slov je ti vlastní😊
@Man Ký Zásadní rozdíl je v tom, že spalovací motor s antiemisními systémy zůstává pořád spalovacím motorem. Kdežto elektrošroty jsou zcela jiná, starší technologie, která se ve férové tržní soutěži proti spalovacímu motoru nikdy neprosadila.
Grecale Folgore může člověk chtít k vůli Giorgio platformě, která má řidičsky fenomenální podvozek, ale těžko k vůli motorům od Jing-Jin Electric. U Gran Turismo Folgore je většina italský in-house, Marelli + FPT Industrial (Iveco Group). Ale přesto se pozicování na trhu nepovedlo. IMHO by Folgore měla být úplně nová a oddělená řada modelů, něco jako Aehra Estasi/Impeto.