Novinky
To je smradu a hluku
Soused ráno v 5 hodin vykouří a probudí nás panelák se svým starým naftovým rachotícím Passatem.
Dále tito lidé nechávají puštěné motory na parkovištích u obchoďáků.
Soused ráno v 5 hodin vykouří a probudí nás panelák se svým starým naftovým rachotícím Passatem.
Dále tito lidé nechávají puštěné motory na parkovištích u obchoďáků.
@PowerHouse to sedí, čím větší vrak tim pravděpodobnější, ze bude obtěžovat ostatni. Kdyz by se takto nechovali, nikdo by neměl chuť ti jakkoliv omezovat. Ale protože jsou tu bezohledni jedinci, kteří ostatnim pro par korun nebo svoje pohodli klidně znici život, pak je potrebova to omezit razantně.
@Mikesus mají platnou STK?
@Pepa_007
To neznamená, že to není rakovinomet.
To neznamená, že to není rakovinomet.
@Jirik_H
Tím pádem za to nemůžou oni, ale buď špatná legislativa, nebo špatné kontrolní mechanismy. Za chyby jiných by ale neměli být trestání vlastníci.
Tím pádem za to nemůžou oni, ale buď špatná legislativa, nebo špatné kontrolní mechanismy. Za chyby jiných by ale neměli být trestání vlastníci.
Vietnam jde správný směrem. Speciálně Hanoi trpí na smog opravdu silně. Japonská ambasáda má apelovat na Hondu, aby začala vyrábět dostupné EV skůtry a nedělat si ostudu fňukáním.
Podle zdrojů z Vietnamu (ENG stránky) se zákaz od 2026 aplikuje na Ring Road 1. Ring Road 1 je takové vnitřní centrum města (cca 7km2 - historické centrum, obchodní čtvrti a hlavní administrativní oblasti). Dále: od 1. ledna 2028 bude zákaz nebo omezení platit v oblasti uvnitř „Ring Road 2“, a od 2030 v oblasti Ring Road 3 (větší metropolitní oblast). Od 1. 1. 2025 vstoupila v platnost zákonná povinnost emisní kontroly dle zákona o dopravním pořádku a bezpečnosti silničního provozu. Další oblasti Vietnamu toto omezení nemají.
Stejná situace s omezováním spalovacích motorek je i v Dillí a mnoha dalších asijských městech.
Vietman v tom není sám.