Novinky
www.auto.cz/diskuse/95570/1#…
"Pepa_007
13. prosince 2024 • 17:28
1
Hustý. 😎😎 3.5s na stovku. Za 6s 200km/h a za 15s 300km/h. Masakr. To je sportovní BEV podle mého gusta.
Nebo max. rychlost bude slabě přes 180km/h? Pak to není sportovní auto."
"Pepa_007
13. prosince 2024 • 17:28
1
Hustý. 😎😎 3.5s na stovku. Za 6s 200km/h a za 15s 300km/h. Masakr. To je sportovní BEV podle mého gusta.
Nebo max. rychlost bude slabě přes 180km/h? Pak to není sportovní auto."
@DonVito Potvrzeno. Stačí 1.5 tuny baterií a 3000 koní a máme nejrychlejší auto světa. Spalovací Bugatti Chiron Super Sport uhání pouze 490. A stačí jí na to poloviční výkon.
@Pepa_007
Tvuj posmech nad velikosti vykonu EV je dojemny.
😀
Sorry, ja za to nemuzu, ze vykonnejsi spalovak nez Bugatti vyrobit seriove nejde (nikdo to neumi), narozdil od EV.
🥲
Fnuk.
PS Hmotnost auta u rychlostnich rekordu v primce skutecne neni dulezitym parametrem...
Tvuj posmech nad velikosti vykonu EV je dojemny.
😀
Sorry, ja za to nemuzu, ze vykonnejsi spalovak nez Bugatti vyrobit seriove nejde (nikdo to neumi), narozdil od EV.
🥲
Fnuk.
PS Hmotnost auta u rychlostnich rekordu v primce skutecne neni dulezitym parametrem...
Takže ten ubzučený shit se doloudal pod 7 minut. I Porsche s manuálem je pomalu o 5s rychlejší a to k tomu musíme vzít fakt, že na rovině to rozjel skoro na 500. Kde se tak dlouho loudal?
Loudal se v zatáčkách. Protože prostě s něčím co váží 2,5 tuny fyziku neokecáš. Pokud je schopný jet 500, nedovedu si představit, jak pomalý musí byt v technické pasáži. Tam ho nejspíše vyblikával dvojkový golf.
Pořád bude někdo tvrdit, že jsou elektriky sportovní, jako Vaculík s Ioniqem na okresce? Jediné co zvládají bravurně je zrychlení.
Loudal se v zatáčkách. Protože prostě s něčím co váží 2,5 tuny fyziku neokecáš. Pokud je schopný jet 500, nedovedu si představit, jak pomalý musí byt v technické pasáži. Tam ho nejspíše vyblikával dvojkový golf.
Pořád bude někdo tvrdit, že jsou elektriky sportovní, jako Vaculík s Ioniqem na okresce? Jediné co zvládají bravurně je zrychlení.
@kari.laz opatrně s hodnocením. Představ si, že BEV normální velikostí bude mit nehodu. Trefí spalovací. 2.5 tuny versus 1200kg.
Fantazie 👍👍👍YANGWANG U9 Xtreme ukazuje, jaký potenciál a výkony elektromobily mají. Fascinujícím časem 6:59,157 překonal v žebříčku Porsche 911 GT3 s časem 6:59.42. A nejen to. Zatímco německý fosilní dinosaurus musel ze sebe vydat vše, aby s chabými 375 kW dojel do cíle Nordschleife, pokrokový čínský elektromobil se čtyřmi 555 kW elektromotory a celkovým výkonem 2200 kW mohl nechat tři ze čtyř motorů odpočívat a přesto dojel do cíle rychleji. Až příště pojede naplno, to bude fičák 👍👍👍Future is electric 👍👍👍
@Horký Hrom
Ano, az priste, treba za pet az deset let pojede EV s baterkou s dvounasobnou energetickou i vykonovou hustotou naplno, bude mit cas lepsi, nez nejrychlejsi spalovak.
😎
A ty tu budes brecet, ze to neni fer.
Ze EV melo 3.000kW a porazilo ten hbitej sikovnej lehkej fosil, co mel jen 500kW.
😀
Ano, az priste, treba za pet az deset let pojede EV s baterkou s dvounasobnou energetickou i vykonovou hustotou naplno, bude mit cas lepsi, nez nejrychlejsi spalovak.
😎
A ty tu budes brecet, ze to neni fer.
Ze EV melo 3.000kW a porazilo ten hbitej sikovnej lehkej fosil, co mel jen 500kW.
😀
Akosi nikde som sa nedocital ci ten cinsky e😜eriment je homologovany do cestnej premavky. Lebo ako Rimac Nevera tak aj Porsche Taycan samozrejme su. Hlavne to Porsche sa v celku bezne da kupit a jazdit s nim do Lidla po tresku s rozkami. Ten Cinan bude mat predpokladam problem predat aj tych 30 ks spomenutych a aj to s dumpingovou cenou. Pre zberatela je to bezcenne cosi. Ak to bude inak, dajte vediet.
Potřeboval na to 3000 koní. Naštěstí bakterie to jedno kolo svou kapacitou zvládla. 👍👍
Yangwang U9 Xtreme s hmotností 2 480 kg totiž stojí na platformě využívající 1 200voltovou architekturu, má baterii vlastní výroby BYD Blade a čtyři elektromotory o celkovém výkonu 3 018 koňských sil.
wow
Nejsi to ty, co se v diskuzich posmivas EVckum kvuli Vmax?
😀
Chtel jsem se te zeptat, co ze je nejrychlejsi seriovy auto planety?
Tohle EVcko?
😉
A cas pod 7:00 mi taky neprijde k zahozeni.
😎
A to jsme teprve na zacatku moderni (kterou zacala psat Tesla) ery elektromobilu.
A EV uz nema daleko k absolutnimu rekordu na Nordschleife...
BTW. Čína by spalovací auto takového výkonu nedala. Nemají na to. BEV jim jdou báječně. Spalovací už netřeba. 👍👍👍 Budoucnost Evropy je elektrická v čínském autě s jednostupňovou převodovkou s vmax na úrovni 20 let staré Fabie.
To kdo umi postavit lepsi spalovak je uz dnes irelevantni.
Ja tu neustale tvrdim, ze je chyba investovat u nas dal do spalovaku.
Vysledek nasich investic do spalovaku?
Cina je lepsi v EV.
Asi tak k "technologicke otevrenosti".
Ja tomu rikam plytvani zdroju.
Ty kvuli tomu brecis nad Cinou.
Tvuj plac nas nespasi.
Je cas se probrat.
Na jednu stranu se tu EVckam vysmivas, na druhou stranu se pak divis, ze je v nich Cina lepsi. Tvuj mindset je bohuzel pomerne bezny. Pak se nedivme, ze je Cina napred... Mozna, ze az zacnes (ty spolu s vetsinou Evropanu) uvazovat o nakupu evropskyho EV (namisto EV hejtu), pak na tom bude evropskej automotive lip.
FUTURE IS ELECTRIC
A ano, je smutné, ze v evrope začíná byt automotive průmysl zaostaly, ze neco takoveho nedokaze udělat a porad se ohání soalovaky.
Áno, čas pod 7 min je hodne slušný ale nie s autom čo má 1000-2000-3000PS keď to dokáže ešte rýchlejšie “lepšia” 911 so smiešnymi výkonom oproti tomuto.
No, na min technickym okruhu by se karta mohla obratit...
Vime dobre, ze na Nordschleife maji lehka obratna auta vyhodu.
Co dat souboj na Monze?
Tak jiny okruh tohle auto uz naslo.
😉
V Papenburgu...
youtu.be/aD9v1WyAgLA?si=IQnoiQ_FYlD1mAiA
Tvuj komentar zni, jak kdyby ti nekdo sebal hracku.
🙂
Ja mám takýchto hračiek na okruh dosť. NS je okruh kde treba výkon, handling a hlavne ho poznať.
Proti EV nič nemám, len ma udivuje koľko násobne viac výkonu potrebuje aby sa vyrovnalo súperovi z nižšej váhovej kategórie.
A neviem či tam bola cena alebo nie ale asi bude “kapánek” drahšie toto EV ako povedzme 911.