Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nordschleife má nového krále a je z Číny. Drží i rekord za maximální rychlost

9 komentářů

Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Wow.
Potřeboval na to 3000 koní. Naštěstí bakterie to jedno kolo svou kapacitou zvládla. 👍👍

Yangwang U9 Xtreme s hmotností 2 480 kg totiž stojí na platformě využívající 1 200voltovou architekturu, má baterii vlastní výroby BYD Blade a čtyři elektromotory o celkovém výkonu 3 018 koňských sil.
DonVito
@Pepa_007
wow

Nejsi to ty, co se v diskuzich posmivas EVckum kvuli Vmax?
😀
Chtel jsem se te zeptat, co ze je nejrychlejsi seriovy auto planety?
Tohle EVcko?
😉

A cas pod 7:00 mi taky neprijde k zahozeni.
😎

A to jsme teprve na zacatku moderni (kterou zacala psat Tesla) ery elektromobilu.
A EV uz nema daleko k absolutnimu rekordu na Nordschleife...
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@DonVito a je to skvělé že se podařilo postavit nejrychlejší auto světa v komunistické Číně. A je skvělé, že je to elektromobil. 👍
BTW. Čína by spalovací auto takového výkonu nedala. Nemají na to. BEV jim jdou báječně. Spalovací už netřeba. 👍👍👍 Budoucnost Evropy je elektrická v čínském autě s jednostupňovou převodovkou s vmax na úrovni 20 let staré Fabie.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007 no a zase u spalovaku takový vykon ani nedokáží vydolovat, aby to dojelo celý okruh. Takze to je prast jako uhod.
ptr078
@Mikesus To mas z kade take mudra, mokre sny
DonVito
www.auto.cz/diskuse/95570/1#…

"Pepa_007
13. prosince 2024 • 17:28
1
Hustý. 😎😎 3.5s na stovku. Za 6s 200km/h a za 15s 300km/h. Masakr. To je sportovní BEV podle mého gusta.
Nebo max. rychlost bude slabě přes 180km/h? Pak to není sportovní auto."
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@DonVito Potvrzeno. Stačí 1.5 tuny baterií a 3000 koní a máme nejrychlejší auto světa. Spalovací Bugatti Chiron Super Sport uhání pouze 490. A stačí jí na to poloviční výkon.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Takže ten ubzučený shit se doloudal pod 7 minut. I Porsche s manuálem je pomalu o 5s rychlejší a to k tomu musíme vzít fakt, že na rovině to rozjel skoro na 500. Kde se tak dlouho loudal?
Loudal se v zatáčkách. Protože prostě s něčím co váží 2,5 tuny fyziku neokecáš. Pokud je schopný jet 500, nedovedu si představit, jak pomalý musí byt v technické pasáži. Tam ho nejspíše vyblikával dvojkový golf.
Pořád bude někdo tvrdit, že jsou elektriky sportovní, jako Vaculík s Ioniqem na okresce? Jediné co zvládají bravurně je zrychlení.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@kari.laz opatrně s hodnocením. Představ si, že BEV normální velikostí bude mit nehodu. Trefí spalovací. 2.5 tuny versus 1200kg.