Design
Jako člověk co Škodovky do firmy kupuje bych řekl asi toto....
- je mi úplně jedno jak to auto bude vizuálně vypadat
- chci aby bylo praktické a spolehlivé
- chci aby mělo takovou ergonomii, že mi zaměstnanci budou čumět před sebe a ne někam na dotykáč
- chci aby to mělo normální rozměry pneu a obecně co nejnižší provozní náklady
- když to má EV verzi, chci tam co nejlepší aerodynamiku aby byla nízká spotřeba a vysoký dojezd
Přes AI si generujte obrázky jaké chcete, to je mi ukradené 😄
- je mi úplně jedno jak to auto bude vizuálně vypadat
- chci aby bylo praktické a spolehlivé
- chci aby mělo takovou ergonomii, že mi zaměstnanci budou čumět před sebe a ne někam na dotykáč
- chci aby to mělo normální rozměry pneu a obecně co nejnižší provozní náklady
- když to má EV verzi, chci tam co nejlepší aerodynamiku aby byla nízká spotřeba a vysoký dojezd
Přes AI si generujte obrázky jaké chcete, to je mi ukradené 😄
@Mr.Murphy
A designeri nebudou mit co do ust...
S vyse uvedenymi pozadavky bych se obratil na toyotu.
A designeri nebudou mit co do ust...
S vyse uvedenymi pozadavky bych se obratil na toyotu.
@Jenik3 Toyotu mám v zaměřovači 😉 Design může být fajn přidaná hodnota, ale ne základní kritérium při výběru auta. Myslím teda u auta typu Škodovky.... Samozřejmě když budu chtít Alfu, tak čekám úplně jiné věci.
Jde mi jen o to že diskuse o tom jak bude vypadat nová Škodovka je pro mě málo relevantní....
Jde mi jen o to že diskuse o tom jak bude vypadat nová Škodovka je pro mě málo relevantní....
Zasa zacina nekonecny Skodovacky serial....
Studia
Mozna seriovka cez AI
Asi skor realna seriovka cez AI resp nejakeho chalana s Photoshopom
Maskovane prototypy exterier
Marskovane prototypy interier
Odhalene seriove spatne zrkadlo
Odhalenie nemaskovaneho predneho svetla
Ohlalenie nemaskovanej palubovky
Esej o dizajne
Ohlalenie zadnej casti
Uvaha o rozmeroch, motorizacii a karosarskych verziach
Alalyza fotiek z promomaterialu
Staticke foto seriovky na vystave
Royhovor s niekym so Skody pocas vystavy o dolezitosti modelu
Prva jazda
Druha jazda
Analyza konkurencie
Test
Porovnavaci test /Premium/
Test inej verzie
Studia
Mozna seriovka cez AI
Asi skor realna seriovka cez AI resp nejakeho chalana s Photoshopom
Maskovane prototypy exterier
Marskovane prototypy interier
Odhalene seriove spatne zrkadlo
Odhalenie nemaskovaneho predneho svetla
Ohlalenie nemaskovanej palubovky
Esej o dizajne
Ohlalenie zadnej casti
Uvaha o rozmeroch, motorizacii a karosarskych verziach
Alalyza fotiek z promomaterialu
Staticke foto seriovky na vystave
Royhovor s niekym so Skody pocas vystavy o dolezitosti modelu
Prva jazda
Druha jazda
Analyza konkurencie
Test
Porovnavaci test /Premium/
Test inej verzie
Pre mna by to bolo prijemne osviezenie. Oktavii som mal celkovo sedem alebo osem. Z kazdej generacie daco. Taketo auto by mohlo po dotiahnuti detailov zacat konkurovat aj premii. Podobne ako ma tato Neue Oktavia pozitivme uputala tak masivne pretlacane nove BMW 3 Neue Klasse zatial nic moc. Nenaplnene ocakavania. Ale chcelo by to sa zviezt v BMW samozrejme. To je u BMW klucove.
Jo, liftback z kombíku je udělaný solidně a bez nějakého překvapení... s výjimkou toho zubu mezi předními a zadními dveřmi, to je taková kudrlinka navíc... za mě se mi to asi spíš nelíbí.
Silně bych doporučoval tuto rubriku o tom, jak by něco "mohlo vypadat" zcela zrušit.
Ono úplně stačí, že valná většina redaktorů tady nemá technické znalosti ani na desetině toho, co dříve práce motoristického novináře vyžadovala. Čest vyjimkám, kterých si vážím. Množné číslo spíše tedy ze slušnosti.
Pokračující existence této rubriky ale prozrazuje mimo nedostatku vzdělání také nedostatek vkusu a inteligence.
Kromě toho, takovouhle nebo posobnou kravinu si umím naklikat s AI za 5 minut taky.
Ono úplně stačí, že valná většina redaktorů tady nemá technické znalosti ani na desetině toho, co dříve práce motoristického novináře vyžadovala. Čest vyjimkám, kterých si vážím. Množné číslo spíše tedy ze slušnosti.
Pokračující existence této rubriky ale prozrazuje mimo nedostatku vzdělání také nedostatek vkusu a inteligence.
Kromě toho, takovouhle nebo posobnou kravinu si umím naklikat s AI za 5 minut taky.
Ty nový auta mi přijdou jako influencerky - nejdřív to přejedou válcem, aby všude byly jen plochy, a pak na to naroubujou velký rty, oči, zadek a prsa. U aut je to stejný - všude velký plochy, ničím nerozbitý, a do toho vrznou dlouhý světla, ideálně víc, a nějakou osvětlenou linku přes celý vůz a auto musí svítit jako vánoční stromeček. Uvnitř pak velký plochy rovněž a do toho vyčnívající velký displej, jinak nuda.
Vyloženě hnusná. Sterilní. 😐😖
A navic elektricka.
Zhejtuj to co nejvic.
A pak se div, ze je Cina v EV napred.
I ty utvaris verejne mineni...
Spíš bych tam raději viděl ten 120kW Fullhybrid 1,5TSI, jako je aktuálně v T-Rocu 😉
Druhou věcí je, že západní nenažraný kapitál přesunul své fabriky kvůli větším ziskům do Číny, byť tamní komunisté si dali do podmínky, že pokud tam chce někdo něco vyrábět, fabriky musí mít čínské majitele z 51%. A západní "kapitáni průmyslu" na to kývli. No, teď už si užívají "zasouložených důchodů" a my čumíme na drát.