Testy
KANKUNEN                    
        3
    
        Chtěl bych se vyjádřit ke komfortu jízdy, komfort jízdy dělá především povrch. Uskákaná hujda jede dobře na rovným asfaltu a super komfortní auto je na uskákaném povrchu nervózní. To samé z hlukem, vjedeš na dálniční beton a to je hrůza. Ano, auta tyto nástrahy umí eliminovat líp a hůře, ale povrch je velmi důležitý.
        Základ je grunt? To je mi novinka 🤣
        @vecernicek2 
Dobrý základ je "základ cizím slovem" 😄
Tento titulek se nepovedl.
Dobrý základ je "základ cizím slovem" 😄
Tento titulek se nepovedl.
        @Michal Chmelař 
Opět se snažíš vypadat chytře a přitom jsi prokázal pravý opak.
První slovní spojení "Dobrý základ" = dobrá základní varianta
Druhé slovo "grunt" značí podstata, jádro.
Tedy nadpis je zkrácením "Dobrá zakladni varianta je podstatou".
Ale opět jsi potvrdil nemohoucnost svého intelektu a chápu spoustu tvých příspěvků.
Když nejsi schopný vnímat věcný význam slov, tak to máš fakt těžké... Smolík matlale. 😅
Opět se snažíš vypadat chytře a přitom jsi prokázal pravý opak.
První slovní spojení "Dobrý základ" = dobrá základní varianta
Druhé slovo "grunt" značí podstata, jádro.
Tedy nadpis je zkrácením "Dobrá zakladni varianta je podstatou".
Ale opět jsi potvrdil nemohoucnost svého intelektu a chápu spoustu tvých příspěvků.
Když nejsi schopný vnímat věcný význam slov, tak to máš fakt těžké... Smolík matlale. 😅
        @rohYpnol 
Človíčku, já ti ale musím hodně ležet v žaludku. Fuj 😄
Nesnažím se vypadat chytře, jen mi prostě ten titulek přišel takový nesmyslný. A ty jsi ten titulek s tou svojí "podstatou" zrovna dvakrát nevylepšil, vždyť to dává smysl ještě míň než to původní.
České slovo grunt pochází z německého Der Grund, které se běžně používá ve smyslu základu, např. von Grund aus = od základu nebo auf Grund = na základě. I v češtině je primární význam slova grunt základ, např. v přísloví "polévka je grunt".
Matlal jsi tu jedině ty, už sis přečetl §11 trestního řádu, doučil ses rozdíl mezi trestní a politickou odpovědností a pochopil jsi už konečně materiální stránku přestupku? Nerad ti to připomínám a rozhodně bych to nedělal, kdybys na mě zase zbytečně hloupě nereagoval.
Človíčku, já ti ale musím hodně ležet v žaludku. Fuj 😄
Nesnažím se vypadat chytře, jen mi prostě ten titulek přišel takový nesmyslný. A ty jsi ten titulek s tou svojí "podstatou" zrovna dvakrát nevylepšil, vždyť to dává smysl ještě míň než to původní.
České slovo grunt pochází z německého Der Grund, které se běžně používá ve smyslu základu, např. von Grund aus = od základu nebo auf Grund = na základě. I v češtině je primární význam slova grunt základ, např. v přísloví "polévka je grunt".
Matlal jsi tu jedině ty, už sis přečetl §11 trestního řádu, doučil ses rozdíl mezi trestní a politickou odpovědností a pochopil jsi už konečně materiální stránku přestupku? Nerad ti to připomínám a rozhodně bych to nedělal, kdybys na mě zase zbytečně hloupě nereagoval.
        @Michal Chmelař 
Trapné... Matlale.
Tvojí řečí - už sis dostudoval vztah promlčení a průběh trestniho řízení (viz kauza "Turek mlátí přítulku")? 🤣🤣🤣
Jinak tě mám na salámu...
Trapné... Matlale.
Tvojí řečí - už sis dostudoval vztah promlčení a průběh trestniho řízení (viz kauza "Turek mlátí přítulku")? 🤣🤣🤣
Jinak tě mám na salámu...
        @rohYpnol 
Trapné je, jak ty reaguješ dlouhým rádoby chytrým rozborem na mou lehkou poznámku na okraj. Když mě máš na salámu, tak si laskavě své komentáře strč za klobouk.
A Turka už nech odpočívat, toho už odepsal i tatíček Klaus ...
Trapné je, jak ty reaguješ dlouhým rádoby chytrým rozborem na mou lehkou poznámku na okraj. Když mě máš na salámu, tak si laskavě své komentáře strč za klobouk.
A Turka už nech odpočívat, toho už odepsal i tatíček Klaus ...
        @Michal Chmelař ten titulek je trochu nešťastný. něco jako slovenské ustálené rčení "dobrá borovička nikdy nie je zlá" nebo "kolik třešní, tolik višní". dobrý základ je základ😊
viděl to i večerníček, ale ten Jana Roháče nezajímá, von čeká na tebe, každá příležitost, jak ti vrátit zostuzení je vítána. po večerech googluje právo, aby moh bejt příště zase "chytřejší". s googlem von umí, někdy mu dá práci pochopit, co se tam píše, ale většinou to zkopíruje a pak je hrozně chytrej😊
a Turek? to je odepsaná existence. teď si jeho fanoušci zase našli Dobeše, který může za to, že Turka napráskal. už nepíší, že to není pravda a že to určitě nepsal. teď zase, že je to pěkná ....., když udal kamaráda.
ale je to posun, už pochopili, že je to pravda😊
viděl to i večerníček, ale ten Jana Roháče nezajímá, von čeká na tebe, každá příležitost, jak ti vrátit zostuzení je vítána. po večerech googluje právo, aby moh bejt příště zase "chytřejší". s googlem von umí, někdy mu dá práci pochopit, co se tam píše, ale většinou to zkopíruje a pak je hrozně chytrej😊
a Turek? to je odepsaná existence. teď si jeho fanoušci zase našli Dobeše, který může za to, že Turka napráskal. už nepíší, že to není pravda a že to určitě nepsal. teď zase, že je to pěkná ....., když udal kamaráda.
ale je to posun, už pochopili, že je to pravda😊
        @Michal Chmelař 
To že tě mám na salámu neznamená, že nemám právo na tebe reagovat.
Věřím a doufám, že Turek bude skvělým ministrem zahraničních věcí. A že tady novináři nebudou rozhodovat o tom, že výsledek voleb je třeba popřít a že o složení vlády taky bude rozhodovat naivní novinář, který jen plní funkci užitečného ***a.
To že tě mám na salámu neznamená, že nemám právo na tebe reagovat.
Věřím a doufám, že Turek bude skvělým ministrem zahraničních věcí. A že tady novináři nebudou rozhodovat o tom, že výsledek voleb je třeba popřít a že o složení vlády taky bude rozhodovat naivní novinář, který jen plní funkci užitečného ***a.
        Ty 1.5 TSI s manuálem fajn, byť ea211 1.4 TSI mi přišla lepší, pocitově živější. Ale co jsem je zažil s automatem, tak mi tam vadilo chování na dálnici - člověk jede 130 +-, chce trochu přidat, třeba na 140-145, aby nepředjížděl půl dne. Přidává jemně plyn, nic, nic a najednou to podřadí o dva stupně, otáčky vylétnout a řve to jak sekačka. Moc nepomohlo si i sám podřadit o stupeň, stejně si převodovka zase ubrala. Přitom by stačilo zůstat i na sedmičce. Možná s evo2 to je lepší.
        @jiras_ 
Da sa este dnes nastavit DSG do "S" ? To by mohol byt dovod podradovania.
Spominam si na 1.4tsi 110kW ta zabrala niekde okolo 2-2,5tis ot a uz sla na plno az do nejakych 5-6. Dnesnu 1.5tsi je nutne tocit, v nizsich otackach poskytuje tzv zakladny krutiaci moment pre beznu jazdu (dostatocny) a pri potrebe max dynamiky chce 3,5-5tis ot... v superbe so 3-4 osobami je to uz trapenie, resp posobi to tak. Pri zaklade s tym asi treba pocitat, no cena je vysoka podla mna.
Da sa este dnes nastavit DSG do "S" ? To by mohol byt dovod podradovania.
Spominam si na 1.4tsi 110kW ta zabrala niekde okolo 2-2,5tis ot a uz sla na plno az do nejakych 5-6. Dnesnu 1.5tsi je nutne tocit, v nizsich otackach poskytuje tzv zakladny krutiaci moment pre beznu jazdu (dostatocny) a pri potrebe max dynamiky chce 3,5-5tis ot... v superbe so 3-4 osobami je to uz trapenie, resp posobi to tak. Pri zaklade s tym asi treba pocitat, no cena je vysoka podla mna.
        Proč v tak těžkém autě není dvoulitr,to asi kvůli těm baterkářům.
        @JKJKJKJKJK A ktoré auto malo doteraz dvojlitrové turbo ako základ?
        Ja marne koukam, jestli jsem nekde neco neprehledl. Tento clanek je vysledkem tydenniho testu auta? Nic ve zlem, ale tohle je ekvivalent Cimrmanovskeho "kolega vam sdelil, ze jsme tam jeli autem, a ze jsme cestou brali benzin".
        Problémem tohoto auta je suché DSG. 
Proto je potřeba zvolit buď 2.0 TSI nebo 2.0 TDI.
Proto je potřeba zvolit buď 2.0 TSI nebo 2.0 TDI.
        @rohYpnol 
Nejen DSG, ale i mild-hybrid. 2.0 TSI ani 2.0 TDI jej nemají.
A pokud někdo vyloženě nepotřebuje bílou kvůli firemním polepům, tak je nesmysl zvolit bílý uni-lak (a dokonce za něj připlácet). Jednak to vypoadá nevábně a hlavně to budou bazary vykupovat za nižší ceny.
Nejen DSG, ale i mild-hybrid. 2.0 TSI ani 2.0 TDI jej nemají.
A pokud někdo vyloženě nepotřebuje bílou kvůli firemním polepům, tak je nesmysl zvolit bílý uni-lak (a dokonce za něj připlácet). Jednak to vypoadá nevábně a hlavně to budou bazary vykupovat za nižší ceny.
        Nic proti tomu autu (byť základní motor se sportpacketem je směšný), ale připadá mi dost zavádějící psát "Skončili jsme ale stejně se spotřebou 7,2 l/100 km při udržování zhruba 170 km/h. "
Ve 170kmh to auto rozhodně 7,2 žrát nebude.... bude to zásadně víc. Mohli jste počítač na hranicích vynulovat a jet těch 170 a pak to samé udělat na trase zpět a zprůměrovat. To by pak mělo nějakou hodnotu.
Ve 170kmh to auto rozhodně 7,2 žrát nebude.... bude to zásadně víc. Mohli jste počítač na hranicích vynulovat a jet těch 170 a pak to samé udělat na trase zpět a zprůměrovat. To by pak mělo nějakou hodnotu.
        @Mr.Murphy 
Přesně tak.
Pro zajímavost uvedu spotřeby při konstatních rychlostech u Seatu Leon 1.4 TSI 92 kW. Měřil to někdo na youtube, já jsem ta data "vyhladil" pomocí polynomu.
80 - 4,0
90 - 4,3
100 - 4,6
110 - 5,0
120 - 5,6
130 - 6,2
140 - 7,0
150 - 7,9
160 - 8,8
170 - 10,0
Přesně tak.
Pro zajímavost uvedu spotřeby při konstatních rychlostech u Seatu Leon 1.4 TSI 92 kW. Měřil to někdo na youtube, já jsem ta data "vyhladil" pomocí polynomu.
80 - 4,0
90 - 4,3
100 - 4,6
110 - 5,0
120 - 5,6
130 - 6,2
140 - 7,0
150 - 7,9
160 - 8,8
170 - 10,0
        @Tycoon 
A proto je na dálnice nejlepší diesel, jak opakovaně píšu. Protože 2.0 tdi bude mit spotřebu při 170 tak 7 litrů 😅
A proto je na dálnice nejlepší diesel, jak opakovaně píšu. Protože 2.0 tdi bude mit spotřebu při 170 tak 7 litrů 😅
        @rohYpnol bude žrať menej, o to pokoj. Ale ako často jazdíš cez 130-140km/h. Ten počet km s touto rýchlosťou je smiešny. Pokiaľ skončili test so spotrebou 5,5-6, tak dízel je fakt nezmysel (kultúra chodu, rozdiel v spotrebe priemerne až jeden liter a DQ381 nie je žiadna hitparáda z hľadiska jemnosti radenia. Tam je na tom snáď lepšie tá 1,5tsi so suchou dvojspojkou. Pridaj viac smajlíkov
        @rohYpnol 
a 1,9 TDI by tych 7 litrov pocas jazdy aj vyrobila, ze ano?
a 1,9 TDI by tych 7 litrov pocas jazdy aj vyrobila, ze ano?
        @Prasivak P 
To někdo někde tvrdí?
To někdo někde tvrdí?
        Nový Superb je jistější v zatáčkách ale ve všem ostatním je horší jak ten předchozí. Víc žere hůř řadi hůř svítí je hlučnější dupe na nerovnostech a hůř se ovládá přes ten lcd
        Superb už nikdy, auto za 1,3 mil. Kč a software na úrovni nejlevnější šunky. Nepomáhá reklamace, výměny řídící jednotky, update software. 
To samé dělá 12 firemních aut (Octavia IV).
Ne, díky, tato automobilka auta neumí.
To samé dělá 12 firemních aut (Octavia IV).
Ne, díky, tato automobilka auta neumí.
        @MrViki Mne docela prekvapilo MACZ - posledni novinky u aut jsou casto u Skodovek, a velmi casto je to "vymeneno ... ", "reklamovano ...", "opraveno ...". U jednoho auta i nekolikrat a nejsou to zadne veterany. To mi prijde docela desive.
        @JirkaVejrazka Měli jsme i doma Octavii IV, zlobilo od klimatizace, po startování přes volání vše, asi 8x něco vyměnili v rámci záruky, nikdy to nepomohlo. Nebýt to na operák na 3 roky, tak nevím co bych s tím šrotem dělal. Už je z domu, vyměnili jsme za Hyundai a jsem naprosto spokojený, vše šlape jak má jak bych u nového auta čekal.
        Proti nádherné minulé generaci je ta současná jednoznačně designový sešup.  A v případě Kodiaqu (zejména jeho zádě) by měli designéři chodit kanálama...🙁
        @Arese naprosty souhlas.  www.auto.cz/…-zaklad-je-grunt?…
Prelepte napis Skoda a muzete tam dat Ford / Volkswagen / Opel / Hyundai ... takove unijni euroauto
Prelepte napis Skoda a muzete tam dat Ford / Volkswagen / Opel / Hyundai ... takove unijni euroauto







