Novinky
Nový Peugeot 308 je v Česku: Hybrid a diesel jsou za stejnou cenu, manuál už nedostanete
28 komentářů
@Arese Francouzi měli zrušit manuál 20 let zpět, kdo vyleze z Mazdy s manuálem a vleze do Peugeotu, tak by tu šaltrpáku vrazil frantíkům mezi půlky. U Mazdy ty převodovky dělal švýcarský hodinář a u francouzů asi dojič krav.
@KANKUNEN To už není 10 let pravda. Třeba manuál v 308 II. generace byl přesný.
A nebyl to problém převodky, ale táhel. Převodovka od PSA byla naopak bezproblémová.
A nebyl to problém převodky, ale táhel. Převodovka od PSA byla naopak bezproblémová.
U Peugeotu museli hodně přemýšlet, jak tu svou ubohou nabídku benzínových motorizací ještě zhoršit. A povedlo se, zařízli manuální převodovky! 🤮🤮🤮🤮🤮👎
Co to je za úchylku dělat z kol čtverec? A ještě nesymetrické rozdělení paprsků.To je zase design🤦🏻♂️
@Pepa_007
Automaty převládají ve všech vyspělých státech světa. V těch zaostalých převládají manuály. Ale tak jestli chcete patřit mezi zaostalce, kam se Evropa snaží dostat svou nekonkurenceschopnou zelenou politikou, tak prosím. Vývoj ale nezastavíte.
Automaty převládají ve všech vyspělých státech světa. V těch zaostalých převládají manuály. Ale tak jestli chcete patřit mezi zaostalce, kam se Evropa snaží dostat svou nekonkurenceschopnou zelenou politikou, tak prosím. Vývoj ale nezastavíte.
@PavelK_ jj je to naprosto odporné, Pug má aktuálně opravdu děsný design interiérů a hlavně kol. Exteriér ještě jde…
Uz od tak mizernej ponuky este odstrihnut manual... pezotacky tah roka.... kam kracas vychudnuty lev.. do pekla jedine... ale hlavne ze to auto ma logo cez pol masky a vyzor nasraneho blbca...
manuál už nedostanete...... Koukám že za chvili si už další nové auto nekoupím. 😖😖😖
Jako 3kový Peugeot s tříválcem za 700 tisic v základu? Jako vážně? Z toho nekoukají milionové prodeje.
Konec Evropského automobilového průmyslu v přímém přenosu. 😫😫😫
Jako 3kový Peugeot s tříválcem za 700 tisic v základu? Jako vážně? Z toho nekoukají milionové prodeje.
Konec Evropského automobilového průmyslu v přímém přenosu. 😫😫😫
Francouzi celkem umí hydroměniče, DP01, sdílený produkt PSA a Renaultu mám moc rád, sice to není kdovíjakej rychlík, ale plynulost a pohodlí kvituji 😊 @KANKUNEN
@Arese plne s tebou suhlasim. Navyse si myslim, ze ak niekto spravi seriozne porovnanie nakladov na obstaranie, servis, prevadzku, likvidaciu tak ta diesel verzia na stredne a dlhsie trasy bude najlepsia. Ale aj vdaka takejto kamikadze ponuke benzinovych no dobre aj hybridnych motorov. Ako GTI chcu predavat akesi naboostrovane verzie ich elektroaut. Ked EU zrusi zakaz predaja spalovacich motorov, co budu s tolkymi haraburdami robit? A to je Peugeot aj Citroen legenda v Rally WRC, Peugeot aj vytrvalostna. Mali by si povinne pozriet videa o svojej historii a zamysliet sa. Skode sa naozaj podarila nova Fabia 130. A tito tu???
@Zumion 🤣🤣🤣🤣🤣
Aha, složitější, dražší, náročnější na údržbu, citlivé na zacházení, provozně drahé, ....... To je to nové a pokrokové? Dobrej vtip.
Aha, složitější, dražší, náročnější na údržbu, citlivé na zacházení, provozně drahé, ....... To je to nové a pokrokové? Dobrej vtip.
@Kvalitar
Jsem toho názoru, že kdyby oprášili 1,8, 2,0 či 2,0 HDI (pro uživatele s vyššími nájezdy) tak maj prodeje min desetinásobné vůči aktuálním prodejům.
Jejich nabídka motorizací je spíše řízená likvidace než snaha o atraktivní nabídku.
Jsem toho názoru, že kdyby oprášili 1,8, 2,0 či 2,0 HDI (pro uživatele s vyššími nájezdy) tak maj prodeje min desetinásobné vůči aktuálním prodejům.
Jejich nabídka motorizací je spíše řízená likvidace než snaha o atraktivní nabídku.
Ty Lvíčetí motorizace to je děs běs. To i ti emisní unterwassermani z Vlkohradu maj ty motorizace přijatelnější. Ač je mi Lvíče bližší než Vlkohradská produkce, tak bych asi při výběru novotiny vzal právě ji než Lvíče. Kdyby v Sochaux oprášili 1,8, 2,0 či 2,0 HDI tak by auta prodávali jak housky na krámě. Vnější vzhled nemaj vůbec špatný.
Peugeot zjevně nechce prodávat auta. Cen, jsou úplně mimo.
Snížit cemovku o 200t., bylo by to možná k zamyšlení. Ale v těchto cenových vodách absolutně ne.
Snížit cemovku o 200t., bylo by to možná k zamyšlení. Ale v těchto cenových vodách absolutně ne.
@Pepa_007 asi mi vw predal vždy nejaký piatkový nepodarok, ale podobný problém tu bol naposledy pre ranných suchých dsg. A psst, 8st aisin je podobná vstupenka do pekla, len na rozdiel od dsg to nikto ani nechce opravovať
@mariov8 zkušenosti z okolí mi říkají ze dvojspojky od VW se vcelku často sypou uz po 80 000km. Oprava cca za 50 000. No nekup to.
Starý zaostalejší svět končí, je dobré se s tím smířit...