Testy
Musím být slušný, dostal jsem už výstrahu, kritizovat šéfredaktora se nevyplácí. K autu tedy, ono to stojí jako Karoq RS a má to 100 koní navíc. Jeli jste někdy s BEV, ta kombinace jede to a nesežere mě to je skvělá.
Ja Prvni a Posledni
@KANKUNEN
Vyhrožuje ti banem?!
Ach, ta moc a její zlomky radosti.
Vyhrožuje ti banem?!
Ach, ta moc a její zlomky radosti.
@KANKUNEN Pokud myslíte Kodiaq RS, tak ten začíná dokonce na 1,5 milionu. A má o 55 kilowattů nižší výkon. Nutno však dodat, že také váží zhruba o tři metráky méně a na jeden zátah ujede přece jen dál 😉
@Ondřej Šámal Zase ten jeden zátah. Kdy už všichni pochopí, že jeden zátah je pro 95 procent lidí je naprosto bezvýznamná věc. Moje spalovací auto na jeden zátah ujede 700 km, předchozí 600 km. A kdyby ujelo 400, tak je mi to fuk.
@johny555
u spalováku to pochopitelně je fuk. Pumpy jsou na každém rohu takže ani krátký dojezd v praxi neznamená žádné omezování nebo zdržení
u spalováku to pochopitelně je fuk. Pumpy jsou na každém rohu takže ani krátký dojezd v praxi neznamená žádné omezování nebo zdržení
@KANKUNEN Ako to myslis nesezere mne, ked to stoji cez 53k a o rok sa budu dat zohnat jazdenky za polovic. Inac uz zaklad je tvrdy na hrane, na tych 20/21kach to uz musi byt ine porno. Pre bezneho smrtelnika je ev3 pohodlnesie, aj ked musi byt slepy
@ptr078 sežere. 21kwh je hodně. A to byla mírně dynamická jízda. 180 po německé dálnici by vzalo tak 40-50kwh. Otázka jestli trvale tuto rychlost pohon vydrží.
Proto BEV nejezdí rychle. Extrémně vysoká spotřeba, omezené otáčky motoru, schopnost baterie dodávat trvale vysoký výkon.
Proto BEV nejezdí rychle. Extrémně vysoká spotřeba, omezené otáčky motoru, schopnost baterie dodávat trvale vysoký výkon.
" ...mnohem komfortnější než auta se spalovacími motory s měkčím skeletem, který se na rozbité silnici rozklepe jako přešlechtěný ratlík." 😀
To jsou věci...
To jsou věci...
Jedna z mála škodovek, která se mi fakt líbí a klidně bych ji bral. Ta cena vzhledem výkonu, výbavě atd. mi přijde ještě přijatelná.
@johny555 Jj. Tohle se jim fakt povedlo, pecka jsou i ty obyčejné nelakované plasty všude kolem, jednak to docela dobře vypadá a hlavně je to megapraktické (zdravím lakované plasty na RAV4, na které se stačí špatně podívat a už je tam škrábanec 😊)
sportovní elektromobil, o ty ostatně na trhu prakticky není zájem......
Pochopitelně, sportovní elektromobil je oxymóron.
A koukám ze lepší elektromobily končí u 180km/h. Horší ještě o 20 méně.
Btw. 21kwh spotřeba? Na to malé auto? To je HODNĚ.
Pochopitelně, sportovní elektromobil je oxymóron.
A koukám ze lepší elektromobily končí u 180km/h. Horší ještě o 20 méně.
Btw. 21kwh spotřeba? Na to malé auto? To je HODNĚ.
@Pepa_007 ono to zas tak malý není (je to Enyaq hatchback) a hlavně ta spotřeba je závislá dost na rychlosti. Včera jsem si dal Berlín tam a z5 a večer po cestě z5 jsem jel 150...160 a skončil jsem s 23 kWh/100, ale je fakt. že je tam dost omezení na německé straně, kde jsem víc jak +10 nejel. A to je to auto z 2022, tj před technickým update. Tohle bude určitě lepší.
Bezcharakterni RS. Za mě zkratka jak Enyaq, tak Elroq RS nedává vůbec žádný smysl.
Nepřináší reálně nic. Prostě pár plaketek, pár lištiček, jiné odstíny a to je v podstatě vše. A navic v případě Elroq to ani není hezké.
Jinými slovy, je to pro mě dehonestace názvu RS.
A neztotožňuji se ani se závěrem autora, že raději RS protože dává větší smysl. No naopak zjevně smysl nedává, když téhož výsledku dosáhnu jen s příplatky ke Sportline... A ty plaketky a pár koní navíc co stejně reálně nic nepřináší mě nezajímá.
Mě zajímá, že RS nepřináší žádný jiný charakter a feeling. A tím pro mě je nezajímavá. To co u Škody vždy fungovalo, tj. Monte Carlo, Laurin a Klement a RS, prostě s BEV skončilo ☹️👎
Nepřináší reálně nic. Prostě pár plaketek, pár lištiček, jiné odstíny a to je v podstatě vše. A navic v případě Elroq to ani není hezké.
Jinými slovy, je to pro mě dehonestace názvu RS.
A neztotožňuji se ani se závěrem autora, že raději RS protože dává větší smysl. No naopak zjevně smysl nedává, když téhož výsledku dosáhnu jen s příplatky ke Sportline... A ty plaketky a pár koní navíc co stejně reálně nic nepřináší mě nezajímá.
Mě zajímá, že RS nepřináší žádný jiný charakter a feeling. A tím pro mě je nezajímavá. To co u Škody vždy fungovalo, tj. Monte Carlo, Laurin a Klement a RS, prostě s BEV skončilo ☹️👎
Vadnoucí dynamika na dálnici je to koncern pověstná. Ve městě a na okresce to umí drtit 3 litrové diesely, ale na dálnici to neujede naftovému Passatu. Strašná ostuda.
To má užitečné zatížení 113 kg!?
Až na tu Mambu – to by bral i Chuck Norris 👍