Novinky
jen vyrobit podobně tuningové disky na Š100 a Trabanta. Něco jako nasadit na poníka dostihové sedlo.
Tyhle kola se mi líbí a moc. Naopak, trochu mě zaráželo, že AC Schnitzer používal pro všechny svoje modely jenom pár typů kol. Potom je pro mě každá takováto novinka vítaná.
... ale na Mini mi nejak nesedej
DanieliDesign
Částečně nahrazuje technologii tvrdého chromování, neboť tepelným zpracováním se zvýší tvrdost.
Vlastnosti povlaku vysoká korozní odolnost téměř bezporézní vrstvy (nad 10 µm)
rovnoměrná vrstva povlaku
atraktivní vzhled (pololesklý až lesklý)
vysoká tvrdost – po tepelném zpracování (obvykle 800 +/- 50 HV)
dobré kluzné vlastnosti
Tloušťka vrstvy obvykle do 20 µm
mimořádně do 50 µm
Aplikuje se základní materiály: ocel, litina, hliník a neželezné kovy
Použití strojírenství, automobilový průmysl, letecký a chemický průmysl,součástky pro čerpací techniku, kompresory, hydraulické stroje, díly pro jaderný průmysl, elektroniku.
Ne, že by nebylo možno kolo vykovat, ale nevím, kdo by se s tím páral, když existují zavedené technologie, v tomto případě odlévání z lehkých slitin. Povrch a tvar odlitku je určitě přesnější než u výkovku. Odpadá spousta dalšího drahého obrábění. Z jakého kovu bys to koval? Snad ne z tebou uvedeného železa?
Vážně by mne zajímalo, čeho může být student strojního inženýrství specialistou, když ne strojírenské technologie. Předpokládám, že čeština to nebude.
P.S.: Mé názory neber vážně. Já jsem strojírenství nikdy nestudoval a ani v praxi nepotkal.