Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Potvrzeno: Cerberus kupuje Chrysler za 7,4 miliardy dolarů

12 komentářů

dotáhli do zdárného konce :yes:
jak se jim bude dařit
daimler-benz za celou dobu nepřinesl pro chrysler nic dobrého, měla to být jen v.i.p. vstupenka na us trh. s vyděračskými odbory nic neudělali, to táhne chrysler nejvíce ke dnu. že to němci jaksi neumí, potvrzují dřívější sňatky a následné rozvody jako s hyundai a mitsubishi. hawk.
daimler-benz za celou dobu nepřinesl pro chrysler nic dobrého, měla to být jen v.i.p. vstupenka na us trh. s vyděračskými odbory nic neudělali, to táhne chrysler nejvíce ke dnu. že to němci jaksi neumí, potvrzují dřívější sňatky a následné rozvody jako s hyundai a mitsubishi. hawk.
>😁 >😁 >😁 v.i.p vstupenka pro Mercedes, to si snad děláš srandu ne!!!!
geroc I.
Tak to problémové spojení vydrželo 9 let, no jsem zvědav kolik vydrží tohle nové.Ale zejména jak dlouho budou chtít do Chrysleru utápět investoři peníze.
empi
Tak tomu se rika dobry obchod. V roce 98, kdy byl dolar nahore, koupili Chrysler za nejakych $36mld, dnes, kdy dolar neni zdaleka tak silny, to prodavaji za $7.4mld a spolecnost se navic prodava odluzena.
Jen jestli to neni tak, ze tim spojenim vznikla spolecnost s kapitalizaci $37 mld. 😉 Taky me to chvili matlo.
Ta fúze měla hodnotu 36 miliard a na ní se Daimler-Benz podílel ze 57 %, čili ztráta je to de facto kolem 10 miliard (protože navíc musíme uvážit, že si v nové společnosti Daimler podrží 19,9 😖.
No, konečně někomu došlo, že podřadné a nekvalitní značky typu Chryslera nemá cenu spojovat s něčím takovým, jako je Daimler....Kdyby to byla první z rozpadů těch tak směšně splácaných aliancí, bylo by to jedině dobře. Mercedes - tedy Daimler nepotřebuje podobné "posílení", jako byl Chrysler. Obdivuji značky, které se nesnaží splácávat aliance za každou cenu a nevytvářejí trapné kočkopsy. Je tristní, jak se "daří" např. Saabu či Jaguaru a víme, která bije. Evropský Ford funguje celkem slušně a ten v Americe? Stačí se podívat na jejich modely a portfolio a je jasné, že USA svoji pozici automobilové velmoci (z technického i dizajnového) hlediska dávno ztratily, o kvalitě ani nemluvě....). Obdivuji BMW (Mini je jenom drobný přívažeček 😃 nebo Hondu (ti sice mají svoji značku - Accura je úlitbou ve stylu Lexusu pro americký trh, tu ale sami vytvořili a stoprocentně jim patří) a necpou se do těch slavných aliancí. Dalo by se sice říct, že např. Škodovka dopadla dobře, jenže - to je v Evropě a stojí to na poněkud jiných principech, než bylo spojení Daimler Chrysler či nákupy některých značek Fordem nebo GM.
bez US trhu by automobilovy prumysl vypadal jinak to ze presouvaji vyrobu neznamena ze netahaji za nitky😉
Andy
...mercedes posileni, koncern a globalizaci potrebuje, bylo jim to jasne uz v puli devadesatych let, jinak by do toho nesli, jenze vsadili na dpatneho kone, resp. precenili sve schopnosti delat poradek. V kazsem pripade mercedes v horizontu nekolika let nejake podobne spojovani ceka, jinak, v dlouhodobem horizontu bude ztracet, pocty prodeju a matematika rozpousteni nakladu cim dal tim drazsiho vyvoje je neuprosna. Pokud bych mel tipovat, mercedes bude silhat na vychod (kam take jinam), nepekvapilo by mne hyundai nebo subaru. A co se tyka chrysleru, myslim, ze bude smele zavodit s fordem o titul prvniho padleho giganta. Jinak mas pravdu v tom, zze ford ma v US povest nejhorsi automobilky.