Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První jízda s novým BYD Atto 2: Seriózní výzva!

8 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Cinska sracka, proc propagujete agresora?
psel
@Ja Prvni 123 to zařazeni auta souhlas ale agresora? To že podporují agresora neznamená že agresor jsou.

Jinak mi to parametrově v BEV připomíná Eny z roku 2020 s 60kWh baterkou, nevim proč by mel tohle někdo při smyslech za tu cenu kupovat.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@psel
Protože jak začne montáž v Maďarsku, tak to bude třeba o 20% levnější 😁
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@psel No, vyznam agresor muze mit ruznevyznamy.

V tomto pripade je agresor proto, ze deklaroval cil poskodit evropskou schopnost auta vyrabet.

Za tim ucelem vlastni auta dotuje....

Agresor neni jen ten, kdo vede akutni valku.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ja Prvni 123
Takže Německo, Francie, Španělsko je agresor, když se opět rozhodl dotovat elektormobily.... ty kráso... Ale jo, každý má právo na názor 😁
psel
@Ja Prvni 123 jo takhle, ja si ale myslím že vedou tuhle válku hlavně sami proti sobě, protože prostě tou nadvýrobou zničí nejen náš průmysl ale hlavně sebe. A to furt jen v tom případě že ty šunky budeme kupovat. A tenhle BYD to teda určitě nezmění.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ja Prvni 123
Dej si na hlavu mokrý rudý hadr.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tak, a je to tady. Čínská ofenziva začíná.
Ano, Čína auta umí a tohle je krásný příklad. Za dva roky má Čína možná 5% trhu. Za 5 let to bude 15% trhu. A pak... pokud se EU nevzpamatuje, tak opravdu těžko soudit, zda tu EU vůbec ještě bude.