@Ja Prvni 123 to zařazeni auta souhlas ale agresora? To že podporují agresora neznamená že agresor jsou.
Jinak mi to parametrově v BEV připomíná Eny z roku 2020 s 60kWh baterkou, nevim proč by mel tohle někdo při smyslech za tu cenu kupovat.
rohYpnol
0
@psel
Protože jak začne montáž v Maďarsku, tak to bude třeba o 20% levnější 😁
Ja Prvni 123
0
@psel No, vyznam agresor muze mit ruznevyznamy.
V tomto pripade je agresor proto, ze deklaroval cil poskodit evropskou schopnost auta vyrabet.
Za tim ucelem vlastni auta dotuje....
Agresor neni jen ten, kdo vede akutni valku.
rohYpnol
0
@Ja Prvni 123
Takže Německo, Francie, Španělsko je agresor, když se opět rozhodl dotovat elektormobily.... ty kráso... Ale jo, každý má právo na názor 😁
psel
0
@Ja Prvni 123 jo takhle, ja si ale myslím že vedou tuhle válku hlavně sami proti sobě, protože prostě tou nadvýrobou zničí nejen náš průmysl ale hlavně sebe. A to furt jen v tom případě že ty šunky budeme kupovat. A tenhle BYD to teda určitě nezmění.
rohYpnol
0
@Ja Prvni 123
Dej si na hlavu mokrý rudý hadr.
rohYpnol
0
Tak, a je to tady. Čínská ofenziva začíná.
Ano, Čína auta umí a tohle je krásný příklad. Za dva roky má Čína možná 5% trhu. Za 5 let to bude 15% trhu. A pak... pokud se EU nevzpamatuje, tak opravdu těžko soudit, zda tu EU vůbec ještě bude.
Jinak mi to parametrově v BEV připomíná Eny z roku 2020 s 60kWh baterkou, nevim proč by mel tohle někdo při smyslech za tu cenu kupovat.
Protože jak začne montáž v Maďarsku, tak to bude třeba o 20% levnější 😁
V tomto pripade je agresor proto, ze deklaroval cil poskodit evropskou schopnost auta vyrabet.
Za tim ucelem vlastni auta dotuje....
Agresor neni jen ten, kdo vede akutni valku.
Takže Německo, Francie, Španělsko je agresor, když se opět rozhodl dotovat elektormobily.... ty kráso... Ale jo, každý má právo na názor 😁
Dej si na hlavu mokrý rudý hadr.