Snad bulvarni nadpis tohoto clanku bude alespon k necemu dobry...
Stejně tak, jako se MHD postupně stala z velké části bezbariérovou, děje se to i u nabíječek. „Již více než dva roky budujeme dobíjecí stanice v síti E.ON Drive podle standardů tak, aby je mohli naplno využívat i lidé s hendikepem a nebyli nijak omezováni,“ 👍 sdělil Světu motorů Martin Klíma z E.ON. A dodal, že společnost se zároveň snaží v tomto duchu rekonstruovat starší stanice. Martin Schreier za ČEZ odpovídá podobně: „Zohledníme bezbariérový přístup i při výběru dodavatele dobíjecích stanic.“ 👍 V podobném duchu reagují i další provozovatelé.
Co k tomu dodat?
Preji nadsenemu elektromobilistovi Hermanu Volfovi mnoho stastnych kilometru bez kapky spalene ropy.
👍👍
topten
0
@DonVito
ja cekam, kdy nekdo zacne kritizovat feudaly, protoze svoje hrady postavili na kopcich a vydrapat se nahoru ma dnes problem i mnohej nevozickar ...
Stejně tak, jako se MHD postupně stala z velké části bezbariérovou, děje se to i u nabíječek. „Již více než dva roky budujeme dobíjecí stanice v síti E.ON Drive podle standardů tak, aby je mohli naplno využívat i lidé s hendikepem a nebyli nijak omezováni,“ 👍 sdělil Světu motorů Martin Klíma z E.ON. A dodal, že společnost se zároveň snaží v tomto duchu rekonstruovat starší stanice. Martin Schreier za ČEZ odpovídá podobně: „Zohledníme bezbariérový přístup i při výběru dodavatele dobíjecích stanic.“ 👍 V podobném duchu reagují i další provozovatelé.
Co k tomu dodat?
Preji nadsenemu elektromobilistovi Hermanu Volfovi mnoho stastnych kilometru bez kapky spalene ropy.
👍👍
ja cekam, kdy nekdo zacne kritizovat feudaly, protoze svoje hrady postavili na kopcich a vydrapat se nahoru ma dnes problem i mnohej nevozickar ...