Novinky
Spousta českých řidičů u pneumatik opomíjí důležitý parametr. Může to mít kruté následky
4 komentáře
@Ja Prvni 123 ano presne tak. Dojet tvrde zimaky v lete je nejlepsi zpusob jak je maximalne vyuzit a chovat se co nejvic ekologicky. Bohuzel existuji divno lidi kteri toto chovani kritizuji s pofidernim a trapnym argumentem ze je to nebezpecne.
"...říká manažer obchodu a nákupu e-shopu." Jehož hlavním cílem je prodat.
Takový zákazník, který přijde jednou za 8 let není zákazník. Je třeba prodej povzbudit...každé 4 roky nová pneu. Čas neoklameš.
Takový zákazník, který přijde jednou za 8 let není zákazník. Je třeba prodej povzbudit...každé 4 roky nová pneu. Čas neoklameš.
Souhlas s tim tvrdnutim.
Prave proto dojizdim po posledni zime zimaky v lete.
Vzorek uz je nizky a pryz ztvrdla, takze se v lete chovaji skoro jako by na leto byly urceny.
A presne proto se lidem, co jezdi relativne malo kilometru, vyplati celorocni pneumatiky.
Jinak ny vyhazovali zimaky s vysokym vzorkem proto, ze ztvrdly.
A porad plati: nejlepsi je si to vyzkouset na okruhu. Tam bezpecne poznate zmenu chovani.
Tedy jako ze zmenu chovani poznate porad bezpecne.
😄
Prave proto dojizdim po posledni zime zimaky v lete.
Vzorek uz je nizky a pryz ztvrdla, takze se v lete chovaji skoro jako by na leto byly urceny.
A presne proto se lidem, co jezdi relativne malo kilometru, vyplati celorocni pneumatiky.
Jinak ny vyhazovali zimaky s vysokym vzorkem proto, ze ztvrdly.
A porad plati: nejlepsi je si to vyzkouset na okruhu. Tam bezpecne poznate zmenu chovani.
Tedy jako ze zmenu chovani poznate porad bezpecne.
😄
Dobrý redakční vtípek 😁 Celkový stav je asi tak několik desítek parametrů 😁 Jinak nic nového pod sluncem. Dobře skladované pneu příliš nestárnou. I to je důvod, proč mít 2 sady a zimní mít na zimu a ne nějaké celoročky. Protože je rozdíl stáří pneu 5 let, a 5x 0,5 let...