Novinky
0
co ja viem tak kazdy motor akurat sprevadza pocas vyroby jeden pracovnik a ten je podpisany a zodpovedny zanho...
Přejít do diskuze
take SL-ko som vidal pred par rokmi u nas v kosiciach. zlte a na zadku SL 73 AMG ale jazdit som ho nevidel...len stat za hotelom slovan
No, popravde jsem kousek od Stuttgartu par mesicu bydlel, ale to uz je dlouho. Ted jsem v Sydney a nejakou nahodou bydlim v te drazsi casti mesta (ale vubec sem nepatrim >😁 ), kde jsou AMG rekneme takovy skoro zakladni level, socialni nutnost. A par 65 AMG jsem nahodou potkal i v Cesku, muzu poslat fotky, ale tady je jich fakt o dost vic, zrovna vcera jsem slintal na nove S65. Zatimco to SLR jsem jeste bohuzel nevidel, teda aspon ne na silnici.
To vim, ale presto - vis kolik tech motoru vyrobi? Tam se jedna hlavne o tu symboliku - ten technik maximalne zasroubuje jeden sroubek nebo neco takovyho...
Tak to jsi asi ze Stuttgartu ,ze jich denne tolik vidis , ale hlavne 65 amg jsi jeste urcite nepotkal to asi drive potkas SLR Mclaren :-!
No s tim rucnim skladanim teda nevim, ja potkam denne prumerne 10 AMGcek a kdyby se vsechny mely skladat rucne, tak pulka Nemecka nedela nic jinyho. On ten podpis na motoru sice pusobi exkluzivne, ale jinak to s tou ruční prací moc nepřehanějí...
mohu jen potvrdit. Ručička tachometru ukazovala 320 když sme musely naplno brzdit. Je to fakt fofr jak se věci v tříkilu strašně rychle přibližujou... škoda žy bylo to CL 65 AMG jen pujčený, líbilo by se mi s nim jezdit každej den, teda kdyby mi někdo platil benzín. (za chvíli sme projeli asi 70 litrů)
mohu potvrdit. Ručička tachometru ukazovala 320 když sme musely naplno brzdit. Je to fakt fofr jak se věci v tříkilu strašně rychle přibližujou... škoda žy bylo to CL 65 AMG jen pujčený, líbilo by se mi s nim jezdit každej den, teda kdyby mi někdo platil benzín. (za chvíli sme projeli asi 70 litrů)
Předražené? Skládají ho vpodstatě ručně stejně jako Ferrari, a co se týče výbavy, materiálů či výkonů, je to TOP. Jen mimochodem, bez omezovače není problém přes 300km/h.
To nové CL65 AMG je nádherné a ten karbonový difuzor...paráda!!! :yes: Možná jedno z mých aut snů...je neskutečně předražené, ale máte pod nohou pohodlnou transkontinentální střelu s veškerým myslitelným luxusem a technologiemi. Bravo MB!!!
Černé E-čko je verze 300 E 5.6 AMG, V8 s 360 koni a 510 Nm. Byla představena v roce 1986. Byl to první sedan s maximální rychlostí 300km/h. Přezdívalo se mu "the Hammer". V roce 1988 posílil na 6.0 AMG s 385 koni a 566Nm.
To SL-ko, předchozí generace, je zase verze 73 AMG z roku 1999. Motor vznikl na zakázku nějakému šejkovi, později se stal základem pro Zondu. Je to V12 7.3 litru s 525 koni a 750 Nm.
AMG má rozhodně co slavit.
:yes: :yes:
To SL-ko, předchozí generace, je zase verze 73 AMG z roku 1999. Motor vznikl na zakázku nějakému šejkovi, později se stal základem pro Zondu. Je to V12 7.3 litru s 525 koni a 750 Nm.
AMG má rozhodně co slavit.
:yes: :yes:
Chci jedno z tech starejch zvirat... jedno jaky. Ty novy jsou jak ze saloonu, takovy zzenstily, vonavy... ;-\
Pěkný upravy ale pro běžného smrtelníka nedostupné.Ale parkrát jsem Medvědem jel a už C180 jezdila dost slušně i bez uprav.Takže ten draze zaplacený výkon od AMG je zbytečný a dá se stejně využít tak na okruhu 😉 a poskakovat v koloně po Praze s 481koníkama pod kapotou to je týrání vozu i řidiče