Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Opel Grandland Electric – Nová vlajková loď. Opravdu?

9 komentářů

Avatar - sachs800
sachs800
Auto Hold není v koloně potřeba, stačí jeden klik na volantu na tempomat a auto se posouvá samo. Tedy... občas s brnknutim do pedálů akcelerátoru.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Ach… Stellantis a jejich americké osmiválcové obludy, které dnes míří až na Pražský hrad… Taková síla, takový rámus a přitom tak málo vkusu. Jen pokrčím rameny a tiše polituji ty, kdo to považují za vrchol důstojnosti.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Bohužel opravdu. Opel is dead.
W210E320
autohold dokonca dokazal vw e-up emulovat aj bez el. rucnej brzdy. Extremny fail.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Pepa_007
To je právě ono. Pak by si taky nevzal 40-60 kWh/100 km 😄
kozakm
Malý kufr na tak velké auto, žádný frunk, chybějící autohold, drncavé rozjezdy...
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@rohYpnol tak to se ale nikomu nechce a proto jí to nemá. Možná proto kdo by jezdil po silnici 200 když pak BEV vezme 40-50-60kw/100km????
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Pepa_007

Samozřejmě že klidně bude jezdit víc, stačí nešetřit a dát tam převodovku 😁
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
240kw, fiiiiiiiha. Parádní výkon .
Kvituji test spotřeby při dálniční 130. Bral bych i test spotřeby při české dálniční 150.👍

Nesmysly jako, ze na 300koni výkonu nejede alespoň 200km/h, už nepíšu. Je to elektromobil a ten NIKDY (čest výjimkám) nebude jezdit víc jak 160-180.