Testy
sachs800
6
Auto Hold není v koloně potřeba, stačí jeden klik na volantu na tempomat a auto se posouvá samo. Tedy... občas s brnknutim do pedálů akcelerátoru.
Přejít do diskuze
Ach… Stellantis a jejich americké osmiválcové obludy, které dnes míří až na Pražský hrad… Taková síla, takový rámus a přitom tak málo vkusu. Jen pokrčím rameny a tiše polituji ty, kdo to považují za vrchol důstojnosti.
@rohYpnol
převodovka je u standardních EV vždycky, byť s jedním pevným převodem.
A i s jediným pevným převodem takové auto může jezdit rychle, dobře zrychlovat i být úsporné, viz třeba Tesly
převodovka je u standardních EV vždycky, byť s jedním pevným převodem.
A i s jediným pevným převodem takové auto může jezdit rychle, dobře zrychlovat i být úsporné, viz třeba Tesly
Poslední skutečná a žádoucí vlajková loď Opelu byla Insignia II. Všechny velké Opely po ní jsou nedůstojná šaškárna se směšnými motory! 😧👎
@rohYpnol tak to se ale nikomu nechce a proto jí to nemá. Možná proto kdo by jezdil po silnici 200 když pak BEV vezme 40-50-60kw/100km????
@rohYpnol aha, takže ty ani nerozumieš základom fyziky... no veru bral, či si myslíš, že pridaním prevodovky by to spadlo na polovicu? Mimochodom taký Taycan prevodovku má