Novinky
Man Ký
4
@Jenik3 nevím, kam utíkají kupci 911, Panamer, Cayenů😊 asi k Volkswagenu.
Přejít do diskuze
@Jenik3 nejspíš to bude tím, že v Číně v podstatě neexistuje loajalita ke značce. Proto je jich tam jak máku a kdo nabídne lepší parametry za míň peněz, tak se prodává... A je to tam levné, tj evidentně je jim pověst značky, její zázemí, historie a servis naprosto volný... Prostě to po 5 letech vymění za jiné...
@Man Ký
Číňani asi dostali stranickým rozkazem poptávat domácí značky namísto Porsche...
Jestli Čína je substitutem za Porsche, tak přepište učebnice.
Číňani asi dostali stranickým rozkazem poptávat domácí značky namísto Porsche...
Jestli Čína je substitutem za Porsche, tak přepište učebnice.
Od Porsche čekám silný důraz na značku. To není low cost, ale top značka.
Jestli jim utíkají zákazníci, tak se ptám kam (kam ke ktere značce)?
Jestli jim utíkají zákazníci, tak se ptám kam (kam ke ktere značce)?
Aby se něco podobného nerýsovalo v automobilce Tatra? Nebo je to jen mediální výkřik? Nová Tatra Force alias nákladní, elektrický automobil s baterií 480 kWh a dojezdem dle pomínek prý 300 až 400 km. Tatra někde v zimě v terénu, s naloženými tunami nákladu, tam je přeci privátně určena a jaký pak bude dojezd? Porsche taky mělo sny, že přemluví své fanoušky aby přešli na elektromobily, no a co se stalo? U nákladních aut to ovšem není o fanouškovství a rychlosti, tam je to o vydané energii a za to odvedené práci. Teď ještě pro armádu ty elektrotanky, pro IZS elektrohasičské vozy a elektrosanitky a bude "hotovo". Nebo už konečně odpovědní politici přišli na to, že elektromobilitou všechno neobslouží? Průměrný občan to ví, proč tedy máme tak hloupé naše zástupce v politice? Nebo tak ustrašené?
@topten a nebyli jediní, stejně tak Renault a Volvo pod vidinou zářné EV budoucnosti prodali patenty na ICE do Číny a zbavili se vlastního vývoje a teď se všichni diví, že Asie válcuje Evropské výrobce. I ten Mercedes kupuje spalovací motory z Číny.
Holt za blbost se platí a tohle je jen špička ledovce, protože "zelená " EU ještě celý automotive průmysl zabije svymi nesmyslnými opatřeními a nařízeními a bohužel evropské automobilky až na vyjímky jdou tomuhle vlastní iniciativou naproti, zatímco číňani nebudou mít problém použít pro získání trhu jakoukoliv technologii. Evropa se dobrovolně střelila do vlastní nohy.
A to je jen automotive, další na řadě jsou energie,, za které teď neexistuje náhrada
"Sebevražda v přímém přenosu. Analytik varuje před “protiuhlíkovým šílenstvím"" //www.aktualne.cz/
Holt za blbost se platí a tohle je jen špička ledovce, protože "zelená " EU ještě celý automotive průmysl zabije svymi nesmyslnými opatřeními a nařízeními a bohužel evropské automobilky až na vyjímky jdou tomuhle vlastní iniciativou naproti, zatímco číňani nebudou mít problém použít pro získání trhu jakoukoliv technologii. Evropa se dobrovolně střelila do vlastní nohy.
A to je jen automotive, další na řadě jsou energie,, za které teď neexistuje náhrada
"Sebevražda v přímém přenosu. Analytik varuje před “protiuhlíkovým šílenstvím"" //www.aktualne.cz/