Testy
@Othello těch 200koni je maximální systémový výkon.
Většinou ale není trvale dostupný - než se vybije akumulátor. Pak nastupuje maličký tříválec a jeho skromných 130HP.
Většinou ale není trvale dostupný - než se vybije akumulátor. Pak nastupuje maličký tříválec a jeho skromných 130HP.
@Othello Oni tihle pseudoredaktoři neumějí vyplňovat tabulky. Já mám dokonce pocit, že články někde kradou, nechají přeložit AI a nikdo z nich si nekontroluje, jestli tam není někde chyba.
Jinak jak píše Pepa_007, tak 147 kW je podle stránek Renaultu systémový a ten redaktorskej šašek to buď neumí s čísly, nebo s tabulkama. Není článek o hybridu, nebo elektromobilu, kde by to vyplnili správně.
Jinak jak píše Pepa_007, tak 147 kW je podle stránek Renaultu systémový a ten redaktorskej šašek to buď neumí s čísly, nebo s tabulkama. Není článek o hybridu, nebo elektromobilu, kde by to vyplnili správně.
@Pepa_007
jasně akorát že v tech. datech je systémový výkon nula a není tam přítomen ani ten elektromotor
jasně akorát že v tech. datech je systémový výkon nula a není tam přítomen ani ten elektromotor
nepříliš kultivovaným spalovacím motorem......
Všude v testech píšou, že ty tříválce jsou kultivované. Jak Stellantis, tak ostatní. Divné.
Jak je to se spotřebou při běžných dálničních rychlostech 130/150/200?
Všude v testech píšou, že ty tříválce jsou kultivované. Jak Stellantis, tak ostatní. Divné.
Jak je to se spotřebou při běžných dálničních rychlostech 130/150/200?
V normálnom svete samozrejme nekultivované.