Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Renault Austral E-Tech – Zlepšení dobrého auta

7 komentářů

Avatar - idam.i
idam.i
@Pepa_007 kultivované vo svete trojvalcov.
V normálnom svete samozrejme nekultivované.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Othello těch 200koni je maximální systémový výkon.
Většinou ale není trvale dostupný - než se vybije akumulátor. Pak nastupuje maličký tříválec a jeho skromných 130HP.
Maxmilian_Von_Mondeo
@Othello Oni tihle pseudoredaktoři neumějí vyplňovat tabulky. Já mám dokonce pocit, že články někde kradou, nechají přeložit AI a nikdo z nich si nekontroluje, jestli tam není někde chyba.
Jinak jak píše Pepa_007, tak 147 kW je podle stránek Renaultu systémový a ten redaktorskej šašek to buď neumí s čísly, nebo s tabulkama. Není článek o hybridu, nebo elektromobilu, kde by to vyplnili správně.
Othello
@Pepa_007
jasně akorát že v tech. datech je systémový výkon nula a není tam přítomen ani ten elektromotor
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Pepa_007 Aku má 1,7 kWh nebo 2 kWh.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
nepříliš kultivovaným spalovacím motorem......
Všude v testech píšou, že ty tříválce jsou kultivované. Jak Stellantis, tak ostatní. Divné.
Jak je to se spotřebou při běžných dálničních rychlostech 130/150/200?
Othello
V textu má ta dvanáctistovka výkon 130 koní,
v technických datech 147 kW.
Jsem poněkud zmaten