Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Seat chystá konkurenci pro VW Passat

43 komentářů

Beast
Zvlastna strategia koncernu - Peniaze co zarobili Audi a Skoda teraz sudruhovia naleju do stratoveho Seatu :no: Ale vdaka koncernovym skladackam to mozno nebude az tak drahy vyvoj...A Seat musi vstat z popola. Uz len dufat ze skoncila smutna era e😜erimentov :-!
Bárt
Třeba to udělaj jako se Superbem - vemou Passata, prodloužej mu rozvor o 10 cm, změněj přední masku a zadní lampy a nový Seat je na světě >😒] 8-s Jinak si totiž nedokážu vysvětlit, že by se při konkurenceschopných cenách dokázala zaplatit výroba pouze 5-8.000 aut ročně...
Největší prekérka pro koncern při oživování Seatu bude nespíš nevypěstovat si na hrudi kanibala. Doposud byly WdaS kreace poměrně mimo a možná bezprostředně ze společného talíře tolik neujídaly. Jestli se teď design přechýlí blíž k evropskému (= VW) ideálu, bude koncern s žiletkou v ruce muset řešit, jak motivovat majitele francouzských kár nebo fiatisty, aby se přeškolili, místo aby začali migrovat škodovkáři, nebo nedejpámbu rovnou golfisti. Už jen řeči typu "Seat chystá konkurenci pro Passat" zní dost hrozně, snad je to jen novinářský zkrat (proč ne pro Lagunu? C5?). Osobně mám stejně celou dobu velký otazník nad tím, jak moc se na propadu Seatu ve skutečnosti podepsaly jeho designové výboje a jak dravý vzestup Škody. Už jsem několikrát vyslovil hypotézu, že se do Evropy všechna nabízená auta nevejdou, zvlášť ne teď, když se konečně začíná chytat Toyota (a Honda, ba snad i Nissan...), nemluvě o korejských skokanech (nezapomínejme na kamuflované Daewoo) a nejnověji po vyhlášení čínské ofenzivy. Prostě do litrové flašky se dva litry nenalejou. Nedávno jsme tu chválili Fiat, ale jeho hromský nárůst čísel není dán tím, že fiatisti jezdili několik let sockou a čekali na své Bravo, ale asi spíš tím, že přecházejí/vracejí se od jiných značek. Seat své problémy musí řešit v rámci Evropy a bude mu velmi velmi těsno. Nevím, jakou má momentálně Seat pozici v Jižní Americe, ale tam se asi passeat vozit ani montovat nebude... (všechno jako vždy "imho") Pěknou neděli všem 😄
Nic takovéko, jako kamuflované Daewoo neexistuje, vozy typu Antara a Captiva vznikají v rámci jednoho areálu korejské pobočky General Motors, prostě rečeno se zde jenom vyrábí....
Vybral sis vedlejší poznámku, já jsem při ní myslel hlavně na výrobní kapacity a počet aut, který z nich směřuje do Evropy (navíc k dřívější produkci GM). Jinak je mi celý ten rebranding Daewoo docela protivný, v mých očích uškodil Chevroletu i Daewoo, ovšem GM si v těchhle věcech vysloveně libuje. Jinak technicky není pochyb, že řada modelů Chevroletu má konstrukční původ v původní projekci Daewoo, samozřejmě Antara/Captiva/Daewoo Winstorm je už model vznikající po převzetí na bázi konceptu SX3, nevím, proč zrovna ten cituješ jako důkaz. Ale to všechno sem nepatří, s tématem Zachraňte Seata! tyhle věci nesouvisí a dostáváme se OT. Navrhuju nechat to na nějakou debatu o Daewoo, však zase někdy bude. Zdar :yes:
Nemáš pravdu. Vozy typu Antara a Captiva jsou v Korei nejen vyráběny, ale i navrhovány a to primárně jako Daewoo! Teprve potom se z Daewoo díky pár změnám vytvoří "značkovější" Chevrolet či "ještě více značkovější" Opel. V obu případech je to ale stále auto navržené a vyrobené v Korei.
Díky Tome, nebyl jsem si jistý, jak to přesně s tou Captivou a spol. bylo a ne webu kolem toho mlží. 😄 :yes:
Ty nemáš pravdu, Antara resp. Captiva vznikali především v Německu (koncept GTC) V Korei se jenom vyrábějí, proč? To nevím, to je politika GM...
seat je hroznej *. at uz skrachuje a nevotravuje >😒]
Ty si taky blb od narodenia, ale to bolo nejakym urazom neskor? 8-s
Kreatury typu Romonster, Leon, Altea, Cupra a pod zkratka strizlive Evropany moc netahnou. Pochopil to i Fiat, Citroen a catsecne Peugeot, kteri zacali delat normalni auta pro lidi. Jen rendlik, nove take Honda a Seat stale zkousi tlacit "neco extra" a vysledkem je pochopitelne upadek na evropskem trhu. Napriklad jedinym normalnim autem, ktere SEAT jeste vyrabi, je Alhambra. Nejhorsi je, ze Romonstrem a castecne novou Fabii se k temto "apostolum" noveho designu priradila i Skodovka. Samozrejme na to take tvrde doplati.

Cesta z teto pasti ven je jednoducha - zacit delat normalni auta. To pochopila KIA, ale napriklad take Chevrolet s modelem Captiva. A samozrejme Skoda s Octavii a VW s Golfem a Polem, Ford i BMW. Cesta proti lidske prirozenosti jednoducheho funkcniho designu je cestou do pekel.
Avatar - masO
masO
Hmm, ted nam prosim te vysvetli termin "normalni auto". Diky 😉
Normalne auto je, ked sa normalne predava, ale ked sa nepredava a krachuje, tak asi pre večšinu ludi je nenormalne. Kapišto ???
Tak treba prave Citroen apod. se mi vubec nelibi. Naopak se mi libi prave leon, hondy atd. Je to vec vkusu
Jiste, ze je to vec vkusu. A ten take souvisi s vekem a zivotnimi postoji kupujiciho. A proto si poloz otazku: Kolik jsi si uz koupil ve svem zivote novych aut? To je totiz ta odpoved. Vetsina ekonomicky aktivnich lidi, kteri nemaji problem kazde 3 - 4 roky utratit 500+ tis. Kc za nove auto prilis extravagantni a rychle starnouci design nevyhledavaji.
Toto je možná první trošku smysluplná věta co si kdy tady napsal. není tak úplně docela pravdivá, ale má smysl. Chválím a blahopřeji. JEdinou poznámku kterou bych k tomu měl je ta, že ale zákazník se vyvýjí a to co by chtěl ten produktivní člověk v roce 1970, ještě neznamená, že stejný VW vergl bude chtít i teď... Možná zatím, ale věřím, že to nemůže trvat věčně a lidi i dnes mají více odvahy... Čím více lidí bude kupovat šaty od Armaniho, tím méně šancí bude mít Německý Adidas a v lepším případě Hugo Boss (ale ten je více italský enž německý,tak to není dobrý příklad)... Asi tak...
Moje jedina smysluplna poznamka na tvou reakci, vlcku, je ta, ze se cesky pise "vyvijet se". 😉
Tak ja som si nahodou uz pocas svojho zivota kupil niekolko NOVYCH aut, na vsetky som si sam zarobil, a kupil som si aj noveho Leona, a kupim si aj novu abiu, uz ju mam naskladanu a zadanu vo vyrobe.... Su to normalne auta, a nikdy by som si nekupil napriklad citroen, francuzsky "normalny" verkel, co pri 120km/h toci 6000 otacok
Tak ja som si nahodou uz pocas svojho zivota kupil niekolko NOVYCH aut, na vsetky som si sam zarobil, a kupil som si aj noveho Leona, a kupim si aj novu abiu, uz ju mam naskladanu a zadanu vo vyrobe.... Su to normalne auta, a nikdy by som si nekupil napriklad citroen, francuzsky "normalny" verkel, co pri 120km/h toci 6000 otacok
Já ti nechci brát iluze, ale četl si článek o C5-ce? 190km/h na šestku při 3500 otáčkách. Myslím že meleš z cesty, ale možná je to "normální" 😊
A ty si cital clanok o C4? >😁 :-!
Avatar - BIGPAPA
BIGPAPA
si myslím že extravagantí design moc nestárne, :-! vemte si Mitsu EVO jakákoliv generace vypadá nádherně
To ve me kapku vyvolava smich... Vidim to ponekud jinak. 😉
Souhlas. Všetky su na jedno kopito, len každe je o trochu viac nafúknute. Proste o ničom.
Samozrejme na to take tvrde doplati.

Jasně, dneska může být odborníkem na marketing aut skoro každý...
Já jen doufám že to seat zese neudělá tak že vezme předek z Altey a hodí na to zadek sedanu jako to udělal s Leonem a Toledem. :no:
SEAT musí navázat na generaci TOLEDA 2.generace, ta třetí byla naprostým krokem vedle, SNAD TI, CO O SEATU ROZHODUJÍ, TO KONEČNĚ UŽ POCHOPILI !!!!!!!!!!
Seat už dnes má velice širokou a především rozmanitou modelovou paletu. Ovšem přesto všechno mu chybí některé typy karoserie. Takové Toledo Combi, Toledo 3D, Toledo XL, Toledo XL Combi, Altea sedan, Altea XL sedan, Leon sedan, Leon Combi, Leon XL, či prodloužená verze XXL pro Alonsa, to je jen lehký výčet modelů, jež by pouze ještě více potvrdily designovou nadvládu a technologický náskok roubování. Kdo neroubuje, nejede. Seat má jméno, Seat má emoce, Seat ROUBUJE! A to je dobře :-!
A proč mu to v prodeji nejde ???
Lidé mají roubování stále trochu spojené se zahrádkářstvím. A kdo by chtěl být v dnešním světě uchromovaných Passátů zahrádkářem? Ale zvyknou si. Uvědomuješ si, co je roubování za přelomový trend? Každý bude mít de facto stejné auto, navíc velmi krásné auto, nikdo si nebude závidět. Panejo, Seate, klobouk dolů :-!
Jen doufam že to nebude SEAT !
Seatu nepomuže už nic. nač kupovat stejnou techniku v špatnem dizajnu. Radeji VW Škoda a vypada to jak auto.
myslim, ze seat ma oproti skode navyse jednu vec, vie urobit auto ktore dava vodicovi potesenie zo samotnej jazdy. Co napr. skoda moc nema vo svojich modeloch.
Kdo čekal agresivní sportovní sedan, ten asi bude dost sklamán, protože nový Accord je IMHO dost Camroidní (podlě mě nepokrytě opajcnutá Toyota Camry) ;-\ Holt se nnení čemu divit, když Camry po celém světě provádí to, co provádí 😄 Teďka ty fotky: [odkaz]
Dík za fotky. Na mě působí předek dost americky (nejblíž Cadymu) a z profilu tam zase vidím BMW 3. Tím nechci Hondu osočovat z kopírování. Každopádně je to ale těžké zklamání.
Doufám, že finálka bude vypadat lépe..
Hm, Honda se podle všeho snaží trochu změnit vizáž. Fakt je, že na mě tohle působí trochu bez hormonů, není to nějaká příprava na dobývání německého trhu? Za volantem tučný Leiter místo nezávislého architekta >😁 Snad vědí, co dělají. Díky za tohle OT :yes:
:yes:
Andy
Diky za fotky, ale camry v tom nevidim. Je to hodne konzervativni, ale co se tyka tvaru prolisu kapoty a prechodu k A sloupkum, co mi na nove camry vadi asi nejvic, nemohu najit na teto honde nic rusiveho, ale ani nic co by mne nadchlo. Jenze potrebuje honda neco jako civavu, aby prodavala velke objemy v US? I mistni civic yoje daleko umirnenejsi, nez evropsky a musim rict, ze se mi libi vic. Dalsi vec, co je treba si uvedomit, ze honda ani toyota primarne neprodavaji v US kvuli uchvatnemu designu, ale kvuli sve zaslouzene povesti.
S tím designem a USA máš pravdu :yes: Je ovšem nutné si uvědomit, že zatímco Toyota prodává v USA Camry a v EU Avensis, tak Honda nabízí "všude" Accord. Je tedy vidět, že nový Accord asi moc "ostrý" nebude.. i když si raději s konečnými soudy počkám, protože jistě dostane nějaký "evropský facelift"
K tomu treba dodat, ze Honda Accord - americka nerovna se Honda Accord - evropska!!! Evropska Honda Accord se v USA prodava jak Accura. Takze i soucasny, predchozi a jiny 😄 americky Accord vypada ci vypadal jinak nez Accord v Evrope. Proto bych si temito obrazky prilis hlavu nelamal.
Pasik je pasik a nic mu konkurovat nemuze.leda Audi A6 ale to uz je v jiny financni relaci.takze Passat 4ever
Opět je tu obvyklá diskuze. Mezi pár rozumnými názory, vždy k věci, se zase objevují příspěvky pseudoodborníků, lépe řečeno pi...ců, kteří mají "bohaté" automobilové zkušenosti. Ať si každý jezdí v čem chce a nehaní druhým značku, dokud nevyzkoušel. Tak jako si spousta zarytých fandů myslí, že máme nejlepší hokejisty, tak spousta lidí by nikdy nevyměnila okřídlený šíp s okem. Je to prostě naše národní identita. V národě embéčkářů (oktávkářů) extravaganci neprodáte. Kdo bezdůvodně haní Seaty je pitomec, protože se v něm asi nikdy nesvezl. Technologie koncernu VW v extravagantním oděvu. Na svého žlutého Leona FR 2,0 TFSI nedám dopustit. Tak a teď prosím o inteligentní příspěvky. K reakcím prosím doplňte věk, dosažené vzdělání, řidičské zkušenosti a značku, typ a stáří auta, které vlastníte. 😄