Novinky
@Ham. No přesněji řečeno, je na platformě GA-K, což je vylepšená TNGA-K. GA-L byla taky "jen" vylepšená TNGA-L. Ale jinak souhlas, K je FWD/AWD, L je RWD/AWD. Jak moc ji upravili, se teprve uvidí. Nicméně tohle ES zatím se mi vůbec nelíbí.
"Technikou i výbavou se blíží již nevyráběnému LS". No to je kolosální hloupost. LS má motor uložený podélně a stojí na platformě GA-L (Global Architecture-Luxury), ES má motor napříč a je na platformě TNGA (tedy platforma pro levné předohraby), zcela jiné světy.
Skutečnost, že se k sobě blíží velikostně v žádném případě neznamená, že jsou si technicky podobné.
No a s tou "přímou konkurencí jsou Audi A6, BMW 5 a Mercedes-Benz E" bych to viděl hodně bledě, ta přímá konkurence totiž disponuje výkony jak spalovacích tak elektrických verzí ve zcela jiné dimenzi. Spalovací ES má 200 koní, EV verze 224 nebo 343 koní, což dnes stačí tak na mainstreamovou konkurenci, na prémii ani omylem.
Skutečnost, že se k sobě blíží velikostně v žádném případě neznamená, že jsou si technicky podobné.
No a s tou "přímou konkurencí jsou Audi A6, BMW 5 a Mercedes-Benz E" bych to viděl hodně bledě, ta přímá konkurence totiž disponuje výkony jak spalovacích tak elektrických verzí ve zcela jiné dimenzi. Spalovací ES má 200 koní, EV verze 224 nebo 343 koní, což dnes stačí tak na mainstreamovou konkurenci, na prémii ani omylem.
@ptr078 Spíš další generace Camry, pokud bude chtít nabídnout ICE i EV verzi, bude překlepaná ES (TNGA platforma byla upravená i pro zástavbu baterek).
to není pravda youtube.com/watch?… : verze před faceliftem