Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Čtrnáct značek, jedna realita. Proč Stellantis v EU hledá nový řád

3 komentáře

Frfla
Stellantis potrebuje hlavne motory, proste to, co dela auto autem. Ted jsou vicemene vsechny znacky ve skupine "jen" Peugeotem a jedine, co ma kazdy svy, tak je grill s logem pro jednotlive znacky a jine cenove politiky. Stejne problemy, stejny prusery, stejna nekvalita, proste jedno, co ted koupite. Alfa uz neni Alfa, ale Peugeout, Opel uz neni Opel, ale zase Peugeout, Jeep uz neni... identita znacek v zadeli. Zazkaznici to prokoukli a odvratili se. A o provarenych trivalcich nebo EV s realnym 250km dojezdem radeji pomlcim.
Jiří Kříž
Hlavně měli měli se vzepřít Bruselu,s těmi nesmysly.Teď pozdě brečí.
Marian Budoš
Co by chtěli.. Ty manažery, kteří tento chaos způsobili, tak vyhodit na hodinu bez miliónových padáků a ještě po nich vyžadovat náhradu škody.. Jak mohl Stalantis pustit do prodeje problémový motor 3-válec 1,2, kde odchází rozvodový řemen po 50 tis km a 2 letech a ničí motory, když výrobce garantuje 110 tis km a nebo 6 let a přitom o tom věděli, že je to špatně. A pak se k tomu ještě staví v servisu tak, že to bylo poslední auto od Stalantisu, které jsme si pořídili... Místo normálních motorů do užitkových aut typu Berlingo a Rifter pouze elektro a pak se divili, že to nikdo nekupuje, kvalita aut mizerná a do velkých SUV typu Grand Cherokee tak místo normálního dieslu do toho montují nesmyslné plu-in hybridy ap.. Alfa už není Alfa, Jeep na elektriku do těžkého terénu - byl někdy manažer na nějakém výjezdu do terénu s Off-roady - určitě ne, jinak by takovou kravinu určitě nenavrhoval..kde bude tankovat když mu dojde v divočině štáva.. z kanystrů asi ne. Co udělal s Maserati a Alfou není normální.. Divím se, že ještě nevyhlásil bankrot. Toto tvrdím už minimálně 6-8 let a čím dál zřetelněji vidím, že jsme měl pravdu ...