Novinky
0
... vypadá, jak čertík Bertík... Hnus
da_b0mb
0
co to placas ? Sis spletl fotku Nissanu s reklamou na AutoTip pod clankem ne ? 😉
0
Co meleš * je to hezky navázáná moderna hned bych to bral výkon motoru pěkný ještě by chtělo zveřejnit točivý moment a příjde mi to podobný jak u PORSCHE z tak "malého" objemy vydolovot hodně výkonu (to je chvála)povedlo sem jim to akorát ta cenu ale nwm neznám přesné hodnoty tohoto vozu tak nemůžu přesně říct jo nebo ne ale moc pěkný. Stím se bude driftovat
0
Co meleš * je to hezky navázáná moderna hned bych to bral výkon motoru pěkný ještě by chtělo zveřejnit točivý moment a příjde mi to podobný jak u PORSCHE z tak "malého" objemy vydolovot hodně výkonu (to je chvála)povedlo sem jim to akorát ta cenu ale nwm neznám přesné hodnoty tohoto vozu tak nemůžu přesně říct jo nebo ne ale moc pěkný. Stím se bude driftovat
0
Driftovat se 4kolkou ? hihi ty jsi dobrý vemeno 😄))
0
taky se mi to nelíbí
0
co to meleš ty vymazaná gumo,vůbec nevíš co to tady plácáš.NISSAN GT-R je legenda ,ty *** >😒]
0
To že je GT R legenda ještě neznamená že je hezkej >😁 Znám hezčí i lepší legendy.
Nějak moc se mi to zrovna nelíbí....a s tím motorem jestli 3,7 nebo 3,8 při takovým objemu to už není žádný rozdíl >😁
Je jedno jak to bude vypadat, je to GT-R a to mi staci. Bude to delo, to je jasny uz ted. Cena je nepodstatna. Bude se prodavat tak jako tak.
GT-R RULES.AT SI TADY KAZDY CHYTROLIN PLACA TY SVOJE MOUDRA A LESTI SI SVOJI STODVACKU V GARAZI ALE GT-R BUDE KAZDOPADNE PORADNA PECKA S PEKNE OSTRYM DESIGNEM...
yoo... ked niekto nevie co pise tak nevie... my zaimteresovany co to trocha o GT-R vieme tak sa na to tesime.. ved GT-R NISMO... co na svete bolo vyrobenych (prerobenych) 10-20 kusov takto bola spicka vsetkeho.. ludia co to testovali vraveli ze to ma najdokonalejsi podvozok na svete.. v porovnani aj s ferrari... motor tam bol uplna spuca..3,6liter( sprint 0-400m najlepsi cas zo vsetkych seriovych aut)... tato verzia 35 sa uz bude predavat celosvetovo a je to taky maly moj sen spolu s evom X ;.. GT-R je proste spica a nech vyzera akokolvek na to auto len tak cokolvek nema...BTW: to auto vyzera krasne.. uplne super.. uz sa tesim ked pride aj k nam a bude sa dat na nho pozriet 😉 nech si hovori kto chce co chce... ved nevedomost robi z ludi hlupakov 😉 idem pozriet po tych clankoch ak ich najdem hodim to sem... aby si to pozrel kazdy ..
tak opravujem teraz sam seba.. spravim maly vicuc informacii 😊)
posledna vezrzia GT-R pred prichodom -35 je Nissan Skyline GT-R Z-tune - vrchol co mohol nisan a Z-tune dostat z tohtoa uta 😊
500 koní a 560 Nm. Ručne zostaveny motor a podvozok. Od inych aut sa lisi tym ze dokaze dlhodobo znasat okruhovu zataz...
Z-tune nato ze sa uz skyline nevyrabalpotrebovalo ziskat auta tak od povodnych majitelov vykupila 20 aut z toho len dva splnili podmienky a tie sa aj zacali upravovat..
motor stupol z 2,6 na 2,8 litra .. 0-400 metrov za 10,06 sekundy.. a vela ineho.. zatial staci 😊
posledna vezrzia GT-R pred prichodom -35 je Nissan Skyline GT-R Z-tune - vrchol co mohol nisan a Z-tune dostat z tohtoa uta 😊
500 koní a 560 Nm. Ručne zostaveny motor a podvozok. Od inych aut sa lisi tym ze dokaze dlhodobo znasat okruhovu zataz...
Z-tune nato ze sa uz skyline nevyrabalpotrebovalo ziskat auta tak od povodnych majitelov vykupila 20 aut z toho len dva splnili podmienky a tie sa aj zacali upravovat..
motor stupol z 2,6 na 2,8 litra .. 0-400 metrov za 10,06 sekundy.. a vela ineho.. zatial staci 😊
ještě oprav že to je nejlepší auto na 1/4 míly a bude to OK, plácáš blbosti Tune Z je naprostá malosérie a nedá se porovnávat s běžně vyráběnejma autama tj sériovou výrobou ale se speciálama porovnej si ty "trapný" hodnoty třeba se SledgeHammer která měla v roce 88 880HP a jezdila přez 415 KM/hod a to bylo auto upravený z obyč série ....
Z-TUNE
Nismo was then given the approval from Nissan to build 20 Z-tune models for the nismo anniversary. For the 20 production models, the 2.8L engine was revised to allow it to reach 9000 rpm. The turbochargers were supplied by IHI in Japan. The engine is advertised as making as much as 500 hp (for warranty reasons). This second revision of the Z-tune engine is called the 'Z2'. The bodywork is designed with the same functional components used in Nismo's GT500 racing cars, such as engine bay vents on the hood and fenders, as well as wider fenders for wider wheels. The Z-tune is also improved with an aggressive suspension setup from ohlins/sachs, and a specially designed Brembo brake setup.
The entire car is essentially handmade, with the car being completely stripped and re-built from the chassis up. Engineers reinforced and stiffened the chassis seam welding in key areas such as the door seams and door frames and added carbon fiber to the strut towers and transmission tunnel and the engine bay, completely redesigning the suspension, drivetrain, engine, gearbox and other components so as to work at maximum efficiency and reliability as is e😜ected of a road-going vehicle. Only 20 units exist worldwide and is often regarded as the most e😜ensive (prices for some have been known to exceed $180,000 usd) street legal GT-R ever built.
Nismo was then given the approval from Nissan to build 20 Z-tune models for the nismo anniversary. For the 20 production models, the 2.8L engine was revised to allow it to reach 9000 rpm. The turbochargers were supplied by IHI in Japan. The engine is advertised as making as much as 500 hp (for warranty reasons). This second revision of the Z-tune engine is called the 'Z2'. The bodywork is designed with the same functional components used in Nismo's GT500 racing cars, such as engine bay vents on the hood and fenders, as well as wider fenders for wider wheels. The Z-tune is also improved with an aggressive suspension setup from ohlins/sachs, and a specially designed Brembo brake setup.
The entire car is essentially handmade, with the car being completely stripped and re-built from the chassis up. Engineers reinforced and stiffened the chassis seam welding in key areas such as the door seams and door frames and added carbon fiber to the strut towers and transmission tunnel and the engine bay, completely redesigning the suspension, drivetrain, engine, gearbox and other components so as to work at maximum efficiency and reliability as is e😜ected of a road-going vehicle. Only 20 units exist worldwide and is often regarded as the most e😜ensive (prices for some have been known to exceed $180,000 usd) street legal GT-R ever built.
Tak ci tak bude to vyborne ale aj velmi diskutovane auto v autoforach. Hlavna vec je ze bude aj volant NALAVO >😁 :yes:
ty predni svetlomety se nak podobaj celice, nemyslite ??
Je otázka,jaká bude cena pro USA a EU,ale vypadá to,že nám nissan legendu trochu zlevnil a to tak,že docela dost a ted už i díky volantu na "správné" straně bude snad možné spatřit tuhle legendu i v našich končinách. :yes: :yes:
Koukám, že sem do fóra lezou hodně vzdělaný lidi.... viz.: "to teda nepodobaj ,pač NISSAN JE NISSAN.a tohle je ale kurevský brko!!!! "
a třeba: "GT-R RULES.AT SI TADY KAZDY CHYTROLIN PLACA TY SVOJE MOUDRA A LESTI SI SVOJI STODVACKU V GARAZI ALE GT-R BUDE KAZDOPADNE PORADNA PECKA S PEKNE OSTRYM DESIGNEM..."
Každopádně vzhled nového Skylinu se jim skutečně moc nepovedl. Chybí v tom originalita a sled vývoje. To že je to GT-R znamená jedině to, že to PRAVDĚPODOBNĚ bude opět stíhačka.
a třeba: "GT-R RULES.AT SI TADY KAZDY CHYTROLIN PLACA TY SVOJE MOUDRA A LESTI SI SVOJI STODVACKU V GARAZI ALE GT-R BUDE KAZDOPADNE PORADNA PECKA S PEKNE OSTRYM DESIGNEM..."
Každopádně vzhled nového Skylinu se jim skutečně moc nepovedl. Chybí v tom originalita a sled vývoje. To že je to GT-R znamená jedině to, že to PRAVDĚPODOBNĚ bude opět stíhačka.
přesně tak max dokonalá technika bohužel zavřená v megahnusným kabátě .. sekat ruce že zkurvily něco tak dokonalýho jako byla R34 resp teda že zkurvili následovníka něčeho tak moc designově dokonalýho jako byla R34 ... Bohužel Japonci v designu svejch aut skáčou jak koza od dokonalosti k naprostýmu hnusu ...
6:55* -- 178.699 km/h -- Radical SR8, 360 PS/650 kg, Michael Vergers (sep,28 05), (*street-legal only in the UK)
www.radicalextremesportscars.com/news_… />www.radicalextremesportscars.com/media… />
7:11* -- 172.07 km/h -- McLaren F1 #LM😜1 (Promotional Car), Mika Hakkinen, www.sps-automotive.com/…n_sps/track/07Nt… (* not an official source)
7:12* -- 171.67 km/h -- Radical SR3 Turbo, 320 PS/500 kg (test drive 07/03) (*mfr.)
7:14.89 171.18 km/h ? Donkervoort 😱 270 RS, , 350 PS/600 kg, Michael Düchting (nov,6 05), [odkaz]
7:15.63 169.31 km/h -- Edo Porsche 996 GT2 RS, 542 PS/1284 kg, Patrick Simons (sport auto 09/05), www.edo-competition.de/…ileadmin/MEDIA/V… />www.chpltd.com/…sche_world/ringm… />7:18.01 170.24 km/h -- Donkervoort 😱 RS, 370 PS/670 kg, Michael Duechting, sport auto 12/2004 [odkaz]
7:19* -- 168.93 km/h -- Radical SR3 1500 Turbo, Phil Bennet (jun,15 03) (*mfr.), www.radicalmotorsport.com/news_folder/no… />www.radicalsportscars.com/gallery/ring… />7:22.9 - 169.07 km/h -- Loaded BMW M3 CSL (tuned to GTR specs) ~600 PS, Richard Göransson (nov,5 07) www.pistonheads.com/…news/default.asp?sto… />www.youtube.com/watch?…… />7:24* -- 169.65 km/h -- Lexus LF-A, 552 PS/??? kg *unofficial, according to [odkaz]
www.autoe😜ress.co.uk/news/autoe😜ress… />TARGET="_new">www.autocar.co.uk/News/N… />7:27.82 167.20 km/h -- Pagani Zonda F Clubsport, 641 PS/1230 kg, Marc Basseng (EVO #112) www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCa… />www.supercarmovies.com/html/contentEPI… />7:28* -- 166.65 km/h -- Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, * company test driver Walther Roehrl (Autobild 07/04)
7😁1 --- 164.38 km/h -- Porsche 997 GT2, 530 PS/1440 kg, company test driver Walter Roehrl according to www.automotorsport.se/tv/?m=11159
7😁2* -- 164.07 km/h -- Pagani Zonda F, 650 PS/1230 kg (*mfr.) www.autodrome-cannes.com/…ndex-eng.asp7😁2* -- 164.07 km/h -- Porsche 997 GT2, 530 PS/ 1440 kg, company test driver Walter Roehrl (*mfr.) www.caranddriver.com/…views/14155/firs… />7😁2.18 - 164.07 km/h Porsche 997 GT2, 530 PS/ 1440 kg, company test driver Walter Roehrl www.autobild.de/…Themen-Testberic… />7😁2.44 163.91 km/h -- Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, definitive time Horst von Saurma (sport auto 01/04)
7😁2.52 163.88 km/h -- Gemballa Porsche GTR 600 EVO, Wolfgang Kaufmann (sport auto 01) , www.gemballa.com/…ews/gtr6002.html
7😁3 --- 163.71 km/h -- Pagani Zonda F, 602 PS/ 1371 kg, Horst von Saurma (sport auto 05/06) www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&g… />7😁3 --- 163.71 km/h -- Porsche 997 GT2, 530 PS/1497 kg (sport auto 11/07) www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&g… />7😁4 --- 163.59 km/h -- Koenigsegg CCR, 806 PS/1418 kg, Horst von Saurma (sport auto, oct,17-18 05) www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&g… />7😁5* -- 159.86 km/h -- Nissan GT-R, 473 PS/1724 kg (*mfr. estimation) www.motortrend.com/…e/spied_vehicles… />7😁5 --- 159.86 km/h -- Ruf Rt12, 650 PS/1573 kg (sport auto 01(0😄 www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&g… />7😁6 --- 162.63 km/h -- Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, factory test driver Walther Röhrl (02)
7😁6 --- 162.63 km/h -- Mercedes SL 63 AMG Black Series www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_-_… />7.38* -- 161.63 km/h -- Mercedes SLR 722 GT, *company test driver Chris Goodwin www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_-_… />7.38* -- 161.63 km/h -- Nissan R35 GT-R, *company test driver Suzuki, slick cut tyres, track partially wet www.edmunds.com/…ne/d👋Features/a…
www.radicalextremesportscars.com/news_… />www.radicalextremesportscars.com/media… />
7:11* -- 172.07 km/h -- McLaren F1 #LM😜1 (Promotional Car), Mika Hakkinen, www.sps-automotive.com/…n_sps/track/07Nt… (* not an official source)
7:12* -- 171.67 km/h -- Radical SR3 Turbo, 320 PS/500 kg (test drive 07/03) (*mfr.)
7:14.89 171.18 km/h ? Donkervoort 😱 270 RS, , 350 PS/600 kg, Michael Düchting (nov,6 05), [odkaz]
7:15.63 169.31 km/h -- Edo Porsche 996 GT2 RS, 542 PS/1284 kg, Patrick Simons (sport auto 09/05), www.edo-competition.de/…ileadmin/MEDIA/V… />www.chpltd.com/…sche_world/ringm… />7:18.01 170.24 km/h -- Donkervoort 😱 RS, 370 PS/670 kg, Michael Duechting, sport auto 12/2004 [odkaz]
7:19* -- 168.93 km/h -- Radical SR3 1500 Turbo, Phil Bennet (jun,15 03) (*mfr.), www.radicalmotorsport.com/news_folder/no… />www.radicalsportscars.com/gallery/ring… />7:22.9 - 169.07 km/h -- Loaded BMW M3 CSL (tuned to GTR specs) ~600 PS, Richard Göransson (nov,5 07) www.pistonheads.com/…news/default.asp?sto… />www.youtube.com/watch?…… />7:24* -- 169.65 km/h -- Lexus LF-A, 552 PS/??? kg *unofficial, according to [odkaz]
www.autoe😜ress.co.uk/news/autoe😜ress… />TARGET="_new">www.autocar.co.uk/News/N… />7:27.82 167.20 km/h -- Pagani Zonda F Clubsport, 641 PS/1230 kg, Marc Basseng (EVO #112) www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCa… />www.supercarmovies.com/html/contentEPI… />7:28* -- 166.65 km/h -- Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, * company test driver Walther Roehrl (Autobild 07/04)
7😁1 --- 164.38 km/h -- Porsche 997 GT2, 530 PS/1440 kg, company test driver Walter Roehrl according to www.automotorsport.se/tv/?m=11159
7😁2* -- 164.07 km/h -- Pagani Zonda F, 650 PS/1230 kg (*mfr.) www.autodrome-cannes.com/…ndex-eng.asp7😁2* -- 164.07 km/h -- Porsche 997 GT2, 530 PS/ 1440 kg, company test driver Walter Roehrl (*mfr.) www.caranddriver.com/…views/14155/firs… />7😁2.18 - 164.07 km/h Porsche 997 GT2, 530 PS/ 1440 kg, company test driver Walter Roehrl www.autobild.de/…Themen-Testberic… />7😁2.44 163.91 km/h -- Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, definitive time Horst von Saurma (sport auto 01/04)
7😁2.52 163.88 km/h -- Gemballa Porsche GTR 600 EVO, Wolfgang Kaufmann (sport auto 01) , www.gemballa.com/…ews/gtr6002.html
7😁3 --- 163.71 km/h -- Pagani Zonda F, 602 PS/ 1371 kg, Horst von Saurma (sport auto 05/06) www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&g… />7😁3 --- 163.71 km/h -- Porsche 997 GT2, 530 PS/1497 kg (sport auto 11/07) www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&g… />7😁4 --- 163.59 km/h -- Koenigsegg CCR, 806 PS/1418 kg, Horst von Saurma (sport auto, oct,17-18 05) www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&g… />7😁5* -- 159.86 km/h -- Nissan GT-R, 473 PS/1724 kg (*mfr. estimation) www.motortrend.com/…e/spied_vehicles… />7😁5 --- 159.86 km/h -- Ruf Rt12, 650 PS/1573 kg (sport auto 01(0😄 www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&g… />7😁6 --- 162.63 km/h -- Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, factory test driver Walther Röhrl (02)
7😁6 --- 162.63 km/h -- Mercedes SL 63 AMG Black Series www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_-_… />7.38* -- 161.63 km/h -- Mercedes SLR 722 GT, *company test driver Chris Goodwin www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_-_… />7.38* -- 161.63 km/h -- Nissan R35 GT-R, *company test driver Suzuki, slick cut tyres, track partially wet www.edmunds.com/…ne/d👋Features/a…