Proč zrovna američané při jejich kupní síle a cenách benzínu musí kupovat tato auta. Jako nákupní tašku na kolečkách v městském provozu to celkem beru ale jinak mi to nepřijde ani moc levné a už vůbec ne bezpečné.
Ani na ty nákupy si to v USA neumím představit. Navíc v americe mezi obrovskými pickupy si nedokážu představit že bych seděl v něčem tak malém. I v Nisanu Maxima to není nejlepší pocit když ve zpětném zrcátku za sebou vidíte jen masku nějaké obra jako je Ford F-650.
Se mi libi, jak jste vsichni proti velkym autum. Musite si ale uvedomit, ze v USA maji kupni silu uplne nekde jinde. Vemte si, ze solidni auto uz se da koupit za 25 000$. A pri prumernem platu $3000 dolaru je to pro ne asi tak drahy, jako pro nas fabie. Takze otazka zni, pokud byste si misto fabie mohli koupit neco vetsiho a prostornejsiho, s tim, ze benzin vas stoji tretinu toho co u nas, co byste si koupili?
Docela mě štve, že má spoustu lidí problém vidět věci komplexněji, ve vzájemných souvislostech. Ano, ten počet jsou zatím nezávazně složené zálohy, ale v tom není ten hlavní problém. Hlavním problémem případného úspěchu Smartu bude nová minitoyota, která nabídne to samé, co Smart, ale za polovičnéí cenu. Vzhledem k tomu, jaký vztah mají amíci k autům.. ;-)
Nemyslim si ze by pri kupe tohoto auta u americkeho zakaznika rozhodovala cena. Aj ked je pravda ze benzin ide hore a to dost rapidne. Chicago feb/07 $2.50/galon, may/07 $3.50/galon... ak vsak americka reklama bude dostatocne intenzivna (treba vyzdvihnut ze Smart je vlastne Mercedes), tak Americanom sa da predat vsetko. A tym myslim VSETKO! Najma vo velkych mestach (NY,LA) pojde urcite o image-ovu zalezitost. Vseobecne najlepsiu perspektivu ma Smart v Kalifornii podla mojho nazoru. Vychodne pobrezie by som sa neodvazil predpovedat. Urcite nie juh, kde su jednak polovicne ceny benzinu oproti zvysku USA a juzania si ine, nez americke auto aj tak nekupia.
Byl jsem minulý rok v Torontu, o kterém Američani tvrdí, že stejně patří pod USA. Kanada je na tom s životním stylem úplně stejně jako USA a nemůžu říct, že by tam jezdily mastodontské obludy. Je jich tam víc než v Evropě, ale tak žhavé to zase není. Tohle téma jsem probíral s rodinkou, u které jsem bydlel ( emigrovali z USA, protože Kanada je prý more freedom :-) ) a říkali mi, že se to poslední dobou rychle mění.
Dovolim si nesuhlasit. Zijem v Toronte uz takmer 2 roky a teraz som par mesiacov v Chicagu. Je dost rozdiel medzi USA a CAN a to nie len zivotnym stylom a to prosim este neporovnavam s Torontom nejaky Dallas. V Kanade tych SUV a hlavne minivanov beha podstatne menej. Treba vsak brat do uvahy ze v Toronte zije takmer 50% nekanadanov (Europania, Indovia, Cinania a Korejci), takze oni nie su na Escalade a tomu podobne auta zatazeni.
ja som minuly rok bol tyzden v Montreale a za ten cas som tam videl zo desat Smartov, kopec Jett TDI(neviete ako sa sklonuje Jetta? ;-)), a vobec vela dost, Civicy, Priusy atd... Hummery iba dva... Povedal by som, ze v Montreale su tak na polceste medzi USA a EU, co sa tyka aut (neviem, ci v Toronte je to radikalne ine). A teda da sa to povedat ciastocne aj vseobecne.
>:D jasně,začínáme je dohánět a pro některé čechy je největší sportovní zatížení nedělní procházka po nákupním centru s plným nákupním vozíkem jídla... ;-):-)
Asi jsi nebyl v USA. Já jsem tam strávil pár měsíců a můžu říct, že tak tlusté lidi, jako jsou tam, tady potkáš opravdu jen výjimečně. Největší prča ale je, že oni si tam z toho absolutně nic nedělají.
Asi jo, pet let;)...mas recht, ale ne nahodou jsem druhej nejobeznejsi narod v Evrope. Me slo spis jen o to, aby si kazdej zametl pred vlastnim prahem. Proste tlustoprdi jsou vsude.
A taky, mozna si z toho nic nedelaji, ale na kazdym produktu maji z ceho se sklada, co tam je, a procentualni zastoupeni. Coz u nas na vetsine veci chybi, a pokud to tam je, tak to musis lustit s lupou v ruce.