Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi: Do roku 2015 budeme číslo jedna

Německá automobilka Audi odhalila na své valné hromadě novou optimističtější prognózu střednědobého vývoje prodeje. Šéf Stadler se také neobává rostoucího akciového podílu Porsche v mateřském koncernu Volkswagen.
Zpět na článek
11. 5. 2007 08:19
neregistrovaný "Paul"
11. 5. 2007 08:39
neregistrovaný "007"
11. 5. 2007 08:44
neregistrovaný "ron"
11. 5. 2007 11:08
anonym
11. 5. 2007 08:43
neregistrovaný "Astros"
11. 5. 2007 18:58
anonym
11. 5. 2007 22:12
anonym
11. 5. 2007 08:53
neregistrovaný "mida"
11. 5. 2007 08:57
neregistrovaný "FX"
11. 5. 2007 16:59
11. 5. 2007 10:14
neregistrovaný "jean"
11. 5. 2007 11:44
neregistrovaný "007"
12. 5. 2007 03:53
neregistrovaný "Audi man"
11. 5. 2007 14:20
11. 5. 2007 16:30
neregistrovaný "007"
11. 5. 2007 16:36
11. 5. 2007 22:35
neregistrovaný "007"
11. 5. 2007 17:58
neregistrovaný "Vel Satis"
11. 5. 2007 16:34
neregistrovaný "jjk"
11. 5. 2007 16:36
11. 5. 2007 22:35
neregistrovaný "Radeon"
12. 5. 2007 10:26
11. 5. 2007 22:15
neregistrovaný "Pavel"
11. 5. 2007 22:50
neregistrovaný "Radeon"
12. 5. 2007 10:20
12. 5. 2007 11:34
anonym
12. 5. 2007 11:50
neregistrovaný "Radeon"
12. 5. 2007 11:54
12. 5. 2007 10:29
12. 5. 2007 18:39
neregistrovaný "delph"
12. 5. 2007 19:11
12. 5. 2007 18:41
neregistrovaný "delph"
11. 5. 2007 22:30
11. 5. 2007 22:52
neregistrovaný "Vel Satis"
12. 5. 2007 10:31
12. 5. 2007 00:00
neregistrovaný "mananasek"
12. 5. 2007 10:36
12. 5. 2007 12:00
neregistrovaný "Radeon"
12. 5. 2007 13:43
neregistrovaný "jan z NY"
13. 5. 2007 02:02
13. 5. 2007 08:40
14. 5. 2007 10:57
neregistrovaný "mananasek"
14. 5. 2007 11:15
neregistrovaný "Bart"
15. 5. 2007 13:06
neregistrovaný "mananasek"
12. 5. 2007 20:02
anonym
12. 5. 2007 20:56
neregistrovaný "The DoKtor"
4. 7. 2007 21:01
neregistrovaný "švihák lázeňský"
4. 7. 2007 21:02
neregistrovaný "švihák lázeňsky"
4. 7. 2007 21:03
neregistrovaný "Q7"
4. 7. 2007 21:04
neregistrovaný "Audi Q7 je super"
neregistrovaný "Paul"
11. 5. 2007 08:19
Snad ne...
A ja doufam, ze Audi cislo jedna nikdy nebude. I kdyz pokud porad porostou...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "007"
11. 5. 2007 08:39
Re: Snad ne...
A já doufám, že Audi číslo jedna fakt bude. Jsou to super káry!
neregistrovaný "ron"
11. 5. 2007 08:44
Re: Snad ne...
olimpiáda nedomrlá nemám rád frigidní audi starší byli lepší >:-[] >:-[] >:-[] bez emocí je to jen stroj!!!!!!
anonym
11. 5. 2007 11:08
Re: Snad ne...
nejlepší auta na světě P.S audi nemám!
neregistrovaný "Astros"
11. 5. 2007 08:43
OT: Piech a jeho tahy
Nie je to sice nova info a asi vsetci znalci to vedia, nasiel som tento zaujimavy clanok....pre niekoho.
Zdroj:AUTO DATA & NEWS z 26.4.07

VETERÁN AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU ŘÍDÍ BRAVURNÍ TAH PŘI OVLÁDNUTÍ VOLKSWAGENU SPOLEČNOSTÍ PORSCHE

MNICHOV /Dva dny po oslavě svých 70. narozenin usedl Ferdinand Piëch do ústředního křesla na dlouhé tribuně v Kongresovém centru v centru Hamburku a oslavil jeden z nejskvělejších úspěchů za svou 44 let dlouhou kariéru v automobilovém průmyslu.
Piëchovo vystoupení na výroční schůzi akcionářů Volkswagenu patřilo k vrcholným okamžikům jedné z nejmazanější osobností automobilového odvětví. Během schůze byl zvolen předsedou dozorčí rady VW na další pětileté období. Mnohem důležitější však je, že společnost Porsche vyrábějící sportovní automobily, jejíž hlasovací práva vlastní rodinná automobilová dynastie Piëch-Porsche, si upevní svou kontrolu nad VW.
"Po mnoha stránkách to pro pana Piëcha je sladký okamžik," řekl jeden z vysoce postavených představitelů VW, který si nepřál být jmenován. "Nikdo nemůže zpochybnit jeho schopnost získat moc."

"Ochoten bojovat"

Před rokem musel Piëch, připravený k boji, souhlasit s tím, že se vzdá své pozice předsedy dozorčí rady VW. Někteří si dokonce mysleli, že konečně odejde do důchodu. Avšak ti, kteří tohoto muže znají, říkají, že je nepřekvapilo, když Piëch proměnil svou porážku ve vítězství.
Piëch promýšlí věci dlouho dopředu a své strategie spřádá s velkým předstihem. Zasvěcení Piëcha nazývají "Ledovým mužem" pro jeho schopnost zmrazit své kritiky pohledem.
Při rozhovoru na ženevském autosalonu řekl nejvyšší výkonný šéf Porsche Wendelin Wiedeking, že Piëch nedbá o vyslovení chvály nebo rozebírání podrobností. Vyžaduje pouze výsledky. "Rozumí obchodu a je připraven bojovat, diskutovat a nacházet dobrá řešení," řekl Wiedeking časopisu Automotive News Europe. "Dokud dokážete podávat výsledky, máte jeho velkou důvěru."
Piëch,který v roce 2002 ve svém životopise uvedl, že je otcem 12 dětí, je rovněž podle zasvěcených mužem, kterému záleží na jeho odkazu. Jeho dědeček Ferdinand Porsche v roce 1930 vyvinul lidový automobil, který se stal Volkswagenem Beetle ("Broukem"). Piëchův otec Anton vedl továrnu VW ve Wolfsburgu v době druhé světové války. Piëch po nuceném odchodu od Porsche pro rozpory s Ferrym Porschem šéfoval divizi Audi v 70. a 80. letech (a inicioval zde vznik legendy zvané Quattro). V roce 1993 se stal nejvyšším šéfem VW a zavedl zde revoluční strategii společných platforem, kterou od té doby převzal kdekdo. V roce 2002 zaujal pozici předsedy dozorčí rady VW.
Piëchovy kroky při prosazení spojení mezi Porsche a VW jsou jeho vrcholným úspěchem. K jakému obratu může dojít během 12 měsíců. Vloni v květnu stál Piëch v centru veřejné kritiky za případný konflikt zájmů mezi jeho úlohou předsedy dozorčí rady VW a držením akcií v VW ze strany Porsche. Byl také kritizován za podkopávání Bernda Pischetsriedera zápornými komentáři o budoucnosti tehdejšího nejvyššího šéfa skupiny VW. "Požadujeme vaši rezignaci," řekl Piëchovi Hans-Christoph Hirt, přidružený ředitel zodpovědný za evropské řízení Britského penzijního fondu Hermes, při výroční schůzi akcionářů VW 3. května 2006. Piëchova ledová odpověë zněla: "O plánech na zbytek mé kariéry uslyšíte později."

Chránit svého partnera

V září 2005 společnost Porsche nakoupila akcie VW s tím, že chce ochránit partnerství se svým největším dodavatelem. Avšak jakmile společnost Porsche zvětšila svůj podíl, Piëch pracoval na uskutečnění mnohem podstatnějších změn. V listopadu pomáhal zorganizovat vypuzení Pischetsriedera a jmenování svého dlouhodobého chráněnce, nejvyššího výkonného ředitele Audi Martina Winterkorna, nejvyšším výkonným šéfem VW.
Wiedeking a hlavní finanční ředitel Porsche Holger Härter získali dvě křesla v dozorčí radě VW a nyní chtějí třetí. Od 28. března Porsche zvýšilo svůj podíl ve VW z 27,4 % na 30,94 %. V souladu s německými zákony Porsche následně učinilo nabídku akcionářům,která posiluje jeho pouto s největší evropskou automobilkou.
Piëch, který je teď mocnější než kdykoli předtím, je architektem budoucnosti VW. Porsche nyní vlastní největší podíl ve VW. Piëch má plnou podporu mocné odborové rady ve VW.
Adam Jonas, analytik z firmy Morgan Stanley v Londýně řekl: "Je to manažerský tým, který se ukázal být jedním nejskvělejších kapitalistů v automobilovém průmyslu."
Thomas Ryard, analytik automobilového odvětví z londýnské kanceláře firmy Global Insight, řekl, že Piëch a značka Porsche se usadili na vedoucím místě, ze kterého řídí automobilové impérium zahrnující sportovní automobily, luxusní modely a ve velkém vyráběné značky. "Díky klíčové roli, kterou hrál Piëch, výrobce sportovních automobilů pomalu ale jistě postupuje k získání efektivní kontroly nad skupinou VW," napsal Ryard v nedávné reportáži.
Ferdinand Dudenhšffer, výkonný ředitel německé analytické firmy B&D Forecast řekl: "VW je plně pod vlivem Piëcha. On je osobou, která rozhoduje o politice týkající se modelů a strategii skupiny."

Rozzlobení akcionáři

V Hamburku byl Piëch konfrontován s rozzlobenými akcionáři. Britský penzijní fond Hermes vnesl námitku proti Piëchovu pokusu rozšířit svou kontrolu nad VW. Akcionáři v Německu argumentují tím, že Piëch má konflikt zájmů, když si udržuje svou pozici jako předseda dozorčí rady VW a jako hlavní akcionář za Porsche nad maloobchodní automobilovou skupinou Porsche Holding, která prodává automobily VW.
V minulém roce Hans-Christoph Hirt, přidružený ředitel zodpovědný za evropské řízení Britského penzijního fondu Hermes, požadoval Piëchovu rezignaci. Hirt obvinil Piëcha z ignorování zájmů investorů při společném řízení VW a žádal nezávislé prověření tajných dohod mezi společností Porsche a německým státem Dolní Sasko, který je dalším klíčovým akcionářem VW. v
Rozbalit vlákno
2
anonym
11. 5. 2007 18:58
Re: OT: Piech a jeho tahy
Ctrl+C Ctrl+V
anonym
11. 5. 2007 22:12
Re: OT: Piech a jeho tahy
vyborny postreh! to si nasiel na akej stranke, taketo klavesove skratky? >:-[]
zaujimavy clanok...
neregistrovaný "mida"
11. 5. 2007 08:53
zajimavý způsob
je to velice zajímavý způsob, jak dosáhnout požadované úrovně emisí tak, aby porsche zůstalo porschem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FX"
11. 5. 2007 08:57
výborné
Audi jede, není divu, že mají takové cíle, už 11 let se jim daří a stále rostou. Nové modely jsou opravdu vynikající. :yes:
Rozbalit vlákno
1
11. 5. 2007 16:59
Re: výborné
:yes: přesně AUDI maká na nových modelech a zaslouženě sklízí plody svého úspěchu ;-)
neregistrovaný "jean"
11. 5. 2007 10:14
.
pres asii se jim to muze podarit. V cine prodavaji jednou tolik co Mercedes a BMW, Lexus tam nema temer zadny uspech. Cina je trh budoucnosti uz dnes se tam rocne proda 6Milion aut v roce 2015 to bude minimalne 12Milionu prodanych aut. Ekonomika v Indii taky pomalu startuje a jsem si jisty ze miliarda indu urcite pohne automobilovym prumyslem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "007"
11. 5. 2007 11:44
JE TO HROZNEJ IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:no: :no: :no: :no: :no: * AUDI
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Audi man"
12. 5. 2007 03:53
Re: JE TO HROZNEJ IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vyser si voko, *!
11. 5. 2007 14:20
snad ne
Jako velký fanda BMW doufám, že k tomu nedojde. Pokud vím, tak Audi dělá za rok milion aut, BMW teď snad okolo půl druhýho a roste taky hezky utěšeně. Neboli ať se ti tři furt mlátí po hlavě, těží z toho hlavně zákazník. A když pak z toho vyjde vítězně BMW, je o důvod k oslavě víc >:D ;-)
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "007"
11. 5. 2007 16:30
Re: snad ne
Ahoj Bárte,ne toho se fakt nemusíš bát.Audi nikdy neudělá auto s kterým bude RADOST S JIZDY.Ta koncepce u BMW je jasná.Motor vpředu a náhon na zadek.To bude klasika už na věky!!!....Asi před 15lety tohle Audi také prohlásilo.No a vidíš,kde ještě jsou.Můj názor:1BMW...dlouho nic a pak MB a teprve Audi.BMW moc dobře ví,jak dělat auta pro skutečné řidiče.Prostě na to mají recept!!!A tak to už zůstane!!! ;-)
11. 5. 2007 16:36
Re: snad ne
Nezbývá než věřit. Audi už pochopilo, že s těžkým předkem a rozdělením quattra 50:50 moc daleko nedojde - viz A5. Těžiště dozadu, quattro na 40:60... To už je nebezpečná zbraň. Přesto mě nikdo nepřekecá, že takový 330Ci je pro řidiče lepší auto :yes: ;-)
neregistrovaný "007"
11. 5. 2007 22:35
Re: snad ne
:yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
11. 5. 2007 17:58
Re: snad ne
Nezůstane. Na špici se postupně budou dostávat jiní, 4 kroužky půjdou postupně ke dnu, MB možná taky.Tam bych si ale nebyl až zas tak jistý. S Ingrit nebo
Rutt můžeš zůstat leta, ale pak se ti už nepostaví. Sice uvaří, ty se najíš, ale nic víc. Tak vmímám Audi. >:D
neregistrovaný "jjk"
11. 5. 2007 16:34
Re: snad ne
Ako velky fanda BMW by si mal skor chciet kvalitu ako masovu produkciu...
11. 5. 2007 16:36
Re: snad ne
A ono se to vzájemně vylučuje???
neregistrovaný "Radeon"
11. 5. 2007 22:35
Re: snad ne
Vyzera to tak, ze ano. Ked sa pozries na TÜV report, tak na vyssie priecky sa jedine z velkej nemeckej trojky nedostalo BMW....
12. 5. 2007 10:26
Re: snad ne
To je bohužel pravda. Na druhou stranu u statistiky ADACu třeba BMW 1 vyhrálo svojí kategorii... Ale že se kvalita s kvantitou obecně nevylučuje, to lze vidět právě na Audi. Vyrábí už taky skoro milion, ale kvalitu si dokázali pohlídat a třeba ve zpracování interiéru jsou ve všech srovnávačkách i před MB... Tak až si BMW uvědomí, že k prémiovým motorům a podvozkům (a ceně ;-\ ) patří i prémiová spolehlivost (a třeba i konečně pořádný opěrky hlavy... :no: ), nebude mít konkurenci už vůbec... Nezbývá než věřit a držet palce ;-)
neregistrovaný "Pavel"
11. 5. 2007 22:15
Re: snad ne
Problém audi je, že od trojky po osmičku vypadají stejně. Jsou to uniformy, podoba i pasátu a všech koncernových aut.Už proto bych si takové auto nemohl koupit. Renolt taky prodá více aut než BMW, ale to neznamená vůbec nic. BMW je každá třída originál.Jinak se říká samochvála sama smrdí. Už pro tyto hlupácké žvásty nějakého magora od audi bych v něm nechtěl jezdit. Audi podle průzkumu si v Německu kupují nejvíce důchodci. BMW si kupují na světě sexuálně nej.. muži.
V hodnocení hodnoty značek na světě je v první dvanátce všech firem BMW, Mercedes a Toyota. Audi se pohybuje kolem 40 místa.Ještě pár velkohubých výroků a nebude v něm chtít jezdit nikdo.
neregistrovaný "Radeon"
11. 5. 2007 22:50
Re: snad ne
Zaujimalo by ma, odkial si zobral ten priezkum, kto si kupuje Audi a BMW. Napis link. Alebo to bol len "velkohuby vyrok"? :-!
12. 5. 2007 10:20
Re: snad ne
No já jsem to taky někde četl. Je to už dost dávno, takže link ti nedám, ale mohu potvrdit, že takový článek existuje (existoval). Nakolik kvalitní ten průzkum byl, o tom si může udělat názor každý sám ;-)
anonym
12. 5. 2007 11:34
Re: snad ne
To o Audi to je průzkum v SRN v motoristických časopisech, možná tak dva roky co jsem to četl a i zde psali, že BMW si kupují cílevědomí lidé, kteří chtějí něco dokázat. O tom, kteří řidiči jakých aut jsou sexuálně nejpřitažlivější a mají nejčastější sex proběhlo nedávno v motoristických i normal časopisech jako perlička. Já bych tomu věřil, mám již čtvrté BMW a na baby si nemůžu stěžovat a oni na mě taky ne. ;-)
neregistrovaný "Radeon"
12. 5. 2007 11:50
Re: snad ne
:-) K tomuto mi napadla velmi casto fungujuca exponencialna funkcia. Cim lepsie a drahsie auto, tym vyssia hustota peknych slecien v okoli. ;-)
12. 5. 2007 11:54
Re: snad ne
>:D ;-) :yes: Zapomněl jsi jednu okrajovou podmínku - dostatečně velké město. Někde na vidlákově s 20ti trvalými obyvateli ti nebude stačit ani Enzo >:-[]
12. 5. 2007 10:29
Re: snad ne
Jó, s tím stejným vzhledem mám taky problémy. Taky by mě dost s..lo, kdybych zacvakal drahou A6 a spousta lidí by to zepředu nerozeznala od u půlku levnější A4 nebo dokonce A3 8-s :no: Právě BMW ukazuje, že firemní design nemusí znamenat furt stejný design. A když už jsme tak u toho - jsem jediný, který při pohledu na zadek A5 vidí BMW 3 kupé??? :*)
neregistrovaný "delph"
12. 5. 2007 18:39
Re: snad ne
tak to jste asi všichni slepí... mají stejný audiovský vzhled ale rozenat se od sebe dají pohodlně aspon já poznám rychle i na velkou vzdálenost... to už jsme měl větší problémy s minulou generací 911 a boxteru než jsme si našel své poznávací znaky, naštěstí tato generace je už snadná.... a nejhorší je seat tam se to občas nedá poznat vůbec :-/

PS: to že má audi za hlavní poznávací znak velkej grill a všichni říkáte to jsou pak všechnystejný... bmw má zase na všech autech ledvinky a taky bych moh říct to vypadá stejně každá řada...
12. 5. 2007 19:11
Re: snad ne
Tak kdyby sis můj příspěvek pořádně přečetl, věděl bys, že jsem napsal "spousta lidí". Já to (většinou ;-) ) poznám, ale to se o auta zajímám hodně. Na druhou stranu stále mám trošku problémy s rozeznáním A3 od A4 při přímém pohledu zepředu... Jinak souhlasím se Seatem, ten tu firmení identitu fakt už dost přehnal :no:
neregistrovaný "delph"
12. 5. 2007 18:41
Re: snad ne
tak to jste asi všichni slepí... mají stejný audiovský vzhled ale rozenat se od sebe dají pohodlně aspon já poznám rychle i na velkou vzdálenost... to už jsme měl větší problémy s minulou generací 911 a boxteru než jsme si našel své poznávací znaky, naštěstí tato generace je už snadná.... a nejhorší je seat tam se to občas nedá poznat vůbec :-/

PS: to že má audi za hlavní poznávací znak velkej grill a všichni říkáte to jsou pak všechnystejný... bmw má zase na všech autech ledvinky a taky bych moh říct to vypadá stejně každá řada...
11. 5. 2007 22:30
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Vel Satis"
11. 5. 2007 22:52
Re: svet pochopi
Viz případ s koncernovýma klikama pro BY...
Audi je pouze chladný nabubřelý kalkul, vzbuzující spíš úsměv, než údiv.
Proti BMW nebo MB (ikdyž i knim mám určité výhrady) nemá a NIKDY nebude mít tradici.Např. Renault má proti Audi tradici včetně velkého množství patentů jako hrom.Audi je prsní inplantát operován obvodním lékařem!
12. 5. 2007 10:31
Re: svet pochopi
No zas až tak tragicky bych to taky neviděl. I Audi už dokázalo za svůj život přinést docela dost fajnových patentů - např. quattro, TDI... Na druhou stranu tradice taky není úplně všechno, i když může pomoct. Podívej na Škodovku - tradice jak hrom a ještě před nemálo lety byla (a u některejch zabedněnců furt je) na západě jen pro smích :-(
neregistrovaný "mananasek"
12. 5. 2007 00:00
bla bla bla
samé keci. Kdo z vás testoval všechny tři či čtyři prémiové značky. Myslím, že ani jeden. Audy, BMW, Mercedes a Lexus jsou velmi dobré auta a kvalita je více méně stejná. Každému vyhovuje něco jiné a každý peferuje svou oblíbenou značku. Já fandím Lexusu, ale stejně tak bych nepohrdl Audi,BMW či Mercedesem. Je to jen o momentální náklonosti k té které značce.
Rozbalit vlákno
8
12. 5. 2007 10:36
Re: bla bla bla
Náklonost je jedna věc, druhá, a možná ještě důležitější, je preferovaná filozofie. BMW je ten sportovní, MB ten komfortní, Audi je někde na půli cesty mezi nimi. Lexus se asi snaží hrát toho technoidního, ale u toho jsem si ještě nestihl vytvořit nějaký stabilní názor, kam že to vlastně chtějí... Spíš jak se jim zlíbí. Třeba IS míří dle mě dost tvrdě proti BMW 3, naproti tomu LS jednoznačně proti S-Klasse. A todle jim, dle mého názoru, v Evropě dost škodí. Nejsou vyprofilovaní, zákazníci se v nich zatím moc nevyznaj. Uvidíme, třeba se někde najdou a zakotví...
neregistrovaný "Radeon"
12. 5. 2007 12:00
Re: bla bla bla
Vidim to tak, ze Lexus zvolil cestu najvyssej kvality (kde japonci dlhodobo vedu) v spojeni s najmodernejsimi technologiami (hybridy a pod.). Historiu bohatu nemaju, preto stavili na techniku a "image technologickeho leadera". Cas ukazuje, ci bola tato cesta spravna. Europania su velmi konzervativny (ja tiez) a presadit sa na tomto trhu je omnoho narocnejsie ako na americkom...
neregistrovaný "jan z NY"
12. 5. 2007 13:43
Re: bla bla bla
problem u lexusu je ze vsechny ty vymozenosti ma uzasne jen na papiru, jak doneho sedli na bbc tak rekli ze je funkcnosti, motorove, podvozkami daleko za novou sklasse, zpracovanim interieru nestiha ani na 7er. V USA ma uz od 90let stejne jak Infinity uspech nebo jejich naroky jsou podstatne nizsi jak v evrope. Ja som v kanade a bol som prekvapeny, ako tu automobilovy priemysle zaostava. jednak tu nie su ziadne technologie ako v europe - typu 2 sviecky na valec, 5v technologia, atd.
Vacsina aut z usa to tu riesi objemom, pritom 2.0l Ford Focus je lenivejsi ako 1.6i z europy. Ako VW Golf sa tu predava model, co sa prestal vyrabat v Europe 2 roky dozadu.
Ja som si kupil Hyundai Accent - jednorocny, za dobru cenu, tu je to propagovane ako "super on gas", ale pritom na 45l nadrz spravim na dialnici (jazdi sa 90-100 kmh) iba okolo 600km. Fotrova Honda City v Europe spravi cez 700km a to jazdi rychlejsie.
Vseobecne americke auta ma sklamali hlavne interierom - najlacnejsie plasty, kozenka namiesto koze, hodinky "model moskva 1980" - zelene cisla na zelenom displeji, ziadne rds system v radiu, vacsina aut bez abs, atd.
Myslim, ze po technologickej stranke sme pred usa daleko vpredu. Takisto vsetky auta menia olej raz za 5-6 tisic km, co bol pre mna sok. To je ako na 120 skodovke za totaca. Ked som im vravel, ze v europe som mal TDI, kde bol servisny interval 30 tisic km, nechceli mi verit. Takisto pulili oci, pri 12 rocnej zaruke proti hrdzi od VW.
13. 5. 2007 02:02
Re: bla bla bla
Vis, problem je v tom, ze Lexus, stejne jako Infiniti nebo Acura, jsou auta stavena pro USA trh. Pokud travis cas na tomto kontinentu, mohl sis jiste vsimnout, ze pozadavky zdejsich zakazniku jsou trochu jine, proc by jim mely tedy automobilky tedy nutit pofiderni vyhody dvojnasobku svicek nebo peti ventilu na valec [oba dva priklady technickeho pokroku jsou IMHO vybrany dost nestastne a spis ukazuji na opacny evropsky extrem - je tam toho vic, je to slozitejsi, musi to lip fungovat - kdybys napsal promenlive casovani ventilu nebo variabilni delka sani atp, nenamitnu nic]. Auto je tu spotrebka, na novinky se pohlizi s mirnou neduverou, jezdi se vyrazne delsi vzdalenosti [prodavat starsi auto a psat low mileage - 150k je normalni]. Ve shnilych a rozeranych motorech 2.0 fordu mas pravdu, nicmene v mistni konkurenci jsou porad OK. Olej se meni kazdych 3000 mil protoze je to a] levne, b] pohodlne, [nekontrolujes, nedolevas, jen nekde na pumpe nechas vymenit], c] jsou tak zvykli. K te tvoji spotrebe [myslim, ze accent je dobra volba z hlediska pomeru cena/vykon] bych ti doporucil, pokud to chces resit, zkusit jine gumy [ale budes za exota, pokud budes chtit letni a zimni]. Proste ber to tak, ze ty odlisnosti jsou dane pozadavky zakazniku a ne neschopnosti automobilek.. V kazdem pripade at se ti dobre jezdi! Jo a s tim prorezivenim, treba zrovna ten ford tu zaruku ma 10 let a tvoje hyundai ma myslim 10 na powertrain.
13. 5. 2007 08:40
Re: bla bla bla
Zajímavý počtení nabízejí tyto dva příspěvky :yes: To jednoho napadne jak je možný, že se dva trhy vyvíjí tak různými směry. Dyť Evropa a Sev. Amerika maj k sobě "civilizačně" snad nejblíž a přitom se požadavky trhu vyvinuly tak odlišným směrem. A já se ptám jak to? Proč Američan hledí tak moc na poměr cena/čistě užitná hodnota, když zrovna on si může dovolit chtít i víc? Jak vás tak čtu, tak když si Američan koupí evropský auto (v evropským měřítku) normální kvality, musí si připadat jak v ráji - kvalitní zpracování a materiály, moderní technika motoru, servisní intervaly čtyčnásobný atd... Hmm, fakt dobrý téma k zamyšlení :yes:
neregistrovaný "mananasek"
14. 5. 2007 10:57
Re: bla bla bla
Jasně Bárte, beru to, já chtěl jen říct, že dokonalé auto neexistuje.V podstatě jsou všechny výše jmenované značky špičkové výrobky, ale na každém se najde něco, co mi bude vadit. Pak už záleží na tom, které auto jako celek mé povaze nejlíp vyhoví. Jestli jsem dravec, tak jasně BMW, jestli pohodu tak Lexus. Zkrátka kdybych na to měl, tak mám v garáži všechny čtyři značky a podle toho jak se vyspím, tak s jedním z nich ten den vyjedu. :-) Berme to s humorem >:D Zdravím všechny
neregistrovaný "Bart"
14. 5. 2007 11:15
Re: bla bla bla
:-) Vsechny ctyri v garazi :yes: Kdybych j epouzival dle toho, jak se vyspim, tak za par let by vedle netknutyho Audi a Lexu stal uz asi sesty bavorak a MB s par km na konte :-! >:D ;-)
neregistrovaný "mananasek"
15. 5. 2007 13:06
Re: bla bla bla
taky dobrý >:D
anonym
12. 5. 2007 20:02
The Best...
Audi je nejlepší :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "The DoKtor"
12. 5. 2007 20:56
R8-všech 4000 vozů, které budou tento rok vyrobené, má už sv
To nejlepší od Audi...[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
13. 5. 2007 11:55
No jo, ale v čem?
Snad ne číslo jedna v unisex designu? Už teď vypadá Q7 jak přefouklá A3.. ;-\
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "švihák lázeňský"
4. 7. 2007 21:01
Re: No jo, ale v čem?
ty chuj český
neregistrovaný "švihák lázeňsky"
4. 7. 2007 21:02
Re: No jo, ale v čem?
ty chuj český
neregistrovaný "Q7"
4. 7. 2007 21:03
Re: No jo, ale v čem?
ty chuj český >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Audi Q7 je super"
4. 7. 2007 21:04
Re: No jo, ale v čem?
ty chuj český >:-[] >:-[] >:-[]