Splní-li se prodejní predikce japonské Toyoty a amerického koncernu General Motors, stane se v tomto roce japonská automobilka největším světovým producentem vozů.
velmi zajimave, lec ne prekvapive...Japikum to preju, na rozdil od Korejcu to maji zaslouzeny a snazi se odvetvi obohatit a ne jen parazitovat na druhych...jinak velmi zajimave, jak jinak Americani totalne zapejkaj jejich vlastni produkty a jediny co u nich je dulezity, je cena...desnej narod;-/) jeste ze Evropa je schopna u produktu preci jen vic premyslet, na druhou stranu progres jako takovy je velmi velmi mizivy, hmm (to nic, jen trochu zamysleni po ranu;) kazdopadne bravo Toyota
Já mám Toyotu, ale už bych si ji nekoupil. Auris je odporný na pohled. Co mi z toho, že dozadu je místo pro velkého chlapa, když je to auto hnusné. Pocit z jízdy dělá i to, jak to auto vypadá.
No podla mna Auris vyzera horsie, ako posledna verzia Corolly. Taky rozpacity dizajn, nicim poriadne neoslovi. Najviac sa priblizuje tomu, co si predstavujem pod "skaredym korejcom"...
Design Toyoty naozaj nie je oslnujuci.Na novy Lexus sa uz pozerat da aj zvonku aj znutra.Najvacsia automobilka so zdravim profitom.Mozno im nakreslim ako ma pekne auto vyzerat a nasypu nejake jeny...
Jsi jeden z mála... A hlavně ,že TOYOTA jede... Teď jsem koukal na sklad-volné ani kolo-potřebuji auto pro zákaznici,ale vše do výroby-takže se Auris prodává i když se Ti zdá odporný...Asi si jinej... Každej jsme jinej. >:D Jinak Toyota teď získala 2x ocenění za motor roku a LEXUS se stal světovým autem roku... Takže kdo je jednička !!? >:D Strašně se mi líbí co je tady frfňalů na Toyotu a přesto se prodává víc a víc... >:D >:-[] to je naše typická vlastnost,kritizovat a hledat chyby,když se někomu něco daří...
Toyoty mají opravdu dobré motory, hlavně jejich motory jsou velice šetrné k životnímu prostředí. Nemohu říci, že se mi Toyoty nelíbí, ale jsou opravdu hezčí auta jak Francouzské tak Německé výroby. Toyota se prodává nejvíce v USA,Japonsku. Evropa neni rozhodujícím trhem pro Toyotu, ale přes to se jim zde celkem daří. Toyotu bych si nekoupil, jen kvůli poměrně velké pořizovací ceně a později s problémovým prodejem ojetiny, cena u Asiiškých vozů jde prudce dolů. Takže shrnutí Toyoty jsou dobré auta s průměrným deisgnem, výborným zpracováním. Smůla je, že náhradní díly jsou opravdu drahé :-( v Eu se vám toytota nevyplatí!!! :-!
Ty jsi vážně Kuba a evidentně o tom víš pendrek. Toyota si drží dost cenu i jako oejtina. Podívej se někdy na ceny. Dražší ND? To je pěkná krávovina. Je to stejně drahé jako na cokoliv jiného! A vzhledem ke kvalitě jich spotřebuješ méně než jinde. Ještě nějaký důvod proč se v EU Toyota nevyplatí?
MĚLI JSME YARIS PO 5LETECH SEL ZA 198TIS. DAL, NAKUP NOVEHO BYL TESNE POD 300TIS. OBECNĚ VĚTŠINOU PLATÍ ŽE ČÍM MENŠÍ AUTO TÍM MÉNĚ PADÁ CENA (NEMLUVÍM VŠAK O TŘÍDĚ TYPU KOLÍNSKÝCH TROJČAT A POD.)
Toyota ako jedna z mála japonských automobiliek pochopila že v Európe sa presadí len európsky design a tak si tu zriadila aj centrum... Taká Honda, Subaru sa pasujú s designom ktorý sa nepredáva resp. predáva slabo. Skôr je to zásluha ich techniky než designu aj keď pri novej Imprese sa bojím že už aj tým skalným dôjdu nervy a preklopia sa na niečo iné, škoda no... :-(
Mně se Auris líbí, vyděla jsem ho v Ženevě a v černé nebo bílé vypadá dost dobře. Mám Corollu, tak jsem si ho půjčila na vyzkušení a jezdí taky dobře. Není co řešit, je delší vyšší a širší než "zbožňovaný" Golf se svým sterilním designem a i ten stokrát omílaný kufr má větší. Klidně si pořídím 1,4 diesel, ačkoliv všichni "těžký frajeři" budou ohrnovat nos. Ale kdo nezkusil, ať nemele. Ve firmě máme 20 Toyot a žádný problém, nic, jezdí se akorát na prohlídky.
je nejlepší, mám ho ve firmě v corolle combi (myslím, že je to stejný motor, bez větších změn-mám rv 2005), jinak sám mám lc120 s 3.0d4d a taky naprosto super, přitom to není tak šíleně "předupaný", jak nějaké německé diesely v rádoby-offroadech
:-);-) P.S. není to tajný sen, nýbrž veřejný a pěkně profláknutý ;-) Celý svět určitě neschlamstnou, ale ještě pěknou chvilku budou růst a růst a to do doby, než se najde někdo, kdo to bude umět lépe nebo do doby než se sami zhroutí (ostatně jako každé impérium v historii..)
Opravdu jediné, co mě napadá v souvislosti s prodejními úspěchy Toyoty je, že bezpohlavnost designu ( krom pár vyjímek, které však nejsou masovkou ) se plně snoubí s 80% kupujícím davem.
Omlouvám se všem, kteří se cítí dotčeni, jsou-li majiteli této značky. Však má slova nejsou mířena proti Vám, nýbrž kritika míří do řad managementu automobilky. Honba za 1 místem se přeci musí někde podepsat. Nebo snad nikoliv?
Asi si myslíš, že u každého jsou na prvním místě auta. Měl bys pochopit, že naprostá většina lidí nebere auto jako srdeční záležitost, ale pouze jako obyčejný dopravní prostředek. Pro tenhle typ lidí je Auris ideální. Spolehlivé a kvalitní auto s designem který neurazí a někomu může přijít dokonce hezký (třeba mě). Rozhodně bych mu dal přednost před Civicem. Někomu možná přijde hezký, ale takhle křiklavě vypadajíci auto se mi opravdu nelíbí. Nehedám "originalitu" a nechci se zviditelňovat. A podobně je na tom většina lidí.
Vlastním Yaris 1,3 D od 12/06,najeto cca 4 000 km,po reklamaci "viklání" opěradla předních sedaček mi dealer sdělil,že se chystá svolávací akce a sedačky budou celé vyměněny,týká se to zatím cca 2 200 majitelů.Jinak maximální spokojenost,bez výhrad.Snad jen ty stupně výbavy kontra cena.Když si něco vybereš musíš ktomu přibrat další věci,které nepotřebuješ (ne že by nehodily),ale ZAPLATÍŠ !Teď finální myšlenka:neztratí toyota s rozpínavostí a množstvím na kvalitě ?
Vlastním Yaris 1,3 D od 12/06,najeto cca 4 000 km,po reklamaci "viklání" opěradla předních sedaček mi dealer sdělil,že se chystá svolávací akce a sedačky budou celé vyměněny,týká se to zatím cca 2 200 majitelů.Jinak maximální spokojenost,bez výhrad.Snad jen ty stupně výbavy kontra cena.Když si něco vybereš musíš ktomu přibrat další věci,které nepotřebuješ (ne že by nehodily),ale ZAPLATÍŠ !Teď finální myšlenka:neztratí toyota s rozpínavostí a množstvím na kvalitě ?
Jo, může se to (částečně) stát.. letošní dramatický nárůst objemu výroby byl IMHO na hranici únosnosti vzhledem k udržení kvality.. letos ale již tak dramatický růst nebude, tak že by to snad mělo být OK. Navíc, dramatické nárůsty výroby se týkají jiných kontinentů než je Evropa, tak že si myslím, že my v Evropě můžeme být v klidu