Lonesy, Lonesy.. vždyť určitě tušíš, že jsem měl na mysli oblast motorů ;-) Mě je totiž celkem jedno, jestli první airbag zavedl Mercedes v roce 2 nebo Caddy v roce 3.. na tyhle hádky si budeš muset nalézt někoho jiného. Mě šlo o technologie v motorech. V této oblasti tedy emerika těžce zaspala dobu - emerické motory mají blíže ke Škodě Favorit než k tomu, co v posledních letech předvádí Lexus či BMW. Abych také pochválil Caddy - z Amíků je asi nejdál, dokázal již objevit variabilní časování a přímý vstřik :yes: Na Amíka celkem dobrý ;-) Já jen, že Lexus používá dvojité variabílní časová a také, že kombunuje přímý a nepřímý vstřik.. tedy technologie, které Amíci objeví někdy kolem roku 2020 ;-\ :-( >:D >:-[];-)
Ale Tome, vždyť ty sám moc dobře víš, kde by bylo Džaponsko bez průmyslové špionáže a amerických nových technologií. V hnoji, Tome, v hnoji. Nebudu tě unavovat výčtem všech nových technologií, který dal Cadillac motorismu. Byl byl asi 100x delší než ten od Lexusu. Vždyť i po roce 2000 Lexus šmíruje Cadillac a hned jakmile zařadí do nabídky něco, co Toyota nemá (viz třeba noční vidění), tak do tří let se objeví "zaručený originál" v japavoze (2000 DTS a 2003 Lexus LX). Třeba magnetoreologické tlumiče jste Tome ještě nezvládli. Letos se to podařilo Audi. Cadillac STS, o kterém je článek nahoře, je nabízel už tuším od roku 2002.
no to je krása! :-) ;-\ :'-( >:D >:-[];-) Emerika objevuje nové technologie (tedy nové pro ně).. jen tak dál, třeba se za 20 let dotáhne na zybtek světa >:-[];-)