To bude super bomba, špica......paráda už se těším až ji uvidím to bude nářez věřte tomu!!!!!!!!!!!!!!!! :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
O kvalitě Renaultu jsem moc dobrého neslyšel, ale měl jsem Lagunu I (rv. 1999, 1.9 dCi) a za 250K km jsem měl jen dvě závady (nepočítám běžné opotřebení). Přežvíkaly se mi dráty k ABS levého předního kola a odešla pojistka nějakého obvodu turba, obě opravy se vešly do tisícovky. Buď jsem měl štěstí na dobrý kus, nebo na to Reanaulty nejsou tak špatně.
Ja měl laguny 3 a před ní jednu 19tku a ted mame i Clio a opravdu si nemuzu stěžovat. Poslední laguna r.2003 a zatim taky bez větších problemu. Perfektní výkon a hlavně opravdu mala spotřeba. Elegantní a zaroven sporotvní. LAGUNA FOREVER!!!
Pán je zřejmě inteligent. To se hned pozná Anonyme :-! Jezdíš doma angličákem po parketách, nebo večer rukou pod pyžamem? K tématu: Jedinou věc, kterou jsem mohl minulé generaci Laguny (zvláště v její poslední podobě, která je pro mě prostě nádherná) vytýkat, byl její volant, který mi nesedl. V téhle podobě je ale naprosto dokonalý a opravdu se těším, až jí osobně vyzkouším. Pomlouvačným chudáčkům, leštičům ebonitových tyčí a zatvrzelým řidičům dederónských Panzerwagenů to asi bude jedno, ale na našich silnicích bude zase něco pěkného ke koukání, s šarmem a zcela jistě i s vyspělou technikou. Za to, Renaulte, BRAVO! :yes:
>:D no, myslím, že tenhle hrdina ještě dlouho žádnou manželku mít nebude.. O přestávce ve škole se vloupal do učebny informačních technologií natěšenej z Top Geeru, kterej přelouskal na záchodě >:-[]
Renault je na tom s kvalitou dlouhodobě bídně a vaše urážky na tom nic nezměněj. (Ne že bych byl tak útlocitnej, ale fakt tim statistiky nezměníte.) Před časem mi kamarád dával link na jakousi statistiku někde tady na Auto.cz; dával mi jí asi kvůli porovnání Fiatu a Fordu, ale já si taky všiml toho, že Renault na tom byl ze sledovaných automobilek nejhůř.
Jenom blbci říkají, že Renaulty jsou poruchový. Už jsem měl čtyři a úplně bez problémů. Zato německý "echt kvalitét" mě tak vypekly, že je nechci už nikdy vidět. Seš rejpavej blb a víš prd, tak zalez.
Jo Jo a kdo ty statistiky vydal vsadim se ze to na 100% nebyla nemecka spolecnost >:D nedavno sem ve SM cetl statistiku poruchovosti aut podle ADAC je to usmevne...
jinak krome svetel /ktere jen tezko budou predelavat /si myslim ze to muze byt docela zajimave pockejme na barvu,kola,listy atd...atd...docela se tesim :yes:
Byl to ADAC nebo TUV. Je lhostejno, jestli ti to přijde úsměvné. Důležitější je, jak ti do toho pasuje loni deklarovaný cíl Renaultu vyrovnat se následující modelovou řadou CO DO KVALITY německé konkurenci. Asi se zfalšovanýmí & úsměvnými německými statistikami nechalo obalamutit i vedení Renaultu. Nebo jste jim jenom nestačili napsat něco o pyžamu a samohaně. >:D
Máte pravdu, mrkněte se do statistik poruchovosti po 100tis.km, testováno němci- otisknuto v auto-tipu.Kraluje tomu na poslewdním místě VW 2,0 TDI-turan jako nejvíce nespolehlivé auto, kdy se redaktoři do něho báli nasednout!!! R. laguna na tom také nebyla nic moc, ale je od spodu šestá!!!
Octávka je velmi "spolehlivá", kamarádovi kompletně vysadila - v paluboce se seškvařilo nějaké relé a nešlo nic..., druhému zase nepravidelně ukazují přístroje na palubovce a jede za nějakým odborníkem do jižních čech, neboť nechce za 12 tis. měnit celou palubovku... a navíc ty diesly, to jsou žentoury!!!
Elektrika v skodovkach, to je problem s velmi dlhou historiou, proste im to v tomto smere nejak nejde. Z 10 aut na ceste, ktorym nesvieti jedno predne svetlo je minimalne 5-6 Fabií, 2-3 Octavky a len ten zbytok auta inych znaciek. Schvalne som si to zacal vsimat, ked som tomu tvrdeniu tiez velmi neveril naozaj je to tak. Dokonca na to upozornovali v dlhodobom teste Fabie v prestiznom Auto Moto a Sport.
Zaujimalo by ma, podla coho tu "poruchovost" hodnotia, pytaju si zaznamy so servisov, nechavaju nahodnych vodicov vyplnat dotazniky, alebo to hodnotia podla vlastnych sluzobnych aut? >:D Kazda takato statistika je skreslena, navyse deformovana miestom a podmienkami vzniku. Najlepsie na tom je, ze ked dve agentury vydaju statistiku o tom istom, tak poradie v nej bude natotata ine... :-! Kazdopadne vysledky tychto "zisteni" by som nebral ako najpadnejsi argument, urcite nie zo spodneho konca tabulky, ved rozdiel medzi najlepsim a najhorsim moze byt minimalny, prepad o 10 miest moze znamenat, ze je tu vela ucastnikov statistiky s podobnymi vysledkami a nejak ich usporiadat proste bolo treba... :-!
Renault je jedno z naj co som skusal ja mam doma lagunu 1 a siel som aj na lagune2 a su to fakt premakane auta skusal som aj VW aj opel aj ford aj skodu a mnoho inych ale na renault sa to nechytalo ani z daleka takze fakt kto nadava na renault tak ho NIKDY NEMAl!!!!!a je to zakomplexovany uboziak
No a co, že Nissan patří pod Rendla? Máš pocit, že si dotyčnej nějak protiřečí? Nebo že se nějak "nachytal", ty chytrej strejdo? >:D
Před časem podle některých zdrojů hrozilo, že Jaguara koupí Renault. Jaguary zbožňuju, Renault mi nikdy nic neříkal (od 15/17 a Fuega). Měl bych se po případném uskutečnění toho převzetí začít modlit k Renaultu nebo plivat na Jaguar? To asi těžko. Renault zůstane legračním Renaultem, Jaguar platonickou láskou. Proč by to dotyčnej nemohl mít stejně s Nissanem?
Hochu, kdyby Jaga koupil Renault, ktery mimo jine patri mezi vubec nejstarsi fabriky na svete..., tak by Jag uz nemusel delat takove nechutne slataniny jako je napr. verze kombi ve sve modelove rade X, aby zachranil klesajici prodeje... :'-( To je pro me opravdu nechutne podbizeni se a upadek tradice, vyrobce luxusnich sedanu a coupe. To je do urcite miry to same jako kdyby Rolls udelal kombi ze sveho Phantoma... :no: Na druhe strane podivej se na rozkvet luxusni znacky Infiniti, ktera taky patri par let pod Renault jak v posledni dobe napreduje a nebude dlouho trvat a Renault prijde se znackou Alpine a to se ti teprve protoci panenky kamo... :-! Uvidime kdo potom bude legracni... >:-[]
No moc toho se prave nevi, ale co jsem mel moznost slyset, tak v dohledne dobe nejpozdeji do roku 2009 ma byt postaven mensi supersport na podvozkove platforme stavajiciho Clia. Mel by mit motorizaci do 250k a mel by nest jmeno znacky Alpine. Pozdeji ma pry na podvozkove platforme Laguny nebo budouciho Vel Satisu, ktery prijde v roce 2009 (jinak jeho nakresy jiz muzes shlednout v nynejsim cisle francouzske mutace Auto Bildu pod nazvem L'automobiles) byt postaven supersport o vykonovych parametrech kolem 400k, ktery ma svymi vykonovymi parametry a nizkou hmotnosti konkurovat M6 nebo F430 a Gallardu. Videl jsem dokonce prvni nakresy a tvarove to bude naprosta individualita... :yes:
A co ti rika ty "odborniku" na sportaky Opel Speedster?, ktery pri vykonu "pouhych" 200k, hmotnosti 930kg, zrychleni pod 5s a jizdnimi vlastnostmi motokary v pruznem zrychleni hrave na okruhu pokori jakekoliv Baworacke M nebo i Porsche. Supersport totiz neni jenom o vykonu "oborniku"... >:-[] Ale to tobe jako "odbornikovi" nemusi nikdo vysvetlovat, ze? >:D >:D >:D
Ten mi toho rika hodne, mimochodem mi taky rika, ze to vubec neni supersport. Ano, ma super vlastnosti a na okruhu by pokoril skoro vsechno, ale to z nej nedela supersport. Range Rover je na silnici taky pohodlnejsi, nez vetsina sedanu vyssi tridy, ale to z nej prece nedela limuzinu. Nebo snad ano? Odborniku? Supersport sice opravdu neni o vykonu, ale charakteristika supersportu, mimo jine parametry, zahrnuje taky urcity minimalni vykon . Takze 250 k k supersportu opravdu nepatri, odborniku :no:
Ja osobne s kvalitou Rendlu jsem nemel nikdy problem a to vlastnim Lagunu II, ktera z pocatku mela urcite problemy, to vim... Ale nemam onu slavnou prvni verzi 1.9dci, kde dost casto odchazely kompresory (jen tak mimochodem jedne "nejmenovane" nemecke fabriky), ale benzin 2.0T z roku 2003 a ten je naprosto cool. >:-[]
Začínám si zvykat na trvalou antikampaň a křižácké tažení proti značce RENAULT. Však známo mi není proč tomu tak jest. jedna z nejstarších automobilek...Že by vadil úspěch Němcofilní konkurenci?
Naše rodina má za sebou bohatou zkušenost se 3 auty Laguna, a to jak 1 generace, tak 2 generace. Jednak jsem za ta léta nezaznamenal jediný exes v autoservisu, jak se zde často emotivně líčí a hlavně. Servis navštěvuji výhradně po ujetých 30 000 km, nedolévám olej, po 150 000 na původních kotoučích jak vpředu tak vzadu, původní tlumiče ad... nenechte se mýlit. Na Českých silnicích, a k tomu ze 70% po Praze. Jó abych nebyl tendenční. Dokonce jsem se nechal zlákat a vlastnil jsem škody Octavie. To je ale daleko smutnější příběh. Bohužel, zklamání je moc, moc veliké.
OZZY,podívej se pravdě do očí..."němcofilní" konkurence je v pohodě,ti své prodeje neustále navyšují,naopak Renaultu prodeje klesají...pravým problémem je konečná kvalita vozů Renault,která je velmi nevyrovnaná,o čemž svědčí velké procento nespokojených zákazníků.Bohužel samé vedení společnosti toto přiznává a slibuje u budoucích nových vozů zlepšení.
Tomissi, donedavna Renault mel stoupajici prodeje a v mainstreamu nejvetsi podil zisku na jednom aute v radech kolem 500 EUR. Naopak GURU mel klesajici prodeje a podil na zisku na jednom aute kolem chabych 200 EUR. Fiat dokonce v te dobe prodaval se ztratou, to znamena s - ziskem jen aby se udrzel na trhu. Hochu, trh se neustale vyviji a je v pohybu. Z toho nelze nic vyvozovat... Je pravda, ze konkurence ma dnes nove modely, ktere tahnou prodeje a Renda krome Clia, ktere tahne, dnes nema dalsi novy model. To je pochopitelne, ze prodeje jdou dolu, ale prichazi doba novych modelu od Renaultu a vse muze byt razem jinak, to mi ver...
Nesouhlasim, pod soucasnym vedenim je kvalita stejna ne-li lepsi nez konkurence, ale nebudu te presvedcovat, protoze to nema cenu... Ale tak to je spravne, protoze nemuzeme vsichni mit radi stejnou znacku to by nebylo vyvoje na trhu a to by konkurence na trhu byla k nicemu. Povime si to za rok az vyjdou dalsi statistiky... ;-) Ja taky mam v oblibe napr. VW, Audiny, Bawa nebo Nissan, doslova miluji Ferrari, ale Renault je pro me srdecni zalezitost od te doby co mi jednou zachranil zivot! Verim mu a na rozdil od ostatnich ho nezatracuji, i kdyz vim, ze v minulosti mel urcite problemy, ale to bylo dano spatnym vedenim. Ted pod vedenim Ghosna na rozdil od ostatnich na sobe Renault hodne pracuje podobne jako Fiat... :-!
:yes: Dobře jsi to napsal...svým způsobem každá automobilka obohacuje automobilový trh,o tom žádná ;-)Nic není černobílé...každý máme v oblibě něco jiného a tak to má být.Já mám s Renaultem bohužel velmi špatné zkušenosti,byť to nebyl osobní,ale užitkový vůz,nicméně ty problémy byly takového rozsahu(mimo jiné byla dokonce měněna 2x převodovka),že po roce šlo pryč z firmy.To se mi nestalo nikdy u žádného vozu... ;-)
Hmm, tak to me moc mrzi... Ja mam Lagunu z r. 2003, 2.0T Grandtour v plne palbe (krome sibru, automatu a kuze) najeto pres 135tkm a zatim jsem nemel "vaznejsi" zavadu a jsem spokojen... Krome bezne udrzby (desticky a pod.) a kdy predni kotouce menim po kazdych 60tkm a ve 120tkm byl menen rozvodak (predpis dle servisni knizky). Ale uvidime co me ceka dal... Je ale pravda, ze mi obcas povrzavala sedacka ridice, protoze mam vyskove nastaveni sedacek vpredu a to nebyli schopni odstaranit v servisu, protoze pry je to konstrukcni vada a musela by se cela sedacka rozebrat a promazat, tak jsem se na to vybodnul a spustil ji az na dno a je po problemu. Taky mi "rval" senzor tlaku v pneumatikach po nandani plechacu se zimnimi pneumatikami, ktere senzory nemaji, kdyz jsem prezul lehkou slitinu prvni zimu, tak jsem ho jednoduse nechal v srvisu vypnout a uz mi nejak tato vymozenost ani nechybi, tak ho mam vyplej porad... Jeste mi asi ve 100tkm praskl jeden predni sterac a kvuli tomu jsem musel vymenit i ten druhy vc. moturku, ktery byl jinak O.K., protoze opet konstrukci vada (receno v servisu). Co se mi stava ale ted obcas je, ze mi sem tam ukazuje spatnou venkovni teplotu display nad radiem, ale to se po case zase opet samo nejak spravi. Jinak ale vse sviti, ukazuje jak ma a zda se, ze je O.K. Jj., asi je pravda, ze obcas si elektroinstalace Laguny zije svym zivotem, ale zatim jsem neprozil hruzy popisovane v nekterych zdejsich odkazech... Diky bohu! Ale u me obecne a jelikoz podnikam kary po 150tkm konci a kupuji novou. :-!
Chápu,že ne každý má přístup k oficiálním statistikám vydávaným ADAC.Já tu možnost mám a nyní mám před sebou oficiální statistiku ADAC Pannenstatistik 2006.Jsou zde uvedeny všechny vozy oficiálně uvedeny na evropsky trh od roku 2001 do konce roku 2006.Podle této statistiky se kvalita Renaultu velmi výrazně zlepšila a nejenom,že se dotáhla na německé a japonské vozy ale dokonce je i předstihla.Je zde uveden průměrný počet závad na 1.000 vozidel.
Renult Modus r.2004 - 5,8
r.2006 - 3,2
Renault Mégane r.2001 - 53,6
r.2006 - 4,4
Renault Laguna r.2001 - 58,8
r.2006 - 4,7
Renault Scénic r.2001 - 53,3
r.2006 - 2,5
Renault Kangoo r.2001 - 77,9
r.2006 - 3,5
Renault Twingo r.2001 - 37,7
r.2006 - 2,6
Nemíním zde obhajovat Renault,každý má svoji oblíbenou značku ale nedělejte ukvapené nefundované názory.Zapřemýšlejme proč byl u nás v roce 2005 a 2006 Renault nejprodávanější dovozovou značkou ,když je tak poruchový. Nepište to co jedna bába povídala,vycházejte z vlastních zkušeností,to potom dává smysl.Vždyť už v dubnovém vydání AutoBusiness , byl právě rozbor poruchovosti jednotlivých značek.Tam by jste si přečetli, že Evropské automobilky jako celek markatně zvýšily kvalitu a v některých směrech jsou už před Japonci a to ne za cenu snížení kvality vozů Japonců. Já se snažím čerpat materiály z renomovaných zdrojů. Možná,že mě za tento můj osobní názor bude peskovat každý zastánce německých vozů ale to ustojím.Tvrdím Němec byl byl dobrý do roku 1945,potom přišli Rusové ,dál nic nedodávám abych nebyl xenofóbní.
Ano nevidím proč stále si brát na zřetel a napadat Renault,pokud odcházejí turba ty nejsou výrobkem francouzů ale turba jsou německé, co se týká elektroniky opět nejsou výrobci francouzi ale firma Bosch(Německo).tak nám nezbývá než konstatovat Němci dodávají Francouzům špatně komponenty,aby dokázali že jsou ve všem nejlepší a nebo mají stejné problémy pouze je nepublikují. Prosím Vás už dost bylo Rusů, nechtějte zde zase Němce. Snad si umíme udělat vlastní názor, nebudeme jako Ti kam vítr tam plášť.
Kdo chce vidět, jak bude vypadat nová Laguna zvenku, tak ať zkoukne toto [odkaz] videa sice nejsou moc kvalitní, ale ukážou dost. BTW mě nová Laguna zvenku moc nelíbí. Zevnitř :yes:
Podla tych videi z tovarne, tak zvonku je to humus. Ako nafuknute Clio. Tu na obrazkoch vyzera interier dobre, ale obavam sa, ze to bude iba maxi vybava a v zaklade bude nechutny sedy plast. :no:
Bohužel musím souhlasit. 1. Laguna byla lahůdka, i po faceliftu. Druhá už se mi nějak extra nezamlouvala, facelift to úplně zabil. No a todle - zepředu jak blbě přefaceliftovaný Hyundai Coupé. Je to hnus, velebnosti :-(:no: Jinak k tý fotce z interiéru - to tam omylem přiřadili fotku systému MMI od Audi??? :-O
Bude to Laguna 3. Revoluce ani zázrak L1 se nekoná. Asi ani nemůže, Přesně tak, jak na mne působí Laguna 2, tedy francouzský lehce šmrncovní kočár ve střední třídě, na mne působí i Laguna 3. Laguna prostě... bude. Ovšem srdce, naše srdce, ta přece patří něčemu jinému. Nebo ne?
Patří Boře, ovšem nemyslím tím tu na důchodce zaměřenou koncernovou plečku nižší střední. Co se mi na L3 líbí, že se vrací k originální L2 (nikoliv k faceliftu). Jak přídí (připomíná Fluence), tak zádí. A ten profil Grandtouru na videích je dechberoucí. Připočteme-li detaily interiéru, které v dnešním mainstreamu nikdo neumí esteticky ztvárnit lépe, mohlo by jít o velmi důstojného nástupce. Ovšem vyčkejme na více informací. První dojem je :yes:
...to Tě posílí. Myslím, že to Renault buď pozvedne nebo ve střední třídě definitivně zabije. Jinak pánové, k té spolehlivosti, kdybyste věděli o Passatu B6, co nevíte. O spolehlivosti Renaultů objektivně nic nevím, za to o současných Passatech bych toho mohl popsat stránky. A nemám z toho radost, velmi mě to mrzí :no: Nicméně Laguna není a nebude pro Passat konkurence, myslím, že žadný kupující neváhá mezi Passatem a Lagunou.
To zcela jistě váhat nebude.Na Lagunu budou slevy již od 420 000 (původní cena 720 000).Tyhle prachy dá dohromady už docela dost nic moc úspěšných podnikatelů či lehce úspěšných zaměstannců.Ty si tohle auto dopřejou...(někteří počkají na lehce ojeté).Passat pod 600 je problém , maximalně nic moc vybavený ... prostě Laguna je je pouze modní zaléžitost na 3 roky.
Interiér se mi libí, ale na té jedné fotce mi to madlo na dveřích hodně připomíná kosu na sečení trávy. Člověk aby měl pomalu strach na to madlo šáhnout, že se pořeže :-)
Jsou to ale zlobící ti Frantíkové.
Hrajou si s námi hru na novou Lagunu. O.K. já to beru. Ovšem Laguna 3 bude vypadat jinak. Na videu není nová Laguna. Dokoce těch pár obrázků z interiéru je hra kočky s myší. Něco je skutečnost, něco zas kamufláž. A přesně o to Rendlu jde.
Laguna 3...bude brát dech, budou padat brady, smekat se klobouky...Nový král střední je za dveřmi. :yes:
Taky si myslim, ze to zatim cele neodkryji... Kdyz se jim to povedlo utajit az do ted, tak tech odhaleni je najednou nejak moc... Ty videa vypadaji jako prumyslova spionaz, ale podle me je to dobre propracovana marketingova strategie a nic neni nahodne... Ty casti interieru a predni, ale hlavne zadni svitilny z led diod na zde zverejnenych obrazcich bych rekl, ze jsou ale skutecne... :-!
Pochopili jste někdo tu módu elektronických ručních brzd? Co je sakra špatného na klasickém "klacku"? Já si na to nemůžu zvyknout a musím upřímně říct, že i jen kvůli takovémuhle detailu bych si novou Lagunu (která jinak vypadá velmi povedeně) nekoupil.
Tak to já bych takovou brzdu bral. Měli jsme ji ve Vel Satisu,a zvlášť při rozjezdu do kopce ti auto ani necukne, a nemusíš stát na brzdě. Obvzlášť bych ji ocenil u automatu. Nový Range Rover ji má, stačila mi jedna jízda, a zjistil jsem, že mi tenhle "detail" chybí. U automatu buď stojíš na brzdě, nebo musíš dát "P". Elektronická ruční brzda je velice příjemná věc...
Tak nevim s cim jsi jezdil, ale s automatem asi dost tezko. Pokud tam mas D, tak musis stat na brzde, aby se to nesinulo kupredu, pripadne to prehodit do neutralu, coz neni takovy problem. Do kopce (pokud neni vylozene prudky) vubec nemusis rucni brzdu resit a auto si to podrzi na D samo a dozadu neujede ani omylem. P je rezim parkovani. To se tam haze opravdu jen kdyz nekde zaparkujes a hodlas odejit. Pokud radis P v jinem nez tomto pripade, tak bud nemas potuchy o tom jak se to pouziva, nebo jsi v tom v zivote nesedel (coz mi prijde pravdepodobnejsi).
Vlez si Cyniku do nového pažouta a zjistíš, že ji má taky. Ovšem prodává ji jako super novinku. Vzpomínám, když Renault vyjel s el. brzdou, jak ji Němčouři v Meganu šileně kritizovali.V čem asi tak bude jejich rozpor?
To si vykládáš špatně. Vím, že ji pažout má taky a vadí mi to na něm stejně, jako na Laguně. Já novou Lagunu sleduji velmi pozorně a dost jsem se na ní těšil, proto mě mrzí ta elektronická ruční brzda. Najezdil jsem spoustu kilometrů s Audi A6 a na tuhle featurku jsem si prostě nezvykl, líbí se mi ta možnost kdykoli si podržet klacek a mít volné nohy (třeba při parkování do těsné mezery v prudkém kopci) a pak ho zase přesně podle potřeby pustit. Nahmatávat čudlík je opruz a navíc prostě nad tou ručkou nemáš takovou kontrolu, jakou bys potřeboval.
V tom případě se neshodnem. Někomu to vyhovovat může, já to nikomu neberu, jenom říkám, jak to vidím já (a netvrdím o nikom, komu el. brzda vyhovuje, že s ní nemá žádné zkušenosti - to je absurdní).
Nemusis nic nahmatavat. El. rucna brzda sa sama uvolni ked pridas plyn a nemas ziadne problemy s "presnym" upustanim a nahmatavanim. Proste auto si ju samo odblokuje ked sa budes chciet pohnut a jedine co si vsimnes je na displeji "Parking brake off" nic viac nic menej.
Tak už víme jak to chodí... musí jet až do Malajsie, sedne si v jungli na bobek a čeká. Čeká, čeká, čeká, až přijede auto. A pak >:D Kua, to se jim povedlo >:D:yes:
No nevím co vede lidi ke koupi renault ale pokud někdo najezdí víc jak 10tis kilometru ročně začne pociťovat závady všeobecně dle mé zkušenosti je renault jedno z nejméně spolehlivých aut které jsem vlastnil a od doby kdy začali montovat motory do nissanu tak má kamarád pořád co dělat na dílně vše zlé je pro něco dobré :)
spolehlivost aut je věc individuální.Já mám známýho,který má Lagunu r.v.1998 a nemůže si jí
vynachválit,až na pár závad,které má bez výjimky každé auto
K Renaultu jsem se dostal úplně náhodou, byla to výhodná koupě, ale od té doby mám již druhou Lagunu(2003),je to mé desáté auto, kvalita je stejná jako u ostatních značek ( měl jsem Audi,Ford, Volkswagen,Fiat, Škoda), ještě jsme měli 3 Megany a máme teď Trafica a 2 Laguny a nemůžu si stěžovat,měníme jen žárovky. Rodiče mají Clio, totéž. Myslím, že kvalita světových automobilek je vcelku vyrovnaná, když ale začnu porovnávat výbavu a parametry s cenou a vizáží, vychází mi z toho zase Nová Laguna. Komu se nelíbí, ať si koupí německou krabici.
Laguna bude pro Renault novým směrem, kterým se vydají i ostatní sourozenci. Ovšem musím napsat, že na žádné auto není veřejnost tak zvědavá, jako právě na new laguna.
I můj názor je, že směr který určuje Renault je správný a je jen otázka 2 roků kdy to všem dokáže. Prostě Francouzi mají podobnou mentalitu jako ČR.Budu rád když se později ostatní majitelé jiných vozů omluví.
No největší kritici jsou určitě jako vždy ti,kteří jezdí ve felici z roku 1995 a zamknutí na záchodě si představují,jak jezdí v předchozí generaci Passatu (kde mimochodem člověk sedí jak v lavici socialistické ZDŠ,nemluvě o designu shodným se Superbem,který může až na pár vyjímek nadchnout maximálně penzisty nad 60 let). Sám mám od roku 2002 jako nový Peugeot 607 a ač o něm tito internetoví kritici píší co do spolehlivosti to samé co o současné Laguně,tak za 5 let provozu a 200 000 najetých kilometrech jsem na něm žádnou závadu nezaznamenal (kromě toho že občas začne zbytečně svítit nějaká kontrolka,což pavažuji za úplnou banalitu). No a co se týče pohodlí a luxusu interiéru,tak třeba Audi A6 nemá šanci. Kritika francouzských aut v "odborných" médiích je většinou jen propaganda německých automobilek.Až budu za rok nebo za dva uvažovat o novém autě,tak Laguna bude určitě mezi nimi.Passat mezi nimi nebude ani omylem.Takže nevím kde vzal autor příspěvku o pár řádků nahoře ten blábol,že mezi passatem a lagunou se nikdo určitě rozhodovat nebude... :-!
No největší kritici jsou určitě jako vždy ti,kteří jezdí ve felici z roku 1995 a zamknutí na záchodě si představují,jak jezdí v předchozí generaci Passatu (kde mimochodem člověk sedí jak v lavici socialistické ZDŠ,nemluvě o designu shodným se Superbem,který může až na pár vyjímek nadchnout maximálně penzisty nad 60 let). Sám mám od roku 2002 jako nový Peugeot 607 a ač o něm tito internetoví kritici píší co do spolehlivosti to samé co o současné Laguně,tak za 5 let provozu a 200 000 najetých kilometrech jsem na něm žádnou závadu nezaznamenal (kromě toho že občas začne zbytečně svítit nějaká kontrolka,což pavažuji za úplnou banalitu). No a co se týče pohodlí a luxusu interiéru,tak třeba Audi A6 nemá šanci. Kritika francouzských aut v "odborných" médiích je většinou jen propaganda německých automobilek.Až budu za rok nebo za dva uvažovat o novém autě,tak Laguna bude určitě mezi nimi.Passat mezi nimi nebude ani omylem.Takže nevím kde vzal autor příspěvku o pár řádků nahoře ten blábol,že mezi passatem a lagunou se nikdo určitě rozhodovat nebude... :-!