Britská ladičská firma Autodelta se specializuje především na tuning italských vozů Alfa Romeo. Kupé Alfa GT dostalo kompresor a výkon se zvedl na zajímavých 405 koní.
Obecně uznávanej limit výkonu, který je schopný bezpečně zvládnout auto s předním náhonem, se udává zhruba 220 koní. Horkokrevní Italové samozřejmě pohrdají nějakými pravidly a tak pod kapotou 147 GTA ustájili rovnejch 250. Žádný otěže navíc, nic. Tahle Alfa je nezkrotná jak italskej hřebec. Těžko si představit šílence, kterej si řekne, že se mu tohle zdá málo nebezpečný a porci výkonu si skoro zdvojnásobí. Po nás potopa. Žijem jen dnes a jestli zemřu v ohnivý kouli po boku čtyř set koní, zemřu jako chlap. A to se mi líbí. :yes:
v TOP GEAR na BBC testovali 147 GTA se 330 koni a k prekvapeni vsech nejenomze to auto bylo ovladatelny, nejenomze akcelerovalo bez paleni gum ALE hlavne znicilo na testovacim okruhu auta jako impreza, bmw m3 a take jeden supersport.... a to s nahonem na predek....!!!
Ona ta srovnání a hlavně časy na jejich runway okruhu taky nejsou všeříkající. Jestli sis všim,tak někdy měří na suchu a někdy na mokru a srovnávají ty časy v jedné tabulce.
Já myslím, že redaktor má pravdu, protože čísla mluví jasně:
Alfa Brera: výkon 191 kW, 322 Nm, hmotnost 1630 kg
Alfa GT: výkon 176 kW, 300 Nm, hmotnost 1665 kg
GT 3.2 neváží (prázdná hmotnost) 1665 kg, nýbrž 1485 kg. Je potřeba taky brát v úvahu třecí ztráty trvalého pohonu Q4 Brery. Proto bych si tipl, že na suché kvalitní silnici vyhraje GT, zatímco na mokru/ledu/sněhu nebo rozbité silnici bude rychlejší Brera. Ale obojí by bylo těsně.
Mimochodem, obě ta auta jsem řídil (i když obě s dieselem, nikoliv s V6) a neváhal bych ani minutu: pro mě jedno GT, děkuji >:D
:-!Tohle auto přímo šlechtí Alfu.Karosérie vipadá nedotčeně,ale motor hovoří o něčem jiném,405 koní to už je dost brutální supersport,ale ta stříbrná barva moc brutálně nevipadá.Taky by mne zajímala maximálka a zrychlení.Jsem rád protože upravený Alfa Romeo se nevidí jen tak.Je to dost ostrý. :yes:
To úplně bije do očí... Vipadá a nevipadá :-( A za každou interpunkcí (čárky a tečky ve větě) je vždy mezera ... Nemusí každý umět češtinu na výbornou, ale tohle je na mne moc.
...už se mi hnusí votuzený kreatury od firem jako hammann, abt, milotec atd...ale tohle je fakt nádherá, takhle si představuju špičkový tuning, jen minimálně měnit vzhled, ale pořádně si pohrát s motorem a podvozkem..