Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A5/S5 - první jízdní dojmy

Útok Ingolstadtu na stuttgartská a především mnichovská kupé už nepovede jen tétéčko – na dálnicích a v horách okolo Verony jsme zkoušeli zbraň těžšího kalibru – Audi A5 a především nadupané S5.
Zpět na článek
7. 5. 2007 11:14
8. 5. 2007 09:22
8. 5. 2007 11:33
8. 5. 2007 11:52
8. 5. 2007 14:19
7. 5. 2007 11:41
neregistrovaný "větrák"
7. 5. 2007 22:20
neregistrovaný "assasin-cz"
7. 5. 2007 22:31
8. 5. 2007 12:25
neregistrovaný "Johnn"
8. 5. 2007 12:48
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 14:22
8. 5. 2007 15:27
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 18:06
anonym
7. 5. 2007 22:33
neregistrovaný "The DoKtor"
7. 5. 2007 22:43
7. 5. 2007 23:27
7. 5. 2007 23:35
neregistrovaný "misoo"
7. 5. 2007 23:46
8. 5. 2007 10:02
8. 5. 2007 10:10
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 18:46
neregistrovaný "misoo"
8. 5. 2007 10:22
8. 5. 2007 14:26
8. 5. 2007 15:28
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 10:06
neregistrovaný "M.K."
7. 5. 2007 22:40
7. 5. 2007 22:44
neregistrovaný "The DoKtor"
8. 5. 2007 16:30
neregistrovaný "bk"
11. 9. 2007 13:46
neregistrovaný "MARBA"
7. 5. 2007 23:15
anonym
8. 5. 2007 15:26
neregistrovaný "Václav Benda"
7. 5. 2007 23:24
neregistrovaný "Zd3nda"
8. 5. 2007 15:26
neregistrovaný "Václav Benda"
7. 5. 2007 23:27
neregistrovaný "ROBERTO"
7. 5. 2007 23:46
neregistrovaný "ROBERTO"
7. 5. 2007 23:58
neregistrovaný "ROBERTO"
8. 5. 2007 15:31
neregistrovaný "benda"
8. 5. 2007 15:25
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 15:31
neregistrovaný "benda"
8. 5. 2007 00:18
neregistrovaný "Vel Satis"
8. 5. 2007 09:27
neregistrovaný "Vel Satis"
8. 5. 2007 09:43
neregistrovaný "BB"
8. 5. 2007 15:32
neregistrovaný "benda"
8. 5. 2007 10:07
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 10:27
8. 5. 2007 15:04
anonym
8. 5. 2007 17:39
8. 5. 2007 18:42
neregistrovaný "Vel Satis"
8. 5. 2007 18:47
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 20:35
8. 5. 2007 15:25
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 03:05
8. 5. 2007 08:33
neregistrovaný "bk"
8. 5. 2007 10:17
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 15:23
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 16:27
neregistrovaný "bk"
8. 5. 2007 21:21
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 23:06
neregistrovaný "bk"
8. 5. 2007 10:42
neregistrovaný "jjk"
8. 5. 2007 15:33
neregistrovaný "benda"
8. 5. 2007 08:49
anonym
8. 5. 2007 10:45
neregistrovaný "jjk"
8. 5. 2007 10:59
anonym
8. 5. 2007 15:33
neregistrovaný "benda"
8. 5. 2007 10:59
neregistrovaný "Ondej Šuch - Auto.CZ"
8. 5. 2007 16:21
neregistrovaný "jjk"
8. 5. 2007 16:50
neregistrovaný "Ondřej Šuch - Auto.CZ"
8. 5. 2007 17:00
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
8. 5. 2007 20:01
neregistrovaný "jjk"
8. 5. 2007 09:29
8. 5. 2007 15:23
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 10:43
neregistrovaný "Marek"
8. 5. 2007 15:23
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 11:32
8. 5. 2007 11:46
neregistrovaný "han"
8. 5. 2007 11:56
neregistrovaný "luděk007"
8. 5. 2007 12:25
neregistrovaný "Q7"
8. 5. 2007 12:25
neregistrovaný "Q7"
8. 5. 2007 12:27
neregistrovaný "mamlas"
8. 5. 2007 12:28
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 12:43
neregistrovaný "Q7"
8. 5. 2007 13:02
neregistrovaný "mamlas"
8. 5. 2007 15:24
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 15:25
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 15:34
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 15:39
anonym
8. 5. 2007 15:44
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 15:35
neregistrovaný "benda"
8. 5. 2007 12:26
neregistrovaný "Johnn"
8. 5. 2007 15:35
neregistrovaný "benda"
8. 5. 2007 13:32
neregistrovaný "chuda"
8. 5. 2007 13:43
8. 5. 2007 13:44
8. 5. 2007 13:56
8. 5. 2007 14:18
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 15:36
neregistrovaný "benda"
8. 5. 2007 15:51
anonym
8. 5. 2007 16:55
neregistrovaný "Ondřej Šuch - Auto.CZ"
8. 5. 2007 18:52
8. 5. 2007 18:53
13. 5. 2007 14:32
neregistrovaný "Pitbul"
8. 5. 2007 15:55
neregistrovaný "Perun."
8. 5. 2007 19:39
neregistrovaný "Perun."
8. 5. 2007 18:32
neregistrovaný "037/653436..."
8. 5. 2007 19:02
neregistrovaný "pawelno"
8. 5. 2007 19:04
neregistrovaný "037/653436..."
8. 5. 2007 19:14
anonym
8. 5. 2007 23:19
neregistrovaný "bk"
8. 5. 2007 20:54
neregistrovaný "glider"
8. 5. 2007 23:08
anonym
8. 5. 2007 21:01
8. 5. 2007 23:05
8. 5. 2007 21:03
9. 5. 2007 21:00
neregistrovaný "pitbul"
13. 5. 2007 13:34
neregistrovaný "Pitbul"
8. 5. 2007 22:12
neregistrovaný "Radek Matějovský"
8. 5. 2007 23:58
neregistrovaný "Frantik"
12. 5. 2007 07:56
neregistrovaný "bhd"
16. 5. 2007 16:14
neregistrovaný "John"
7. 5. 2007 11:14
SUPER
Ta červená teda sedne. AUDI potvrzuje, že je hráčem extraligy. Bravo :yes:
Rozbalit vlákno
4
8. 5. 2007 09:22
Re: Re:SUPER
:yes: Extraligu hraje už několik sezón.Má velmi dobrý team,neboť pravidelně hraje ve vyšších místech tabulky a vždy to dotáhnou do play-off... ;-) :-)
Avatar - VDC
8. 5. 2007 11:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 5. 2007 11:52
Re: Re:SUPER
Omyl VDC,mají dobrý tah na bránu a tak postupují mnohem dále... ;-)
Avatar - Ghostyx
8. 5. 2007 14:19
Re: Re:SUPER
Tohle je pro me super kara, zvlaste S5 v bile barve... :yes: :yes: :yes:
7. 5. 2007 11:17
Automaticka prevodovka
Chcel by som sa opytat ci sa nechysta pre model S5 aj automaticka prevodovka. Pretoze by to podlamna k tomuto malemu GT sedelo tiez :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "větrák"
7. 5. 2007 11:41
to chci
:-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "assasin-cz"
7. 5. 2007 22:20
škoda
že to postrádá italskou vášěň,nebo britskou zběsilost ;-\ jinak velice pěkné
Rozbalit vlákno
6
7. 5. 2007 22:31
Re: škoda
U nového Maserati Coupé by se dalo o italské vášni trochu polemizovat. A u brumlající S5 by vášeň zrovna nepostrádal.
neregistrovaný "Johnn"
8. 5. 2007 12:25
Re: škoda
Podle mě Audi ztratilo ducha a A5 to jen potrvzuje. Všechny sou na "jedno brdo". Nemají sportovní nádech na první pohled (myslím vizáží) jako třeba Alfa nebo BMW a postrádají něco, co ze sebe vyzařuje eleganci jako třeba MB nebo to Maserati. Mě osobně tato značka odpadla od chuti.
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 12:48
Re: škoda
No každej jsme jinej, každopadně právě tato nová vizáž přilákala hodně nových zákazníků a výrazně oživila prodeje, takže efekt v globále to má přesně opačný, než tvůj dojem.
Avatar - Ghostyx
8. 5. 2007 14:22
Re: škoda
Naprostej souhlas... Audi si naslo tvar a je to dobre. :yes:
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 15:27
Re: škoda
Je to slabota, BMW 10 GT je lepší! !!
anonym
8. 5. 2007 18:06
Re: BMW 10
BMW 10 GT 21kola, 5,2m 510k
neregistrovaný "The DoKtor"
7. 5. 2007 22:33
Audi
Audi je pro mě ideálním spojením německé preciznosti a italské krásy.....
Rozbalit vlákno
11
Avatar - misoo
7. 5. 2007 22:43
Re: Audi
italske krasy ?? nehovorim ze audi nejsu pekne auta, naopak, ale kde tam vidis taliansko ? ja tam vidim nemecko jak vysite ! nic v zlom, ale asi by si mal zajst k ocnemu kolegovi... ;-)
7. 5. 2007 23:27
Re: Audi
Walter de'Silva, muž stojící za designem A5, jí nadělil několik ladných křivek. Například ta boční linie, jestli tohle není itálie
[odkaz]
neregistrovaný "misoo"
7. 5. 2007 23:35
Re: Audi
jedna linka este design auta nerobi, osobne by som viac ocenil rovnu linku klasickych audi. toto mi pride ako hyundai coupe, ziadne taliansko... 8-s ale ako vravim, nazivo som nevidel, tak neviem, mozno pojde popol na hlavu, ale mozno aj nie ;-)
7. 5. 2007 23:46
Re: Audi
Já nepsal o jedné lince, ale ladných křivkách. Kdo chce vidí... Na druhou stranu i A5 musí nést tvary známé z ostatních vozů Audi. Tedy zde musí být určitá příslušnost. Silva tomu dal jen lehkost a eleganci, vše se podařilo velice dobře sladit. Takže Audi :yes: Silva :yes: :yes:
Avatar - misoo
8. 5. 2007 10:02
Re: Audi
ty v tom vidis lahkost a eleganciu, ja hyundai coupe :-)
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 10:10
Re: Audi
TO bude tím, že si to auto neviděl "live". Na obrázku se tak může zdát, ale jakmile ho uvidíš ve skutečnosti, tuto zvrhlou myšlenku ihned zavrhněš. Toto auto je mnohem monstroznější a opravdu krásné. Je to jako srovnávat Boru s Fabií, že mají podobné světla, ale ve skutečnosti úplně jiné auta.
neregistrovaný "misoo"
8. 5. 2007 18:46
Re: Audi
sak ako vravim, nevidel som nazivo, ked uvidim a nebude to tam, rad priznam ze som sa mylil ;-)
8. 5. 2007 10:22
Re: Audi
Mrkni pořádně na tu bílou krásku...ten rozdíl je šílený ;-) :-)
Avatar - Ghostyx
8. 5. 2007 14:26
Re: Audi
Bila dokonalost... :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 15:28
Re: Audi
Je to slabota, BMW 10 GT je lepší! !!
neregistrovaný "M.K."
8. 5. 2007 10:06
Re: Audi
Tak to by potom malo platit aj na MB, kedze este donedavna tam pracoval slavny Taliansky dizajner. ;-)
Avatar - misoo
7. 5. 2007 22:40
A5
v bielej vyzera dobre, v ciernej bude este lepsia ;-) pacia sa mi kolesa, hlavne tie na cervenej, ale ani k tej bielej espetke nie su zle... len ten profil mi stale pripomina hyundai coupe, chce to vidiet nazivo, stale to tam vsak vidim... ;-\ teraz neviem ci sa mylim, alebo ide o konkurenta bmw6, nemam teraz prehlad... ak ano, tak u bmw maju urcite usmev od ucha k uchu a ja s nimi ;-) :-!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "The DoKtor"
7. 5. 2007 22:44
Re: A5
A5 je konkurent trojkového coupé.... ;-)
neregistrovaný "bk"
8. 5. 2007 16:30
Re: A5
Není :-!
neregistrovaný "MARBA"
11. 9. 2007 13:46
Re: A5
Je :-! :-!
anonym
7. 5. 2007 23:15
Žádná barva nepomůže...
Šit, jako skoro vechno od skopčákůůůůůůůůůůůůůůů! :no: >:D >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Leg
7. 5. 2007 23:19
Re: Žádná barva nepomůže...
Nastastie ty si taky skvely, ty vechno :no:
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 15:26
Re: Žádná barva nepomůže...
Je to slabota, BMW 10 GT je lepší! ....
12. 7. 2007 14:19
Re: Žádná barva nepomůže...
pořád se neopakuj že BMW je lepší - nevím proč ? asi cenou .. >:D
neregistrovaný "Zd3nda"
7. 5. 2007 23:24
super kukuč...
...tomu se prostě nedá odolat. Sqělé tvary, super jizdní vlastnosti (dle autora článku >:-[] ). Auto přesně pro mě!!! ;-) >:-[]
:yes:

Nevíte nekdo...zda ty diody pod světly se dají použít místo povinně rozsvícených světel tady u nás v ČR?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - sparrow1
7. 5. 2007 23:26
Re: super kukuč...
Já teda německý auta moc nemusím ale tohle je krásny aspon podle mě ;-)
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 15:26
Re: super kukuč...
Je to slabota, BMW 10 GT je lepší! ....
neregistrovaný "ROBERTO"
7. 5. 2007 23:27
S5 ako mozna buduca ikona
Nieje im co vycitat...Hned prve by som chcel povedat,ze S5 bude este auto,o ktorom sa bude pisat hodne vela!Ci uz bude v cervenej,bielej,zltej alebo ciernej...Inak,podla mna je pekne aj v ciernej,ale v nej nevyniknu jej krivky dynamicke.Cervena je otimalna ale len ked je cistucka... :'-( Napriklad taka oranzova ako sa dava na S3 novu by nemusela vyzerat zle.
Co sa tyka kolies,tie na cervenej su krajsie.
A konecne zmena pristrojovej doske.Ziadna postupnost A6>Allroad>Q7 ale aspon trosku fantazie.Spredu je S5 pekna,ale zozadu tomu chyba šmrnc...Inak,dobre,ze su LED svetla na svete,lebo toto budu nadherne kombinacie svetiel...A fandim Audi,nech takto ide dalej.Zacina pokukovat viac po BMW ako M-B... :-!
Rozbalit vlákno
7
7. 5. 2007 23:32
Re: S5 ako mozna buduca ikona
Ale jak se bude vyjímat V8 z RS4, to bude nádhera.
neregistrovaný "ROBERTO"
7. 5. 2007 23:46
Re: S5 ako mozna buduca ikona
Ano to bude krasa...Len neviem,ci si myslel zvuk,alebo vykon...Ale RS5 bude mat urcite vaic kW...tipujem okolo 331kW...Neviem...
7. 5. 2007 23:51
Re: S5 ako mozna buduca ikona
Už RS4 toho umí opravdu mnoho a RS5 bude TOP, ať už výkon, či zvuk ;-) .
neregistrovaný "ROBERTO"
7. 5. 2007 23:58
Re: S5 ako mozna buduca ikona
Akurat dneska som cital ten prispevok v MOJE auto toho chalana/chlapa,co si dal RS4...a pacilo sa mi,ako to napisal,ze sa zalubil do zvuku a pustal si ho v aute... ;-) Ved pockajme a uvidime... :-!
neregistrovaný "benda"
8. 5. 2007 15:31
Re: S5 ako mozna buduca ikona
BMW 10 GT 5,2m 21kola! S5 je slabota, snad RS5 a ještě potuplovat...
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 15:25
Re: S5 ako mozna buduca ikona
Je to slabota, BMW 10 GT je lepší! ....
neregistrovaný "benda"
8. 5. 2007 15:31
Re: BMW 10 GT
BMW 10 GT 5,2m 21kola! S5 je slabota, snad RS5 a ještě potuplovat...
neregistrovaný "Vel Satis"
8. 5. 2007 00:18
To bolí...
Docela slušnej Korejec z venčí.. Ale ty plasty v interiéru, předpotopní ovládání, zadní sedačky jak z Laguny 2...
Dávám tak maximálně 250 tis. Za víc ten krám nestojí! >:D :no:
Rozbalit vlákno
17
8. 5. 2007 09:13
Re: To bolí...
Bohužel co se týče kvality interiéru, tak u audi už hezkou řádku let není co kritizovat. Už A3 je hodně slušná-svědčí o tom i hodnocení redakce v testu nové S3 (kvalita 10) [odkaz]
Ale jinak škoda slov, audi přece dokonale znáš…z obrázků :no: :no:
8. 5. 2007 09:16
Re: To bolí...
:yes: Bohužel pro něj,bohudík pro ty,co Audi oceňují... ;-) :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
8. 5. 2007 09:27
Re: To bolí...
Než jsem si zčačal Baracudo a Vy další vozit p...l mj. i Vel Satisem, okusil jsem 4 kroužky v podobě A6 2,5 Tdi, automat. Jen ve stručnosti.Za 3 roky 7x turbo, 10x výměna počítačové jednotky, co druhá jízda někam dál totální restart kdekoliv atd...Nic horšího jsem v životě nekočíroval.
Zlatá 120 za komančů. Tak si ty s.....vý audiny nabušte do trenek. Já už NIKDY více! Aten interiér je jak za krále klacka. Vlez do Satisu, Espace a jseš o desítky let vpředu!
8. 5. 2007 09:33
Re: To bolí...
Nesmíš kupovat ojetý a špatně opravený vrak po bouračce na vrakovišti...takové auto nikdy moc nevydrží :no: >:D
neregistrovaný "BB"
8. 5. 2007 09:43
Re: To bolí...
Tak koukám že pan Baracuda je trošku mimo realitu, kdyby někdy opravdu v těch vozech jel netvrdil by to... všude ve světě i v automobillových časopisech, pořadech a jinde jsou vozy BMW, Audi A M-B hodnoceny za dokonale zpracované interiéry a kvalitu zpracování narozdíl od francouzských vozů viz Renault, který většinou dostává mizerné hodnocení co se týče zpracování, slícování a jiných věcí. Nevím jak to je s velsatisem ale mnoho známých si koupilo francouzské vozy např. 406, pár jich mělo citroeny a nadávali na ně den ode dne více. Stále s tím byli v servisech a v servisu jim říkali, díly ještě nemáme musí se dovézt z francie musíte čekat atd.. zkrátka stačí vykoušet a nklábosit tu blbosti a pokud vůz opravdu zlobí, tak především záleží na lidech jak se o to vozidlo starají a jak sním jezdí...
8. 5. 2007 09:50
Re: To bolí...
Také preferuji francouzské vozy...Z tvé příspěvku vyplynulo, že Audi, BMW atd. jsou špatné a francouzy taky??
neregistrovaný "benda"
8. 5. 2007 15:32
Re: BMW 10 GT
BMW 10 GT 5,2m 21kola! S5 je slabota, snad RS5 a ještě potuplovat...
8. 5. 2007 18:55
Re: BMW 10 GT
Mokrý hadry se fasujou na vrátnici >:-[] .
8. 5. 2007 09:45
Re: BMW 10 GT
To, že tě zklamal motor, ještě nic nevypovídá o celkovém voze...Tyhle nářky na naftové motory čtu docela často. Většinou auto jako celek funguje dobře, ale vše to pokazí motor. Na to je jednoduchá rada, příště kup benzin a máš po starostech, třeba A6 2.8. A hlavně se nesnaž za každou cenu hledat chyby. Design nové A5 je perfektní, interiér a ztvárnění redakce pochválila. Takže co se ti konkrétně nezdá? Navíc nemůžeš chtít, aby se Audi tvářila jako Renault. Audi byla v interiéru vždy strohá, ale funkční a renault její opak-to neznamená, že je to chyba, každý preferuje něco jiného.
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 10:07
Re: BMW 10 GT
Tak to by mě hodně zajímalo, co to bylo za auto. 100% mohu říct, že nové těžko, spíše to vidím na zatopený opravený vrak. Já mám osobní zkušenost s novou A6 2.5 TDI 2001 najeto teď cca 190 tis. Odešla jednou váha, nějaké výměny ramen přední nápravy (asi 4 ramena), potom běžné věci kotouče, desky, atd. Jinak auto jezdí naprosto bez závady, spotřeba dle PP je 6.8 (normální jízda), interiér jako nový, nikde nic nevrže, není opotřebováno. Já prostě nemohu říci křivé slovo.
8. 5. 2007 10:27
Re: BMW 10 GT
Je to zarytý "renaulťák"(což o to,každý něčemu fandíme),ale toto si vymýšlí...už to hodnocení interiéru:"jak za krále klacka" o tom vypovídá ;-\
anonym
8. 5. 2007 15:04
Re: BMW 10 GT
Auto si asi nove nekoupil co? 7x turbo? Jiste bylo pokazde uplne nove. Ne nejaky zkazeny repas. 2.5 TDI je velice nachylny na udrzbu, to ze ti odesel byla zcela jiste tva hloupost. Nebo spatne koupena ojetina... 7x odpravit turbo behem tri let dokaze s prominutim jen magor.
Avatar - Ghostyx
8. 5. 2007 17:39
Re: BMW 10 GT
Byt velky fanda Renaultu, tak to VelSatisi ponekud prehanis, ne? VelSatis je dobra kara, ale Audiny jsem vzdy uznaval pro jejich prikladnou preciznost ve zpracovani a jijich unikatni Q pohon, ktery jim v 80 letech min. stoleti zachranil v podstate holou existenci... ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
8. 5. 2007 18:42
Re: BMW 10 GT
Jen v pár větách. Nepřehánim. Rok výroby 2002,funglovka, v té době 1,9 mil před odpočtem DPH,dle výbavy. Šrot, jiné slovo nemám. Myslete si co chcete, je mi to jedno.AUDI už NIKDY!
Ale MAGOR opravdu nejsem. Bacha na silný slova.
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 18:47
Re: BMW 10 GT
V tom co píšeš, je to jednoznačné na reklamaci. Bez debat celý auto.
8. 5. 2007 20:35
Re: BMW 10 GT
jsi mega, mega, mega MAGOR...bud jsi uz koupil cipnutou ojetinu anebo sis to nechal za par tacu cipnout sam abys udelal z 2.5 vykonove V8 >:-[] ...to se pak nesmis divit, vis? Ty priznaky...vymena turba x krat + ridici jednotka...to je jasny chiptuning nekde v garazi za mestem, cili s reklamaci te u AUDI kopli do...a dobre udelali :-!
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 15:25
Re: To bolí...
Je to slabota, BMW 10 GT je lepší! ..
8. 5. 2007 03:05
yt
Nic moc, ten design mi nic nerika. jezdit to bude slusne, to rozhodne, ale je to zase "jen" audi co se kabatu tyce. vsechy jsou si nanestesti podobny...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bk"
8. 5. 2007 08:33
Hmmm
JIstě jde o krok dobrým směrem z nudného designu Audi posledních let, ale stále žádná bomba. Coupé od BMW mi přijde prostě dál, navíc je to docela srdeční záležitost, narozdíl od stále poměrně sterilního Audi. K tomu navíc docela tragická cenová politika Audi...hmmm ;-\
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 10:17
Re: Hmmm
Osobně nevidím design BMW coupé vůbec dále. Ty auta jsou téměř identická. Skoro bych až řekl, pouze vyměněná maska. Audi dělá svůj design, nekopíruje, jde cestou sportovní elegance. Ad cenová politika- BMW mi vyvolává úsměv na rtech. Jejich modely v základní výbavě jsou typické holobyty. Když si člověk nakonfiguruje solidní výbavu, dostane se na 1,5 násobek ceny auta, když maximálku, zaplatí i více jak dvojnásobek.
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 15:23
Re: Hmmm
Je to slabota, BMW 10 GT je lepší!
neregistrovaný "bk"
8. 5. 2007 16:27
Re: Hmmm
BMW Coupe je naprosto jiná záležitost. Pokud to nevidíš, zkus si prosím prohlédnout fotky pořádně, popř. zajdi do autosalonu BMW ( v tom případě bacha, abys najednou nezměnil preference ;-). BMW je opravdu někde jinde. Audi dělá opravdu svůj design - posledních 15 let pořád tentýž, bez špetky jakékoliv invence, bohužel. JInak v BMW máš většinou v zákl. výbavě většinu věcí, které k ježdění potřebuješ - já si připlácel než za sport. paket. Audi zatím v téhle lize nehraje.
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 21:21
Re: Hmmm
S tím nesouhlasím, typický fanoušek BMW prohlásí, že BMW je "jinde". Není. Interiér má většina modelů audi lepší, hezčí, přehlednější. Venkovní design je subjektivní záležitost, ale audi se svým novým stylem slaví jen úspěchy. A BMW v základní výbavě? Stojí za prd. Když jsem se díval po novém voze, 5er v konfiguraci co bych chtěl, je o pnotně dražší než A6. Vezmu li jen onen sportpaket se sportovními sedačkami. To jsou statisíce pouze za vzhled.
neregistrovaný "bk"
8. 5. 2007 23:06
Re: Hmmm
No a typický fanoušek Audi prohlásí, že není ;-) Mně osobně Audi nic neříká - ani interiérem, ani exteriérem, ani jízdními vlastnostmi (ty jsou jistě dobré, ale pro mě, alespoň pokud nesněží, poněkud nudné). Mimochodem, o BMW se nedá říct, že by mělo problémy s prodejem. BMW v základní výbavě je zcela OK - já si připlácel v podstatě než za sportovní paket a za ty 4 roky jsem zcela spokojen (potřebuji auto na ježdění, ne na sledování displejů, masáže, držáky na pití, parkovací senzory a podobné * :*). Já osobně Audi neodsuzuju, prostě mám jiný vkus, baby :-!
neregistrovaný "jjk"
8. 5. 2007 10:42
Re: Hmmm
Trepes. S rovnakou motorizaciou je 3 Coupe cenovo rovnako ako A5. A to nehovorim o zahrnutej vybave.
neregistrovaný "benda"
8. 5. 2007 15:33
Re: B M W 10 GT
BMW 10 GT 5,2m 21kola! S5 je slabota, snad RS5 a ještě potuplovat...
anonym
8. 5. 2007 08:49
Díky za pěkný článek
Moc pěkně se ten článek čte, prosím redakci, aby tomuhle redaktorovi dávali co nejvíc práce :-)

Něco tak čtivého - a přitom se znalostí věci jsem nečet snad od doby Dalibora Janka ve starém dobrém Světě Motorů!
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "jjk"
8. 5. 2007 10:45
Re: Díky za pěkný článek
Mne to naopak pride ako velmi zhurta napisane. Nedotiahnute myslienky, vela chyb (napr. 400 Nm a S6). Na to ze boli vo Verone ci kde sa mohli trochu viac posnazit.
anonym
8. 5. 2007 10:59
Re: Díky za pěkný článek
Nedotáhnuté myšlenky asi nenapravím ;-), ale můžete mi prosím specifikovat Vámi zmiňované chyby? Myslím to vážně, rád opravím, díky. BTW S6 má 440 Nm, co je na tom spatne?
neregistrovaný "benda"
8. 5. 2007 15:33
Re: BMW proti AUDI
BMW 10 GT 5,2m 21kola! S5 je slabota, snad RS5 a ještě potuplovat...
neregistrovaný "Ondej Šuch - Auto.CZ"
8. 5. 2007 10:59
Re: BMW proti AUDI
Nedotáhnuté myšlenky asi nenapravím ;-), ale můžete mi prosím specifikovat Vámi zmiňované chyby? Myslím to vážně, rád opravím, díky. BTW S6 má 440 Nm, co je na tom spatne?
neregistrovaný "jjk"
8. 5. 2007 16:21
Re: BMW proti AUDI
Len to ze S6 ma 540 Nm, a Vas clanok je o A5/S5. Dalej pri 3.0 TDi spominate 400 Nm, ma tam byt 500. Mate v tom nejaky hokej ;-\
neregistrovaný "Ondřej Šuch - Auto.CZ"
8. 5. 2007 16:50
Re: BMW proti AUDI
Nemáme :-) Ale díky.
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
8. 5. 2007 17:00
Re: BMW proti AUDI
měli jsme, už bylo vše opraveno
neregistrovaný "jjk"
8. 5. 2007 20:01
Re: BMW proti AUDI
Stane sa. :yes:
Avatar - Charger
8. 5. 2007 16:14
Re: BMW proti AUDI
jde vidět že si nikdy nic jiného než svět motorů nečetl
8. 5. 2007 09:29
Audinamit
Dokonalá symfonie AUDI-dravá maska,dravý pohled,čistota linií,vyvážené tvary...luxus zabalený ve sportovním duchu :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 15:23
Re: Audinamit
Je to slabota, BMW 10 GT je lepší!
Avatar - donPedro
8. 5. 2007 10:41
Musím se bohužel opakovat
Technika bezesporu na výši, o tom není sporu. Ale vzhled, přátelé, ten vzhled. Interiér se zasek někde v minulém století. Exteriér, jak jinak, opět bezpohlavně metrosexuální. No prostě Audi počátku 21. století. Tož tak.
Rozbalit vlákno
1
8. 5. 2007 12:31
Re: Musím se bohužel opakovat
Interiér z minulého století...Co se ti konkétně nepasuje?? A který je podle tebe TOP.
neregistrovaný "Marek"
8. 5. 2007 10:43
?
Vam se to libi ? Neni to jako nudaaa ?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 15:23
Re: ?
Je to slabota, BMW 10 GT je lepší!
Avatar - VDC
8. 5. 2007 11:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "han"
8. 5. 2007 11:46
audi
hezké :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "luděk007"
8. 5. 2007 11:56
Škoda Tudor
Tak už víme, proč se do výroby nedostala škoda Tudor...
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Q7"
8. 5. 2007 12:25
Re: Škoda Tudor
:yes:
neregistrovaný "Q7"
8. 5. 2007 12:25
Re: Škoda Tudor
:yes: , ale stejně je to pěkné
neregistrovaný "mamlas"
8. 5. 2007 12:27
Re: Škoda Tudor
Tak to snad ani nepište, ať nevypadáte jak trouba.
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 12:28
Re: Škoda Tudor
No tímto to určitě nebude >:D
99% potenciálních zákazníků na koupi coupé, ani na chvili nezapochybují o tom, že na svém atě by raději viděli čtyři kruhy, než okřídlený šíp.
neregistrovaný "Q7"
8. 5. 2007 12:43
Re: Škoda Tudor
tady nejde jen o to co by raději zákazníci, ale také tvůrci strategie a ekonomové koncernu. Samozřejmně , že návratnost investice do vývoje Audi coupé, je prakticky sázka na jistotu, kdežto u Škody by to byl hazard. Ale pozitivní reakce na Škodu, mohla být malým impulzem pro někoho v Audi .
8. 5. 2007 12:50
Re: Škoda Tudor
:yes: přesně ;-)
neregistrovaný "mamlas"
8. 5. 2007 13:02
Re: Škoda Tudor
Sorry, ale pokud vím, tak platforma Tudora z roku 2002 byla pro příčný motor. Takže šlo o něco, co leželo, mezi třídveřovou A 3 a TT. Tedy ani ryba, ani rak a hlavně, technicky úplně jinde než A 5.
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 15:24
Re: Škoda Tudor
Je to slabota, BMW 10 GT je lepší! :no:
neregistrovaný "Václav Benda"
8. 5. 2007 15:25
Re: Škoda Tudor
Je to slabota, BMW 10 GT je lepší! :no: ;-\
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 15:34
Re: Škoda Tudor
No, tak Ctrl+C a Ctrl+V už používat umíš, teď bys mohl zapojit i ostatní mozkové buňky (pokud teda nemají dovolenou).
PS: Přesně takoví magoři dělají BMW jen ostudu.
anonym
8. 5. 2007 15:39
Re: Škoda Tudor
Audi se nechytá,lepší bude BMW GT 10
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 15:44
Re: Škoda Tudor
Pokud dovedeš vykřikovat jen tyto uhrovité hesla, tak do diskuzí ani nepiš. S člověkem, který má v hlavě sekačku na trávu se nikdo bavit nebude. :no:
neregistrovaný "benda"
8. 5. 2007 15:35
Re: BMW proti AUDI
BMW 10 GT 5,2m 21kola! S5 je slabota, snad RS5 a ještě potuplovat...
Avatar - Charger
8. 5. 2007 16:15
Re: BMW proti AUDI
vůbec..tudor by neměl zákazníky a nevyplatil by se
neregistrovaný "Johnn"
8. 5. 2007 12:26
Duch Audi
Podle mě Audi ztratilo ducha a A5 to jen potrvzuje. Všechny sou na "jedno brdo". Nemají sportovní nádech na první pohled (myslím vizáží) jako třeba Alfa nebo BMW a postrádají něco, co ze sebe vyzařuje eleganci jako třeba MB nebo to Maserati. Mě osobně tato značka odpadla od chuti.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "benda"
8. 5. 2007 15:35
Re: Duch BMW
BMW 10 GT 5,2m 21kola! S5 je slabota, snad RS5 a ještě potuplovat...
neregistrovaný "chuda"
8. 5. 2007 13:32
frankfurt
prosim poradte jak nejlip sehnat levne ubytovani okolo frankfurtu v dobe autosalonu potrebuju sehnat co nejlevnejsi.poredte z vlasnich zkusenosti prosim.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - VDC
8. 5. 2007 13:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - VDC
8. 5. 2007 13:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 5. 2007 13:56
Pockejme si
A5 je sklamanim, myslel jsem si, ze udelaji neco zivejsiho. Vypada to jako auto pro starsi pany. Ono taky asi bude. Nicmene, design je to takovy, ze se nemuze nelibit. Sazka na jistotu. Myslim, ze A5 bude trhakem autobazaru za cca 15-20 let. Potom s timto autem budou mladi(nejen) kluci machrovat (pouze ale v pripade, ze jeste budeme mit ropu). Neco takoveho se uz hodne let deje v USA. Stare El Camino, Ch. Nova, Camaro, atd. jdou na dracku.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "jenda"
8. 5. 2007 14:18
Re: Pockejme si
Nepředpokládám, že by se jich prodalo tolik, aby to stačilo na "trhák autobazaru". Tohle bude vyjímka jak na cestách, tak i v autobazarech. Základní cena nad milion z něho tuctovku neudělá.
8. 5. 2007 15:46
Re: Pockejme si
Spatne jsem to napsal. Minil jsem, ze kdyz se v autobazaru ukaze, hned se proda.
neregistrovaný "benda"
8. 5. 2007 15:36
Re: BMW nečeká
BMW 10 GT 5,2m 21kola! S5 je slabota, snad RS5 a ještě potuplovat...
anonym
8. 5. 2007 15:51
Re: BMW nečeká
když už tak "zklamáním" ale to by si mohl vědět, ty chytrolínku!
8. 5. 2007 16:29
Re: BMW nečeká
Omlouvam se, ani jsem si to po sobe neprecetl. Na druhou stranu to nijak nemeni smysl me reakce, takze zbytecne puntickaris.
Avatar - da_b0mb
8. 5. 2007 15:29
Trochu OT - pro redakci
koukam, na test S3...proc jste o nem neudelali roadlook? Mate v planu nejakej zajimavejsi kousek? ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Ondřej Šuch - Auto.CZ"
8. 5. 2007 16:55
Re: :-)
V Roadlooku je velká fronta, atraktivity jsou... Nejbližší kousek bude, ehm, pecka. Ani ne tak výkonem a exkluzivitou jako...zpracováním:-))
Avatar - da_b0mb
8. 5. 2007 18:53
Re: :-)
A kdy to bude? Pokud to neni tajne >:D
neregistrovaný "Pitbul"
13. 5. 2007 14:32
Re: :-)
zas si niečo nepochopil ?
neregistrovaný "Perun."
8. 5. 2007 15:55
Konec špatných časů
Konstruktéři AUDI začali myslet i na heterosexuálně orientované jedince a velmi, velmi se jim to daří :yes: Homosexuální TT už nemusí být auto pro každého (rouzuměj movitého) zájemce, takže A5/S5 je logickým pokračováním automobilky ve své snaze ukousnout z trhu další kousek koláčku.. Bílá jí setsakramenstky sluší a moje nedávná zkušenost s osmiválcovým pokladem v RS4 (žel ne za volantem, spíše jako na smrt odsouzená oběť nagelovanýho sociopata >:-[] ) dává tomuhle krásnému kusu techniky velikou porci emocí a vášně - u Němců velmi vzácné a velmi (!) drahé ;-) Čili v tomto případě palec zcela jednoznačně letí vzhůru k oblakům! ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ricardo
8. 5. 2007 18:16
Re: Konec špatných časů
:yes:
neregistrovaný "Perun."
8. 5. 2007 19:39
Re: Konec špatných časů
Ď ;-)
neregistrovaný "037/653436..."
8. 5. 2007 18:32
no toto!!!!!!
prominte že trochu od misi.Ten "ŠVIHáK LáZENSKý" Má TOLKO DRAHYCH AUT??No on musi být multimilionář!!A este dalsie a dalsie.
Rozbalit vlákno
6
8. 5. 2007 18:47
Re: no toto!!!!!!
Máš s tím nějaký problém?Nebo mu je dokonce závidíš?Dneska je jiná doba,kdo se stará ten má-peníze i auta... ;-)
neregistrovaný "pawelno"
8. 5. 2007 19:02
Re: no toto!!!!!!
Až tohle bude v naší zemi platit, bude naše společnost vyléčena. Bohužel, přechod ze socialismu jí vyléčit nedokázal :'-(
8. 5. 2007 19:34
Re: no toto!!!!!!
Já myslím,že kdo se stará ten má...to platí už dlouho... ;-)
neregistrovaný "037/653436..."
8. 5. 2007 19:04
Re: no toto!!!!!!
ACH !ach!TAK SOM DÚFAL ŽE MI NIKTO NEPOVIE ZE ZAVIDIM.NEDAL SOM TO TAM PRETO.A ked to uz chces vedet nie nezavim len sa cudujem. :-| ;-\
anonym
8. 5. 2007 19:14
Re: no toto!!!!!!
Vies ja som chcel vediet ze odkial ma tolko tych p...
8. 5. 2007 19:36
Re: no toto!!!!!!
Tak proč to nenapíšeš pod nějaký jeho příspěvek a jednoduše se ho nezeptáš... :-O
8. 5. 2007 20:53
Bílá kráska s LEDovym usmevem
U tohoto vozu je hodnoceni jednoduche...na 99,9% ho poridim do garaze a na takovych 85% v bile, protoze to je opravdu pecka.
:yes: :yes: :yes: A5=skvele cestovni auto, na ktere se vzdy podivam s potesenim no a S5 pridava brutalni V8 navrch :yes: Predni svetlomety s LEDovym usmevem predci podle mne angel eyes od BMW. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - VDC
8. 5. 2007 22:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
8. 5. 2007 23:01
Re: Bílá kráska s LEDovym usmevem
opravdu obsirny nazor :no:
neregistrovaný "bk"
8. 5. 2007 23:19
Re: Bílá kráska s LEDovym usmevem
Jo, jo, angel eyes byl zásah do černého, to těžko překonává ;-\ Ledky not bad (snad nebudou hrát jak barevná hudba v duchu tzv. nového designu Audi), ale ještě by to chtělo trochu... ;-)
neregistrovaný "glider"
8. 5. 2007 20:54
2. audi
po Q7 druhe pekne audi :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
8. 5. 2007 23:08
Re: 2. audi
To má být pochvala ??? >:D >:D >:D >:D
Avatar - bxs
8. 5. 2007 21:01
Otázka
Vím že to s audi nemá nic společného ale právě sem si přečetl jeden článek a zajímal by mě váš názor na něj: [odkaz] Zejména si nejsem jistý tím že chod na volnoběh mororu škodí protože se nezahřeje?
Rozbalit vlákno
1
8. 5. 2007 23:05
Re: Otázka
Jistě motor se mnohem rychleji prohřeje když je zatížený. Nejlepší je prostě nastartovat a jet. Kdo má ráno v zimě poslouchat ty "karle" na ulici, kdy majitel nastartuje motor a očisťuje auto od sněhu či námrazy.
Avatar - bxs
8. 5. 2007 21:03
Otázka
Vím že to s audi nemá nic společného ale právě sem si přečetl jeden článek a zajímal by mě váš názor na něj: [odkaz] Zejména si nejsem jistý tím že chod na volnoběh motoru škodí protože se nezahřeje?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "pitbul"
9. 5. 2007 21:00
Re: Otázka
Prepni sa radšej na www.dracik.sk
neregistrovaný "Pitbul"
13. 5. 2007 13:34
Re: Otázka
:-) ;-) :-) ;-) :-) ;-) :-) ;-) www.hracky.sk
neregistrovaný "Radek Matějovský"
8. 5. 2007 22:12
Zrychlení na 100 km/h ?
Tak nevim ale zrychlení z 0 na 100km/h za 5.1s...to je asi chyba ne? Když to BMW M6 o výkonu 373kW/507koní zvládne za 4.6s tak Audi S5 o výkonu 260kW/365koní bych čekal tak 5.7s.
A6 4.2FSI 5.9s , A8 4.2FSI 6,1s.
Rozbalit vlákno
1
8. 5. 2007 23:40
Re: Zrychlení na 100 km/h ?
Ale tohle je manuál, A6 i A8 mají automat.
neregistrovaný "Frantik"
8. 5. 2007 23:58
Rozdíly mezi Audi a BMW?
Vidím, že se stále hádáme,jaké jsou rozdíly mezi Audi a BMW a které že vozy jsou lepší. Podotýkám, že jsem jezdil s kdečím od BMW i od Audi. Jak to vidím JÁ? (nemám patent na rozum). BMW se mě zdála vždy tvrdší,měla agresivnější (sportovní?) chování i řízení,vyžadovalo "chlapa" za volantem a hlavně na spojce. Na suchém rovném asfaltu byl bavorák nepřekonatelnej! Audi byla trochu měkčí, tolik neinformovala v řízení a měla quattro skvělé v zimě. Byla univerzálnější a trochu praktičtější. Připadalo mi,že Audi byl trochu větší držák než BMW,ale možná se k nim jen majitelé chovali slušněji. Pochopitelně to platí vždy při porovnání srovnatelných modelů. V poslední době se mi zdá, že TECHNICKÉ rozdíly jsou čím dál tím menší. Záleží na tom, kdo co preferuje. Mám A6 3.0 TDi a jsem velice spokojený. Mí dobří přátelé mají M-B řady E 320D 4-matic a druhý BMW 530xD a jsou také spokojení. Myslím, že rozdíly nejsou tak dramatické, jak se tu v některých příspěvcích píše. Asi je to tím, že například řízení, brzdy, chladiče, světla, a spousty dalších komponentů dodávají stejné firmy. Záleží jen na naladění vozu. Já si vybral...koupím si za rok A5.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bhd"
12. 5. 2007 07:56
fotak si zabudli doma
v bunde
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "John"
16. 5. 2007 16:14
BMW nečeká
Ja len poznamocku. Benda je ko...t!!!!
Rozbalit vlákno
0