Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Auto bude mít brzy nového šéfa: mezi kandidáty je údajně také Jahn

26 komentářů

Tobě se ta obludka líbí? Předchozí generace byla jednoznačně více osobitá, inteirér byl kvalitnější, zkrátka je zde jasně vidět zásah koncernu VW k ušetření nákladů. :no:
seš fakt neskutečnej ... nová fabie je docela hezká, prostě líbí se mi a hotovo!! 😉
skutečně?
sqs[odkaz]
[odkaz]
Jsem jednoznačně pro Jahna. Jinak drahá Škodovko nová Fabia se vám skutečně moc nepovedla. Poprvé musím říci, skutečně ošklivé auto...ten interiér je skutečně příšerný. Celkově nevyvážené, hloupě vyhlížející auto.
ROFL, dobrý blbiny (a to se mi Fabia nelíbí); ty budeš mít jednou na náhrobku "moc toho věděl"
Člověče, mluvte rozumně!
Myslím si že nová Fabia je OK. Podvozok veľmi slušný takisto ponuka motorov. Jazdil som od Škody 1000, 100, 120, Fávo, Felícia a Octaviu tu mám doposiaľ, som spokojný a každá trieda má svoje prednosti a slabosti ako každé auto na svete mne osobne najviac vadí slabá výbava základná a isto som ovplyvnený zlou skúsenosťou priamo na predajni keď sme chceli kúpiť Fábiu s kamarátom nakoniec má Clio a to bol úplne iný prístup predavačov ale to je chyba predajne a nie auta.
Basnik tim chtel rict,ze je uplne
jedno kdo ve SKODOVCE sedi nahore,Precti si, na jaky clanek
reaguje.cau
Tommy100
A nejen auris,ale i nové Bravo má stejný podvozek jako stilo!!
Já jsem s fábií jel a musím říct,že lépe sedí v zatáčkách než první,jen se více nakloní,ale podvozek v rámci třídy opět patří k tomu nejlepšímu....jen punto s corsou mají lepší.... :-!
Tommy100
Myslím,že jsi velký odborník >😒]
Roomster jede na tři směny,nová fábia podle prvních čísel jde na dračku....a ty tady tvrdíš takový nesmysly?? :-!
Tommy100
Myslím,že jsi velký odborník >😒]
Roomster jede na tři směny,nová fábia podle prvních čísel jde na dračku....a ty tady tvrdíš takový nesmysly?? :-!
Dnes o tom byla reportáž v autosalonu, tak si to najdi na www.prima.autosalon.cz
je HTPčko hlavně ten 12 V náhodou úplně v pohodě, stejně tak podvozek, hnus je ale novej vzhled,je to jak auto pro baby a důchodce. Bublinovitej naprosto nešmrncovní, neotesanej, nesportovně vyhlížející předek, rádoby zajímavý černý sloupky a klobouk střecha =krabice. ;-\ Pohled ze šikma a z boku je ještě milosrdnej, zepředu je to děs a jen hodně ztuha to zachraňujou AL kola 16ky 2O5/45. 8-s. Nyní už zbejvá takhle dohnojit O2. Jo a to píšu jako příznivec Škodofky, bohužel jako příznivec menších kombíků s HTP 12V motorem se s tím vzhledem budu muset nějak srovnat, snad za dva roky bude facelift a další dva už se vrátěj zpět.
je HTPčko hlavně ten 12 V náhodou úplně v pohodě, stejně tak podvozek, hnus je ale novej vzhled,je to jak auto pro baby a důchodce. Bublinovitej naprosto nešmrncovní, neotesanej, nesportovně vyhlížející předek, rádoby zajímavý černý sloupky a klobouk střecha =krabice. ;-\ Pohled ze šikma a z boku je ještě milosrdnej, zepředu je to děs a jen hodně ztuha to zachraňujou AL kola 16ky 2O5/45. 8-s. Nyní už zbejvá takhle dohnojit O2. Jo a to píšu jako příznivec Škodofky, bohužel jako příznivec menších kombíků s HTP 12V motorem se s tím vzhledem budu muset nějak srovnat, snad za dva roky bude facelift a další dva už se vrátěj zpět.
Básník tím chtěl sdělit něco konkrétního? JJ,chtělo to Klausovu genitální kupónovku a fičoviny,jestli má Škoda nového šéfa se tu jaksi neřešily,co jsem tak letmo odpozoroval :no: Mně fakt nezajímá,co kdo vlastní.Zajímá mně zpravidla,co si chci koupit a komu to patří neřeším.....V jednom autě mám např.součástku vyrobenou v Brazílii a je to auto z Evropy,takový je dnes svět...Např. BMW,Ford,PSA spolu vyvinuli motor a bude i v Mazdě,tak vo co zase kráčí?
Renault si Kalose nechá vyrábět v J.Koreji,SUV od PSA mají platformu Mitsubishi,Mitsubishi nafťáka od VW...on ten vývoj je totiž drobet drahý.Jóó,že píst běhá přes 100 let nahoru a dolů neznamená,že je to vyvinuté za 20 hal. a 2 hodiny,že jo?Nebo jo? 😲
Môžte mi povedať ako sa mám príhlásiť?-viz. podrobnosti ŠKODA BRISK-(TO SPORTOVNí AUTO)Ak nie aspoň mi povedzte kde bi som tých * z auto.cz mohol poslať do ***.Ale naozaj to myslím.Ďakujem za odpoveď.
jak znam vkus mladych lidi na zapade tak nova fabie bude mit urcite uspech.
Co tu proboha všichni chtějí? Fabia je malé auto do města, tak má malej rozvor a je úzká. Je taková jaká má být. To že clio, 207, GP narostlo je jejich problem a ve městě nevýhoda. To jako každá nová generace musí být větší nebo co? Pěkná blbost. A stávající podvozek v klidu stačí na lepší průměr třídy. Problem jsou možná jen HTP, ale ted jsem měl možnost se svézt v yarisu s tim základnim tříválcem a říkám zlaté hatapata, to byla běs a hrůza. Jediné co bylo lepší byl zvuk. Mimochodem, auris a minulá corolla má taky prakticky stejný podvozek a neslyšel jsem že by si někdo stěžoval. A to minulá corolla rozhodně v tomto směru nebyla extratřída. Jo a fabii nemám a koncern VW nijak nepreferuju, kdyby něco.
Skodovka uz davno neni SAMOSTATNA ceska
automobilka,ale cast koncernu!Technika
nemecka,design-nemecky,koncernova politika se dela v nemecku a ma to i svou logiku,kdyz si probereme vyrobni
paletu AUDI-VW-SEAT-SKODA.Jednoduse
kazdy si muze vybrat a porad se vychazi
ze stejnych podvozkovych a motorovych
skupin.Auta jsou si technicky pribuzna,
akorat pak rozhodne konecny finisch
podle penezenky zakaznika!
Jestli je podvozková platforma krátká, úzká a nevím co ještě nerozhodnete jen vy,pán "Vaculík", ale zákazníci, kolik se jich rozhodne Fábii II koupit. Každému vyhovuje něco jiného. Čas ukáže.
Klaudius
To je spiatocnicke myslenie a´la Volkswagen: naco zlepsovat, ked sme dobri? Preco vyvijat pre novu generaciu aut napriklad novu podvozkovu platformu? Napriklad preto, ze ta povodna je vzhladom na dnesne poziadavky trhu prilis mala, s kratkym razvorom a uzkym rozchodom. Alebo aj preto, aby sa zefektivnila jej vyroba, technologie sa stale vyvijaju, co bolo moderne a na spici vcera, dnes je uz zastarane a mozno zbytocne drahe (vid. VW Golf). Tiez preto, aby plnila poziadavky dneska, nie tie minule. Ani nechcem vidiet tie investicie, ked trh dotlaci Skodu montovat aj ine ako benzinove a naftove motory, pretoze platforma nie je na podobne konstrukcne modifikacie nijak prisposobena. Spat na vavrinoch sa nevyplaca.
Jestli se ti líbí nová Fabia, tak se ti urcite líbí i sporťák jménem opel Agila 😉
Osobně si myslím, že Fabia II a Roomster jsou designově velice povedené. Sice je tam pár nešvarů (například absence ochraných lišt na náraznících) a další "úsporná" opatření (Ale ty také chápu. Když vyměním šroubky za nýty, můžu na jednom voze ušetřit desítky až stovky korun a když počítáme objem výroby...tak to jsou miliony), přesto je to celkově povedené. Nač měnit u Fabie podvozkovou platformu, když podvozek byl již u první generace, vzhledem k danému segmentu, velice vydařený? Možná bych přidal něco do nabídky motorů. Sedla by 1.4 TFSI, 1.8 TFSI pro RS...
Škodovka změnu ve vedení už potřebovala jako sůl. Poslední kreace z Mladé Boleslavi (Roomster a především nová Fabia II) dávaly tušit, že k takové obměně musí nutně dojít. Zbývá jen doufat, že nový šef ve Škodovce stihne ještě zachránit, co se dá. Jinak půjde česká automobilka rychle ke dnu.