Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi A5 3,0 TDI (176 kW) za 1,31 milionu a S5 (260 kW) za 1,625 milionu korun

30 komentářů

no spis na CLK a 3er coupe. CLS neni konkurence pro A5, tedy alespon ne primo, spis okrajove. Myslim ze proti CLS chysta audi model A7
Pokud si nekdo zvykne kupovat fabie... tak se mu cena přehnaná zdá, ale musite se podivat na konkurenci (CLS ... ) 😉
V severnej amerike su priemerne ceny aut nizsie o 1/3 oproti europe (ak ti to zatial unikalo). Takze tych 40 000 USD vidim realne. Okrem toho - toto je A5 v najdrahsej motorizacii. 1.8 TFSI bude okolo 30 - 32 tis. USD.
myslim, ze trh ukaze a ze to maj marketingacove od audi dooobre promysleny 😄
V Severnej Amerike sa mal model zacat predavat niekedy na jesen ....v prepocte $60,000 USD? asi tazko ak to bude na predaj za $40,000 aj tak s tym budu mat problemy...
ja kupoval na jare 2005 Allroad a ted cekam na predvedeni A5/S5 mam spadeno na S5ku. Jinak pocitam i se slevou, a S5ka toho ma dost uz v zakladu, i ty sportovni sedadla, takze do tech 1,8 po sleve si myslim bude dost plna
Vazeni z Auto.cz, Vase stranky navstevuji pravidelne, nicmene stale casteji reklamy omezuji komfort cteni. Jako napriklad u tohoto clanku, kde reklamni obdelnik na Volvo Autohase prekryva horni dva radky srovnavaci tabulky Audi A5 a S5. Nutnost reklamy chapu, ale toto se opravdu na Vasem serveru stava bohuzel hodne casto a je to velmi otravne...pritom staci neodbyt optimalizaci. Pouzivam Firefox 2.0.0.3. Dekuji za pochopeni.
25% za výbavu? Tak to přidej! Ale pak dají 10% dolů...tak to není tak zlé. Osobně doporučuji sportovní sedadla, ty jsou fakt dobrý. Jo a pak taky takový ty různý blbinky..., těch jsou tam mraky. Na podzim jsem kupoval A6 Avant 3.0 TDi. Oproti základní ceně +37% za příslušenství. Ale nestěžuji si. Za půl roku mám najeto 40 tis.km, auto je bez problémů, pohodlné na dlouhé cesty, fakt bezva. Za dva roky si možná tu A5 koupím, pokud "audyna" nepřijde s něčím jiným, lepším,...
no nevim, nerikal bych, ze behem par dnu. Oficialni info rika, ze predstaveni v cr a prvni moznost objednani bude nekdy v cervnu, sam na to cekam.

cena je podle ocekavani, cekal jsem to jeste trochu horsi, ale ono to naskace o vybavu jako vzdy u audi aspon 25% na vybavu 😊
V nedavnom autobilde skusali A5 3.0 TDi a boli dost nadseni. Rozdelenie hmotnosti na cisla nenapisali, no auto je takmer vyvazene - co by napr. pre motor 1.8 TFSI znamenalo pomer hmotnosti mozno aj 50/50. Krutak je rozdeleny cez Torsen 60% dozadu a 40% dopredu, co sposobilo takmer neutralne chovanie aj v extremnych chvilach. Inak 4x4 maju povetsine skor neutralne chovanie... Manualny 6 kvalt si len pochvalovali, pre 3.0 TDi tipujem este klasicky 6stupnovy tiptronic. V pripade 1.8 TFSI sa mozno dockame DSGcka, no len na predokolku. Vel Satis pozna rozdiel len medzi svojou fabiou a vsetkym ostatnym, a o tom radsej mlci >😒] 😉
Nie je. A basta! >😁 Preco??
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Je jasné, že časem přibudou další motory,... Ale mě by více zajímalo, převodové ústrojí a nové uspořádání pohonu a jaké je rozdělení točivého momentu na jednotlivé nápravy. Zatím jsem četl v německých médiích, že rozdělení hmotnosti je cca 55%přední náprava a 45% zadní náprava. A točivý moment předek 45% a zadek 55%. To by znamenalo, že auto by mohlo mít opravdu neutrální jízdní vlastnosti. To je pro mě zajímavé: permanentní čtyřkolka s neutrálními jízdními vlastnostmi!!! Jestli Vel Satis nepozná rozdíl mezi Audi a Korejci, tak právě toto je ten rozdíl! Korejec se naučil KOPÍROVAT PODOBNÉ karoserie, ale techniku vymyslet zatím neumí, tak jen kopíruje...
😄 1, ten motor je uplne prepracovany 2, S5 je lahsia ako S4 3, S5 je sirsia a ma dlhsi razvor nez S4 a inak je to uplne nove auto na rozdiel od dozivajucej S4. Ja by som si nebol tak isty. Na priamke S5 335i spravi a v zakrutach robi quattro svoje...
Ten diesel je podla mna najlepsi singleturbovy 3 liter na trhu...
Tomu sa hovori marketing... Jednoducho ak spravne odstupnuju nasadenie dalsich motorov predaju dokopy viac aut ako keby spristupnili kompletnu ponuku na zaciatku.
Jen tak dál. Začínám si plést Korejce od Němejce.
Toto je nový Hiunaudi? >😁 :no: >😁
Avatar - Pjenkava
Pjenkava
Cena je podle mě naprosto adekvátní. Ten diesel je docela dobrej. 😄
Nabídnout pro začátek jenom dva motory? To je docela málo. Protože každej nechce naftu a aby si kvůli tomu kupoval hned vrcholný provedení S5...
Pro můj styl ježdění bohatě postačí, jsem srab jezdit na hraně. 😉
Audi nabídne podstatně vyšší výkon ? Na papíře možná. V reálu je situace trochu jiná. 335i bylo v testech vždy rychlejší než S4 a ten nepatrný nárůst výkonu u motoru obohaceného o FSI na tom sotva něco změní. Quattro si zkrátka vybírá svou daň
cena mohla bit mensia ale inak velmi dobre auuto
cena mohla bit mensia ale inak velmi dobre auuto
A5 a 335i jsou prakticky stejná (velikostí) a tvarem karoserie, nicméně Audi nabídne podstatně vyšší výkon, quattro, pro mne třeba určitě povedenější interiér a slušný základ (ne holobyt v BMW). Jízdí vlastnosti budou v porovnání s BMW velmi podobné a v zimě podstatně lepší 😉 Cena je odpovídající.
nevím na co si ti kluci ze čtyř kroužků hrajou ...
Na 335i by nemel ani se stejnou cenou 😉.
Klid, vytlačena bude (prý) S4, nikoliv RS4. Ale uznávám, že i to je divné...
No to taky doufám,že to neudělaj,sice na ní ještě stále nemám 😉 ,ale co když za chvíli budu... S5 tak zajímavá neni,ale RS4 je dokonalost sama!
Mno, 1,625m za S5 je teda dost v porovnani s 335i... >😒]
Jaky vytlačí? To přeci nemůžou udělat!!!