za tohle s benzinem automat ve vyšší výbavě je 900 tis., vzhledem k tomu že jde o hatchback na podvozku nižší střední třídy mně není jasné, kdo to koupí, auto jsem viděl naživo, interier docela působivý,ale do té ceny chybí minimálně dalších 40kw, dyť za ty prachy koupím solidní auto střední třídy..
Dát to auto v základu za 550-600 a nějakou dobrou výbavu za 650, tak se to bude prodávat, takhle to většinou skončí tak, že lidi si to příjdou omrknout, konstatují, že je to pěkné auto, že Francouzi umí udělat zajímavou kreaci, ale nakonec řeknou, že je to přece jen malé a za ty peníze. Klasický případ PSA.
Re: 88kW ?? To měli už popelnice za 1995týho jako základ :D
Nechápu tu tvojí honbu za největším počtem koní. Bohatě stačí i těch 88kw, 120kw ideál. Celkově auto není levné, protože těch 766 je základ, aby auto mělo šmrnc chce to lepší výbavu a prá doplňků, barvu, kolu, atd., takže cena nakonec třeba 850 a i když dealer slevní, tak to bude dejme tomu pořád 750.
Re: 88kW ?? To měli už popelnice za 1995týho jako základ :D
DS4 je povedená, spíš zamrzí málo místa vzadu, jinak kdy naposledy jsi otvíral zadní okna? A ohledně toho výkonu, podle mne stejně dnes stěží využiješ víc jak 200 koní. Jinak podle mne taková C5 za stejnou cenu nebo 508 je lepší.
Re: 88kW ?? To měli už popelnice za 1995týho jako základ :D
Dnes. V takomto počasí je príjemné pootvoriť si zadné okno.
Tie pevné okná sú totiž výstižným príkladom ako frantíci preferujú vzhľad pred ostatnými vlastnosťami a zároveň nemajú dosť konštruktérskeho fortieľu aby atraktívny dizajn bol aj funkčný.
Ak sa chcú hrať na premium klase ;-) tak musia hrať podľa jej pravidiel a k tým patrí vysoký výkon či sa už využije alebo nie.
Hore je ostrý vzduch a takéto polovičatiny tam nemôžu prežiť. Preto každý francúzsky pokus preniknúť vyššie od stredu skončil neúspechom. Možno s výnimkou pravej DS.
Re: 88kW ?? To měli už popelnice za 1995týho jako základ :D
ale jo, pokud se rozhodnu dát za auto kolem 800 tis., tak předpokládám alespon 150kw, chápu, že někomu stačí 120, ale jel jsem různě výkonná auta a vím, že výkon se občas hodí, podotýkám, že většinou jezdím v rámci rychlostních limitů,
nech sa na mna nik nehneva ale aura DS a akesi caso DS na mna vobec nefunguje.... stale v tom vidim klasicky citroen len s inym logom a masivnou cenovkou aka nema obdobu ... za 800 tisic uz moze mat clovek ozaj krasny a hodnotny voz.... a nie toto ehm... DSko
I když jsem fanda citroënu (a momentálně jezdím už čtvrtým v pořadí), musím, ač nechtě, souhlasit s názory nade mnou. Za takto sebevědomou cenu je DS 5 vážně neprodejná, zvláště, když nemá to, co dělá správný citroën citroënem - hydropneumatické odpružení. :no:
Nevím, ale "prémiovost" řady DS mě vůbec neoslovuje. Možná tento marketing funguje v Číně, ale pro většinu Evropanů je to pořád jen předražený Citroën. Po technické stránce nemá nic výiímečného a více chromu na karoserii to určitě nespasí, nemluvě o lapsusu s nestahovatelnými zadními okny - v této třídě neakceptovatelné. A ten propad hodnoty po pár letech provozu bude prostě šílený...
Interier DS3 je v triede malych vozidiel vzdy top, bez ohladu na to, ci je stary.
Ziadne z beznych aut ala Polo, Clio, Fabia, Punto, atd... sa mu nevyrovna. Je mozne k nemu posadit takmer aj A1.