Pekne vysledky a riadne tuhy skelet, astra ani megan sa nechytaju ani pri ciastkovom naraze neprasklo celne sklo, vsetky narazy deformovali skelet velmi sporadicky, fajn :yes:
podobne na tom bola z novych testov nova A4 ta je tiez tuha riadne
ono pri teste lancie slo tiez do tuheho >:D .... hadam aj tata nano by to ustala bez ohna.... ale na druhej strane lancia vlastne uz len doziva ... takze sa uz nie je comu divit - tam uz na to davno hadzu boba :-)
Lancia nemala problem s tuhostou kasne, naopak bola celkom tuha a na to ze to je mini pohoda... problem boli malichernosti typu, trocha dymu, nemala obmedzovac rychlosti atd... takze nesuhlasim, ja pisem o tuhosti kasne.
Astra je horsie hodnotena, vyrazne horsie tak netáraj :-)
tento test simuluje 3 zakladne situacie pokial ide o naraz auta do tuhej prekazky, celkova tuhost skeletu moze byt napamocna pri X dalsich typov situacii pri burani, ktore tento test nezachyti a okrem ineho pomaha i jazdnym vlastnostiam a komfortu... takze pre mna to je urcite len plus, ze ma tuhsi skelet ako o 3b menej v nejakej discipline NCAP
Mimochodom ani Audi A4 si neodnieslo etalon pri NCAP a tiez je mimoriadne tuhe
Nezabudaj, ze zatial co sa tu test prevadza tak v 60tke do stojacej prekazky, tak v reale dve oproti iduce auta zrazene v 80tke narobia trocha inu paseku a za kazdy gram na cm3 tuhosti budes vzdacny, takze v reale je ta tuhost daleko dolezitejsia ako pri tomto teste
Teda to se Infiniti moc nevytahlo. Kdyz si vezmeme, ze vzor ze ktereho je odvozen tedy Mercedes A mel 93 % v celnim narazu, tak je vysledek japonskeho klonu vyrazne horsi nez original. I v bezpecnosti tedy kopie od Infiniti zaostava a dalsi duvod proc koupit radeji original od Mercedesu, ktery je lepsi, prestiznejsi a jeste navic levnejsi.
NCAP sa sprisnil od vtedy ako nastupilo Acko, faceliftovany model tusim nepresiel novym ncap, alebo ano ? s 93bodmi ? To by nechal daleko za sebou aj Megane a Astru uz vyrazne atd
Test se zmenil, proto porovnavam jenom castecne vysledky. V kazdem pripade i kdyz se oprostime zcela od bodu a podivame se na barvicky u postavicek, ktere jsou u stejnych testu zcela porovnatelne, tak je vysledek Q30 horsi, konkretne v bocnim narazu a whiplash (asi horsi sedacky). S ohledem na to, ze je to sice klon, ale o tri roky mladsi, cekal bych vysledek spise opacny.
sa ti cudujem, ze to vobec dokazes napisat... barvicky u postaviciek maju prisnejsie kriteria a su vyfarbene podla ziskanych bodov a upresnuju casti tela, ked je cely NCAP prisnejsi tak ? rozmyslal si vobec nad tym ked si to pisal ? :-)
som si isty, ze nefaceliftovane A v novom NCAP by nedostalo 93 % tak to co pises je uplne irelevantne
Nemaji. Barvicky jsou stale stejne a je to jedina vec, ktera je porovnatelna (u stejneho testu). Ty barvicky vychazeji z dopadu zateze na lidsky organismus a tudiz jsou stabilni, protoze odolnost lidskeho tela se nezvyzuje. Narocnost testu se zvysuje novymi testy (napr. aktualne posledni Frontal Full Width, v minulosti treba pole lateral impact), body za dalsi bezpecnostni feature (asistenti, hlidaci, ...) a zprisnovanim bodoveho ohodnoceni na jednotlive hvezdicky.