Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP 2015: Infiniti Q30 – Pět hvězd pro první kompakt značky

Infiniti Q30 je prvním zástupcem své značky mezi prémiovými hatchbacky a můžeme se pochlubit velmi dobrými výsledky z letošních testů Euro NCAP.
Zpět na článek
3. 12. 2015 20:03
3. 12. 2015 20:15
4. 12. 2015 08:36
3. 12. 2015 20:39
4. 12. 2015 08:33
4. 12. 2015 09:22
4. 12. 2015 11:39
4. 12. 2015 07:39
Avatar - lamal
3. 12. 2015 20:03
q30
Pekne vysledky a riadne tuhy skelet, astra ani megan sa nechytaju ani pri ciastkovom naraze neprasklo celne sklo, vsetky narazy deformovali skelet velmi sporadicky, fajn :yes:

podobne na tom bola z novych testov nova A4 ta je tiez tuha riadne
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2015 20:15
Re: q30
ono pri teste lancie slo tiez do tuheho >:D .... hadam aj tata nano by to ustala bez ohna.... ale na druhej strane lancia vlastne uz len doziva ... takze sa uz nie je comu divit - tam uz na to davno hadzu boba :-)

infiniti fajn... tu sa ani ine necakalo :yes:
Avatar - lamal
4. 12. 2015 08:36
Re: q30
Lancia nemala problem s tuhostou kasne, naopak bola celkom tuha a na to ze to je mini pohoda... problem boli malichernosti typu, trocha dymu, nemala obmedzovac rychlosti atd... takze nesuhlasim, ja pisem o tuhosti kasne.
3. 12. 2015 20:39
Re: q30
Nevím, proč by se Mégane nechytal. V ochraně dospělých má 88% a 33,8 bodu. Q30 má jenom 84% a 32,1 bodu.
Avatar - lamal
4. 12. 2015 08:33
Re: q30
citaj lepsie, pisem o tuhosti kasne, megane sa viac dokrkval infi je tuhsia aj ked si v tomto teste odniesla menej bodov
Avatar - Blue Sun
4. 12. 2015 09:22
Re: q30
To je hezké, že Q30 nebude moc zmačkaná, zatímco posádka dostane větší zabíračku, než u Astry a Méganu... Vždyť vo lidi vlastně vůbec nejde, že?
Avatar - lamal
4. 12. 2015 11:39
Re: q30
Astra je horsie hodnotena, vyrazne horsie tak netáraj :-)

tento test simuluje 3 zakladne situacie pokial ide o naraz auta do tuhej prekazky, celkova tuhost skeletu moze byt napamocna pri X dalsich typov situacii pri burani, ktore tento test nezachyti a okrem ineho pomaha i jazdnym vlastnostiam a komfortu... takze pre mna to je urcite len plus, ze ma tuhsi skelet ako o 3b menej v nejakej discipline NCAP

Mimochodom ani Audi A4 si neodnieslo etalon pri NCAP a tiez je mimoriadne tuhe

Nezabudaj, ze zatial co sa tu test prevadza tak v 60tke do stojacej prekazky, tak v reale dve oproti iduce auta zrazene v 80tke narobia trocha inu paseku a za kazdy gram na cm3 tuhosti budes vzdacny, takze v reale je ta tuhost daleko dolezitejsia ako pri tomto teste
4. 12. 2015 07:39
Slaby vysledek
Teda to se Infiniti moc nevytahlo. Kdyz si vezmeme, ze vzor ze ktereho je odvozen tedy Mercedes A mel 93 % v celnim narazu, tak je vysledek japonskeho klonu vyrazne horsi nez original. I v bezpecnosti tedy kopie od Infiniti zaostava a dalsi duvod proc koupit radeji original od Mercedesu, ktery je lepsi, prestiznejsi a jeste navic levnejsi.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - lamal
4. 12. 2015 08:35
Re: Slaby vysledek
NCAP sa sprisnil od vtedy ako nastupilo Acko, faceliftovany model tusim nepresiel novym ncap, alebo ano ? s 93bodmi ? To by nechal daleko za sebou aj Megane a Astru uz vyrazne atd
4. 12. 2015 08:59
Re: Slaby vysledek
Test se zmenil, proto porovnavam jenom castecne vysledky. V kazdem pripade i kdyz se oprostime zcela od bodu a podivame se na barvicky u postavicek, ktere jsou u stejnych testu zcela porovnatelne, tak je vysledek Q30 horsi, konkretne v bocnim narazu a whiplash (asi horsi sedacky). S ohledem na to, ze je to sice klon, ale o tri roky mladsi, cekal bych vysledek spise opacny.
Avatar - lamal
4. 12. 2015 09:13
Re: Slaby vysledek
sa ti cudujem, ze to vobec dokazes napisat... barvicky u postaviciek maju prisnejsie kriteria a su vyfarbene podla ziskanych bodov a upresnuju casti tela, ked je cely NCAP prisnejsi tak ? rozmyslal si vobec nad tym ked si to pisal ? :-)

som si isty, ze nefaceliftovane A v novom NCAP by nedostalo 93 % tak to co pises je uplne irelevantne
6. 12. 2015 11:48
Re: Slaby vysledek
Nemaji. Barvicky jsou stale stejne a je to jedina vec, ktera je porovnatelna (u stejneho testu). Ty barvicky vychazeji z dopadu zateze na lidsky organismus a tudiz jsou stabilni, protoze odolnost lidskeho tela se nezvyzuje. Narocnost testu se zvysuje novymi testy (napr. aktualne posledni Frontal Full Width, v minulosti treba pole lateral impact), body za dalsi bezpecnostni feature (asistenti, hlidaci, ...) a zprisnovanim bodoveho ohodnoceni na jednotlive hvezdicky.