Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: FCA uvažuje o návratu Lancie Delta Integrale

Automobilka Lancia to má již téměř spočítané, byla by však škoda zapomenout na některé ikonické modely. Ví o tom i vedení Fiat Chrysler Automobiles, které uvažuje o znovuvzkříšení Delty Integrale.
Zpět na článek
4. 7. 2015 15:28
4. 7. 2015 23:40
5. 7. 2015 10:06
5. 7. 2015 19:32
6. 7. 2015 09:12
6. 7. 2015 12:00
6. 7. 2015 12:47
7. 7. 2015 23:14
4. 7. 2015 15:28
dej bůh
aby jim to vyslo.Takova ikona a legenda sportovniho svezeni,ktera sveho casu psala automobilovou historii a vyvoj,by si to 100% zaslouzila.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
4. 7. 2015 22:06
Re: dej bůh
No, legenda to je... a to rikam zcela zodpovedne - mel jsem osobne tu cest.
Ale "ucetni" ma uz zase pravdu - ted ne. Je treba hrat na jednu branku.
:-(
Avatar - kosmonaut
4. 7. 2015 15:38
Mohla by vypadat
A mohla by vypadat úplně stejně, zevnitř i zvenku. Ne jako ten chcípák křeček posledně.
Lancia a Saab, moje dvě srdcovky, ach jo obě v pytli. A po světě jezdí příšernosti jako Dongfeng, Lada, VW Fox a podobné hnoje...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - romgator
4. 7. 2015 16:38
Re: Mohla by vypadat
Obnovení Lancie a Saaba bych si přál taky. Jenže ve světě to nikdy není tak jednoduché. Právě před několika dny jsem se jen tak díval na různé staré testy právě SAABů a Lancií.
Sergio má v jedné věci pravdu, pokud by došlo k vývoji Delty Integrale, mohlo by to také být skutečné na úkor Alfy. A to Sergio nedopustí, nebude Alfu ohrožovat.
Ale kdo ví, třeba se dočkáme skvostu jménem Integrále a pravého severského Soba.
4. 7. 2015 16:46
Re: Mohla by vypadat
A obojí si jako nové koupíte ?
Avatar - kosmonaut
4. 7. 2015 17:53
Re: Mohla by vypadat
Saaba určitě, chtěl jsem, to jsou tak tři roky co ji představili, novou 9-5 kombi 2,0T AWD. Jen ji nestihli začít prodávat ;-\ Tedy minimálně u nás: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/image… />Je strašná škoda, že se do výroby nedostala ani ta hotová 900:
[odkaz]
Avatar - romgator
5. 7. 2015 16:07
Re: Mohla by vypadat
Co vám vadí? Nemůžu si přát návrat automobilky, které jsem fanda?
Avatar - Ja Prvni 123
4. 7. 2015 22:08
Re: Mohla by vypadat
Hmm. Je to tak.
A do tehle rodiny patril i Rover.
14 let jsem pro nej delal... a co je s nim?
Je pryc.
:-(

A hnusu plny silnice.
Avatar - romgator
5. 7. 2015 16:15
Re: Mohla by vypadat
To je fakt. Na Rover se dost často zapomíná. Mě svého času oslovil Rover 75, fakt důstojné, aristokratické auto.
Z anglických značek mi nejvíce ale chybí MG. Tady u nás jeden má pěkné černé MG kabriolet s volantem na ''správné''straně. Ještě pravá Anglie.
Avatar - Ja Prvni 123
5. 7. 2015 18:51
Re: Mohla by vypadat
Jasne, MG je jeste vetsi klasika... ale to uz jsem si ani netroufal pripominat.
;-)
4. 7. 2015 16:59
Super, a ještě Stratos
s technikou AR 4C. :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - euro89
4. 7. 2015 23:42
Re: Super, a ještě Stratos
Když už, tak technika 4C by se hodila spíše pro novou Betu Monte Carlo... Ale nejlepší Lancia je ta, která nemá s Alfou nic společného. :-!
Avatar - Ja Prvni 123
5. 7. 2015 08:31
Re: Super, a ještě Stratos
Ano. Taková Fulvia... a V4 motorem... to je panečku klasika!
:-)

A ten zvuk....
Avatar - euro89
4. 7. 2015 23:40
Blbost
Tenhle článek v posledních dnech obletěl snad všechny automobilové servery. Nicméně, to už víc věřím tomu, že Borgward bude do r. 2020 prodávat 800.000 aut ročně, než návratu Delty. Jakkoliv nepochybuji o tom, že ve Fiatu pracuje stále dost lidí, kteří by Lancii rádi zachránili, tak díky faktu, že celému koncernu šéfuje z*rd ve svetru, který si oblíbil úhlavního rivala z Milána, je něco podobného naprostá utopie. :-!
Rozbalit vlákno
6
5. 7. 2015 10:06
Re: Blbost
Tak nebýt toho, jak ty říkáš z-rda, tak už by zřejmě žádný Fiat Auto neextistoval! Trochu objektivity by ti určitě neuškodilo! Pokud bylo nutno volit mezi Alfou a Lancii, tak pak určitě hlasuju pro kříž a hada!
Avatar - romgator
5. 7. 2015 19:32
Re: Blbost
Tak to já bych si tak jistý nebyl. Alfa nebo Lancia? Sofiina volba. Mě nejprve upoutala právě Lancia typem Delta, stejně tak i Dedra [odkaz] .
Avatar - euro89
6. 7. 2015 09:12
Re: Blbost
Jestli máš rád Alfu, tak to vysvětluje, proč se současným vedením Fiatu souhlasíš. Za sebe říkám, že když se Fiat rozhodl zlikvidovat Lancii a cpát prachy do Alfy, tak ať si klidně celej (koncern) zkrachuje. :-! Jsem lancista, ne alfista nebo fanoušek koncernu FCA.
Avatar - romgator
6. 7. 2015 12:00
Re: Blbost
Berte to tak, koncern Fiat je tvořen více jak jednou značkou. Navíc ty značky si nevedly nijak dobře, v rámci ozdravení se stanovily priority. Já také nejsem nadšený situací kolem Lancie, ale chápu, že jestli se má koncern dostat z průšvihu, musí někde začít. No a Sergio asi uznal za vhodné se zaměřit na Maserati a Alfu. Lancia možná přijde na řadu v lepších (stabilnějších) časech, možná také ne. To se uvidí. Jak jsem psal výše, moje první italská láska byla právě Delta Integ. a Dedra (viz. můj příspěvek nad vámi).
Avatar - euro89
6. 7. 2015 12:47
Re: Blbost
Ta současná situace je jen vyústěním dlouhodobě špatného vedení a špatných rozhodnutí. Fiat v první řadě neměl nikdy vůbec Alfu kupovat. Buď by jí koupil tenkrát někdo jiný, nebo by jednoduše krachla a Fiat by se alespoň zbavil domácí konkurence pro Lancii. Už tenkrát si měli spočítat, že dvě prémiové značky neutáhnout, tím spíše, když tenkrát měli problémy s pověstí ohledně kvality. Dle mého se měli zaměřit na rozvoj Lancie, která měla v době koupě Alfy rozhodně lepší pozici i potenciál a dále na zlepšení kvality zejména v elektrice a kdyby u Fiatu chtěli, tak mohli z Lancie udělat podobně úspěšnou značku, jako Volkswagen z Audi. Takhle Alfa už čtvrt století táhne celý koncern ke dnu, Fiat v Evropě mimo segmenty A a B nic neznamená, Lancia je zlikvidovaná a Alfa se stejně pořádně neprodává. Fantozzi stanul ve vedení Fiatu tuším v r. 2003, tedy pouhých 9 let od vyrobení poslední Integraly a v době, kdy se při vyslovení slova Lancia stále více lidem vybavila auto pro řidiče než pojízdné kabelky. Tenkrát ještě byl čas Lancii zachránit, stačila by jen chtít a přiznat si, že přeorientování Lancie na značku pro ženy nebyl správný krok, Alfu zavřít a rozpočet určený pro Alfu investovat do napravení chyb. Fantozzi se rozhodl jinak, takže je dnes Fiat v situaci v jaké je a já mu to přeji. Ten chlap měl jen před pár lety štěstí, že Chrysler měl ve vedení ještě neschopnější lidi, kteří ho přivedli na pokraj bankrotu a Sergio se tak dostal za hubičku k americkému trhu i platformám a motorům pro větší auta, na které by jinak sám nikdy neměl, protože jinak by už teď nejspíš Fiat jako koncern nebyl. Jen by si pár zajímavých značek (Iveco, Ferrari, Maserati, divize CNH) rozebrali ostatní výrobci.
Avatar - romgator
7. 7. 2015 23:14
Re: Blbost
Souhlasím s tím, že si Lancia a Alfa konkurovali. Jenže ne na dlouho. Podívejte se na modely Alfy od 1999 a výše, taktéž se koukněte na Lancii od samého ročníku, uvidíte dost rozdíl. Alfa sportovní luxusní sedany a hatch a Lancia luxusnější vozy zaměřené na styl (malé, MPV, sedan. Takže ta konkurence později asi nebyla taková, jak píšete. Rozešli se.
Souhlasím i s tím, že se konkrétně z Ypsilonky stala pojízdná kabelka. U poslední Delty si tak jistý nejsem. Vím, že mnoha lidem nesedla. Mě ale ano. Asi nebudete se mnou souhlasit, ale právě poslední Delta a poslední Thesis jsou poslední pěkné vozy, které Lancia vyrobila. I když chápu absenci toho zaměření na řidiče, ale pouze na luxus.
Avatar - Stejsn
4. 7. 2015 23:43
Okurková sezóna
;-\
Rozbalit vlákno
0
5. 7. 2015 11:08
To jako tu opravdouvou puvodni integrale?
Prectete si clanek - nikde se nehovori o novem voze.
Usuzuji, ze chteji vyrabet tu puvodni uzasnou skro dokonalou Deltu Integrale!!!
Nevim sice, jak to udelaji s crash testy apod. a precejen jit na trh s tim originalnim designem v roce 2020 bude trochu odvazne... Ale ja myslim ze tak do roku 2030 ma totalne nadcasovy design puvodni Delty Integrale stale jeste konkurenci v hrsti :-)
O technice a jizdnich vlastnostech ani nemluve :-!
Rozbalit vlákno
0