Proletěli jsme se vzducholodí: Pohání ji hned trojice čtyřválcových motorů!
1
/
59
Prohlédnout znovu
Proletěli jsme se vzducholodí: Pohání ji hned trojice čtyřválcových motorů!
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Řízení je prý odlišné od letadla, problém představuje zejména dlouhé zpoždění od povelu k reakci
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zepelín provozuje v Evropě pro Goodyear německo-britský tým, což platí i pro kapitána a druhou pilotku
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Vzducholoď má sice kola, ale parkuje pár metrů nad zemí připoutaná ke stožáru. I v hangáru se musí poutat.
|
Svět motorů/Petr Slováček
K provozu vzducholodi je zapotřebí kotvicí stožár na čtyřnápravovém nákladním autě
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Ačkoliv má zepelín tři motory, najdete na něm čtyři vrtule. Sudá slouží k otáčení kolem osy.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Když ve chvílích volna z kabiny vystoupí pasažéři, musí se podlaha zaplnit pytlíky se závažím. Jsou až nečekaně těžké.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Oslava 50 milionů aut GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl