Proč jsou nová auta tak drahá. A dlouho se na ně čeká. Nejde jen o čipy!
3
/
90
Prohlédnout znovu
Proč jsou nová auta tak drahá. A dlouho se na ně čeká. Nejde jen o čipy!
Ilustrační foto
|
auto.cz
Nejlevnější auta v čase
|
Svět motorů
Jak se měnily základní ceny vybraných aut v posledních pěti letech
|
Svět motorů
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava