Proč jsou nová auta tak drahá. A dlouho se na ně čeká. Nejde jen o čipy!
1
/
90
Prohlédnout znovu
Proč jsou nová auta tak drahá. A dlouho se na ně čeká. Nejde jen o čipy!
Ilustrační foto
|
auto.cz
Nejlevnější auta v čase
|
Svět motorů
Jak se měnily základní ceny vybraných aut v posledních pěti letech
|
Svět motorů
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2