Autobianchi Primula (1964–1970): Průkopník motoru napříč a pohonu předních kol
1
/
19
Prohlédnout znovu
Autobianchi Primula (1964–1970): Průkopník motoru napříč a pohonu předních kol
Modernizovaná Primula z roku 1968 měla menší mřížku chladiče.
|
Autobianchi
Dvoudveřová Autobianchi Primula měla čtyři boční okna. Na zadní sedadla se nastupovalo po sklopení opěradel předních sedadel.
|
Autobianchi
Všechny Primuly měly velkou obdélníkovou mřížku chladiče se zaoblenými rohy.
|
Museoauto.com
Třídveřový hatchback Autobianchi Primula měl stejné rozměry jako pětidveřový.
|
Autobianchi
Třídveřová verze se lišila od dvoudveřové jen málo znatelnými závěsy třetích dveří na střeše.
|
Autobianchi
Třídveřová Primula měla vzadu nahoru zvedané třetí dveře, sahající až k nárazníku.
|
Autobianchi
S převodovkou namontovanou k motoru se výstup převodovky posunul ze středové osy vozu, takže Primula měla hnací hřídele nestejné délky.
|
Autobianchi
Tuhá zadní náprava měla pérování dvěma podélnými listovými pery a šikmými tlumiči.
|
Autobianchi
Čtyřdveřová Primula měla vnější rozměry 3875 x 1578 x 1400 mm a šest bočních oken.
|
Autobianchi
Přes kompaktní vnější rozměry poskytovala Primula dost vnitřního prostoru pro čtyři dospělé osoby.
|
Autobianchi
Všechny dveře Primuly se otevíraly po směru jízdy.
|
Autobianchi
Autobianchi Primula měla jednoduché, ale elegantní tvary karoserie.
|
Autobianchi
Jednoduchá palubní deska měla před dvouramenným volantem sdružený přístrojový panel a před sedadlem spolujezdce odkládací skříňku.
|
commons.wikimedia.org
Výčet modelů Primuly završilo v roce 1965 dvoudveřové kupé, které navrhla karosárna Touring.
|
Autobianchi
Kupé mělo více sešikmenou záď a velká trojúhelníková boční okna.
|
Quattroruote
Kupé Special mělo drátová kola a výkonnější motor s objemem 1,5 litru a nejvyšším výkonem 71 koní.
|
Autobianchi
V roce 1968 dostala Primula 65C výkonnější motor z Fiatu 124 s objemem 1,2 litru a výkonem 61 koní.
|
Autobianchi
Kupé Primula S z roku 1968 s karoserií Touring mělo upravenou záď s novými koncovými svítilnami.
|
Autobianchi
V roce 1969 se začaly vyrábět nástupci Primuly: hatchback Autobianchi A112 a Autobianchi A111 se stupňovitou zádí (na obrázku dole).
|
Autobianchi
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...