Triumph TR6 (1969–76): Pro Evropu se vstřikováním, pro Ameriku s karburátory
12
/
17
Prohlédnout znovu
Triumph TR6 (1969–76): Pro Evropu se vstřikováním, pro Ameriku s karburátory
Přední okno s rámem bylo převzato z TR5. Rám byl nejčastěji nalakován černě. Vůz měl 15palcové ráfky s pneumatikami Michelin.
|
Wheelsage.org
Předchůdcem Triumphu TR6 byl roadster TR5. Navrhl jej Giovanni Michelotti a řada dílů karoserie byla použita u TR6.
|
Postwarclassic.com
Na obrázku jsou modely TR5 a TR6 vedle sebe. Můžete je snadno porovnat.
|
Drive-My.com
Přední a zadní část TR6 navrhla německá karosárna Karmann. Hlavní světlomety se přestěhovaly z masky chladiče do blatníků.
|
Wheelsage.org
V ostře useknuté zádi s horní odtokovou hranou našly místo velké vodorovné koncové svítilny.
|
Wheelsage.org
Triumph TR6 s nasazenou plátěnou střechou je vystaven v německém dopravním muzeu v Sinsheimu.
|
Karel Haas
Mezi hlavní světlomety byla vložena široká černá mřížka, rozdělená vodorovnou lištou s nápisem TR6 uprostřed.
|
Wheelsage.org
TR6 určené k exportu do Severní Ameriky se odlišovaly celooranžovými pomocnými světly pod hlavními světlomety.
|
Wheelsage.org
Častou ozdobou byly anglické vlajky na bocích před zadními svítilnami. Vůz na obrázku má navíc ochranný rám na předním nárazníku.
|
Classichonestjohn.co.uk
Před nahoru zvedaným víkem zavazadelníku bylo dosti neobvykle umístěno hrdlo benzinové nádrže.
|
Wheelsage.org
Palubní deska TR6 s přístroji a ovladači byla obložená dýhou z ořechového dřeva.
|
Wheelsage.org
Zadní kola roadsteru Triumph TR6 poháněl vpředu podélně umístěný řadový šestiválec Triumph s rozvodem OHV a objemem 2,5 litru.
|
Wheelsage.org
„Americký“ Triumph TR6 s nasazenou pevnou ocelovou odnímatelnou střechou byl na prodej v autobazaru v kanadské Britské Kolumbii.
|
Karel Haas
V roce 1974 dostal TR6 gumové nástavce na náraznících připomínající bačkory. Ty byly nutné ke splnění přísných amerických bezpečnostních předpisů.
|
Wheelsage.org
Pod nárazníkem s „bačkorami“ byl umístěn černý spoiler.
|
Connorsmotorcar.com
Nevzhledné nástavce byly umístěny i na zadním nárazníku. Na víko kufru se často montoval chromovaný nosič zavazadel.
|
Wallpapersafari
Nástupcem TR6 se stal Triumph TR7, vyráběný v letech 1975 až 1981 v provedení kupé a roadster.
|
Cars-data.com
Cadillac couvá, spalovací motory v roce 2030 prodávat nepřestane
Tesla znovu šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip